здравейте колеги, след като 10 пъти свалих и качих ГНП-то на гегата реших да попитам дали някой има идея от каде идва проблема, та ситуацията е следната свалих главата и сменихме гарнитурата обаче при слагането колата неможа да запали. На ( 0 ) градуса зацепихме колелото на разпределителния вал,после застопорихме ГНП-то на парви цилиндър а коляновия вал го сложихме на 15 градуса след горна мартва точка и зацепихме помпата и така 5-6 пъти проверки проврки всичко е както трябва а колата не иска да тръгне.като и дадеш закъснение до край пали обаче сякаш и трябва още малко за да проработи както трябва. двигателя е 2.5 турбо. моля за съвети само от хора които знаят какво правят. благодаря
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Свий
X
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
15 градуса, ама преди ГМТ. Така си на закъснение, а трябва предварение.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Да де,ама по "книжка" така се зацепва,след. Наи-вероятно контрата на помпата не е точно в такт работа,така си го обяснявам. Объркани тръбички? Неточна контра на помпата?Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Здравей колега! Възможно да е разстегната и верига! От опит
Задължително трябва помпата да мине през стенд
Това ти няма как да го направиш. Какво да ти обяснявам като ти се съмняваш и за тръбите След като едни тръби не можеш да наредиш каво остава за друго
Не прави компромис със това
А и колегата targa ти каза нещо
И във БОШ не е скъпо
Успех
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
за какви тръби бе приятелю,тук вообще не става дума за тръби а кои колко може нека да не го обсъждаме,поне не тук ако можеш да дадеш някакъв съвет съм готов да те изслушам. благодаряПървоначално публикуван от BRO Преглед на мнениеЗдравей колега! Възможно да е разстегната и верига! От опит
Задължително трябва помпата да мине през стенд
Това ти няма как да го направиш. Какво да ти обяснявам като ти се съмняваш и за тръбите След като едни тръби не можеш да наредиш каво остава за друго
Не прави компромис със това
А и колегата targa ти каза нещо
И във БОШ не е скъпо
Успех
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Бро,нещо се обърка-не аз правя двигателя. Обясняваи,тука не става така,почнеш ли -докраи...Първоначално публикуван от BRO Преглед на мнениеЗдравей колега! Възможно да е разстегната и верига! От опит
Задължително трябва помпата да мине през стенд
Това ти няма как да го направиш. Какво да ти обяснявам като ти се съмняваш и за тръбите След като едни тръби не можеш да наредиш каво остава за друго
Не прави компромис със това
А и колегата targa ти каза нещо
И във БОШ не е скъпо
УспехКалин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Е то това е като Доктора да обясни във форума как се прави мозъчна операция. Ако всичко е наред и нищо не сте променяли трябва да запали. Започва се от най-елементарното. Проверена на стенд помпа, Проверени дюзи, подредени тръби, точна центровка, обезвъздушена и уплътнена система."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Вариантите са два!
Или на "капка" ... както е казал колегата или .... сваляте тапата и се зверите ....
какво има вътре.
А, нормалния трети .... е само за сервиз с необходимото оборудване!Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо.
"
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Не е само това.Ако неправилно са зацепили веригата ,никога няма да запалят.....Това от Доктора.....Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеЕ то това е като Доктора да обясни във форума как се прави мозъчна операция. Ако всичко е наред и нищо не сте променяли трябва да запали. Започва се от най-елементарното. Проверена на стенд помпа, Проверени дюзи, подредени тръби, точна центровка, обезвъздушена и уплътнена система.
П.С.Иначе тоя елементарен двигател ако не може да зацепят правилно ,работата е до сервизи хора които това работят и за това са учили.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Е, то с правилно зацепена верига всеки може. Майсторите палят без верига... Двигателя найстина е елементарен. Като бях чирак преди много години, правих един такъв "на капка"."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Айде да бъда точен Проверете първо помпата на стенд После дюзите После качете и центровайте помпата Наредете правилно тръбичките Има и фиксиращ щифт за веригата при разглобяването и зглобяването Иначе мърда със много центровката Другото е когато я палите отавете тръбите от към дюзите хлабави и я подърпаите докато изкара нафтата от тръбите След това стегнете всички без една Третата или четвъртата По ваш избор Дръпнете я пак Докато запали Ако не става Значи повече да не се занимавате вие
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Коленовия вал на ОТ,разпределния вал на белезите за 1ви цилиндър,завъртане на 15 гр. след ГМТ,блокиране на помпата и поставяне на средно положение на отворите,закрепване на горивопроводите и подкачване на гориво,завъртане на няколко оборота докато в чашката на 1ви цилиндър тръгне гориво в това положение коленовия вал трябва да сочи 24гр. преди ГМТ.
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Може да сте зацепили разпределителния вал спрямо коляновия на 180* и когато ти е на белези на двата вала, да си в трети такт а не в първи.В такъв случай,или завъртате коляновия вал един оборот така , че разпределителния да дойде точно на срещуположната страна на белега и зацепвате помпата на белега , или трябва да зацепите помпата на срещуположната страна така ,че вместо да пали първи цилиндър да пали четвърти.Надявам се ,че сте ме разбрали.
успех
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Даа, не се сетих, а е твърде възможно.Първоначално публикуван от asambleq Преглед на мнениеМоже да сте зацепили разпределителния вал спрямо коляновия на 180* и когато ти е на белези на двата вала, да си в трети такт а не в първи.В такъв случай,или завъртате коляновия вал един оборот така , че разпределителния да дойде точно на срещуположната страна на белега и зацепвате помпата на белега , или трябва да зацепите помпата на срещуположната страна така ,че вместо да пали първи цилиндър да пали четвърти.Надявам се ,че сте ме разбрали.
успехЗа заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар