Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

    Може и на пети
    Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
    Grand 3.1TD
    0898 620 306 Стоян

    Коментар


    • #17
      От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

      Как върви Има ли резултат

      Коментар


      • #18
        От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

        Първоначално публикуван от asambleq Преглед на мнение
        Може да сте зацепили разпределителния вал спрямо коляновия на 180* и когато ти е на белези на двата вала, да си в трети такт а не в първи.В такъв случай,или завъртате коляновия вал един оборот така , че разпределителния да дойде точно на срещуположната страна на белега и зацепвате помпата на белега , или трябва да зацепите помпата на срещуположната страна така ,че вместо да пали първи цилиндър да пали четвърти.Надявам се ,че сте ме разбрали. успех
        Това важи за 4 цилиндров мотор. Тоя е 5-ак - колената на коляновия вал са под такъв ъгъл, че няма как две бутала да са едновременно в ГМТ/ДМТ.

        Коментар


        • #19
          От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

          И снимка на тоя интересен мотор:

          Коментар


          • #20
            здравейте колеги,започвам с малко предистория аз съм от Сандански и при нас е много зле с монтиорите особено за дизел,така че дори и да искам да я закарам на майстор почти няма каде,в случая се налага сам да се потрудя. като свалих помпата и отворих капачето което е с петта болта се вижда че когато помпата е на белег и е контрирана с щифта буталцето на помпата на трети цилиндър е горе затова реших да я зацепя на трети цилиндър,предварително коляновият вал и разпределителният бях зацепил на белези съответно коляновия на ОТ разпределителния на белег и когати превъртях напред и отидох на трети цилиндър по гарбиците на вала на шаибата на коляножият вал ми излезна белег наподобяващ правоъгълник с врязано от едната страна като клин, зацепих помпата там завъртях на ръка да не стане беля клапан в бутало и колата запали но няма тихи обороти тва зацепване е по абсолютно каруцарска система но колата запали. знам че не трябва да е така и искам да я направя както трябва тва не е КИА да се подиграваш с нея. като я зацепия на 15 след ГМТ и разпределителния и помпата да е на клина пали на дърпане и извайда много гъст бял пушек през ауспуха и въобще не може да се изфорсира значи е ясно че не е там центровката. технически грамотен съм и не ми е за първи път но тука стана нещо и не мога да си го обясня ПОМАГАЙТЕ

            може ли да ми дадеш някакъв телефон колега ако може глобул
            Последно редактирано от CarTest™; 05-01-13, 19:30.

            Коментар


            • #21
              От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

              Първоначално публикуван от ivanchumerov.db Преглед на мнение
              ... като я зацепия на 15 след ГМТ и разпределителния и помпата да е на клина пали на дърпане и извайда много гъст бял пушек през ауспуха и въобще не може да се изфорсира значи е ясно че не е там центровката...
              Каза днес, че имаш автодата. Виж там и си преведи инструкцията.
              Накратко:
              КВ на ОТ, РВ на белега, завърташ на 15* и тогава зацепваш блокираната със спец болта помпа. Като запали правиш аванса.

              Коментар


              • #22
                От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

                Първоначално публикуван от ivanchumerov.db Преглед на мнение

                може ли да ми дадеш някакъв телефон колега ако може глобул
                Пълна ти е кутията.Освободи малко място.

                Коментар


                • #23
                  От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

                  Последно такава операция правих миналия петък.Та както са обяснили колегите помпата се зацепва на 13-15 градуса СЛЕД ГМТ,като помпата е блокирана с монтажен щифт.Тъй като аз лично съм зацепвал доста такива мотори стигнах до извода че е трудно да вкараш помпата в шлица на колелото и в същото време да е перфектно изпъната веригата от към вала започнах да ги поставям на 11-12 градуса и след монтажа оставям щифта и завъртам вала доката спре.При това положение веригата е опъната и проверявам градусите.Последната я оставихме на 13-13.5 и заработи доста меко,пали на четвърт иси върви без забележима промяна.Успех!

                  П.П Сори не погледнах датата на последния пост,но може да съм полезен на някой
                  Борис 0888 999 едно едно9
                  PATROL Y260 RB30S

                  Коментар


                  • #24
                    От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

                    Колега,ти сигурен ли си,че застопоряваш гнп-то кадето трябва?Там не се слага обикновен щифт,а е с прорез на средата,и самия прорез застопорява белега на помпата,абе не е лесно да се обясни с писане,но нещо бъркате,с белега на помпата.Другото го правитв,както трябва.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X