Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

    здравейте колеги, след като 10 пъти свалих и качих ГНП-то на гегата реших да попитам дали някой има идея от каде идва проблема, та ситуацията е следната свалих главата и сменихме гарнитурата обаче при слагането колата неможа да запали. На ( 0 ) градуса зацепихме колелото на разпределителния вал,после застопорихме ГНП-то на парви цилиндър а коляновия вал го сложихме на 15 градуса след горна мартва точка и зацепихме помпата и така 5-6 пъти проверки проврки всичко е както трябва а колата не иска да тръгне.като и дадеш закъснение до край пали обаче сякаш и трябва още малко за да проработи както трябва. двигателя е 2.5 турбо. моля за съвети само от хора които знаят какво правят. благодаря

  • #2
    От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

    15 градуса, ама преди ГМТ. Така си на закъснение, а трябва предварение.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #3
      От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

      Да де,ама по "книжка" така се зацепва,след. Наи-вероятно контрата на помпата не е точно в такт работа,така си го обяснявам. Объркани тръбички? Неточна контра на помпата?
      Калин Владов,09РСПБЗН

      Коментар


      • #4
        От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

        Здравей колега! Възможно да е разстегната и верига! От опит Задължително трябва помпата да мине през стенд Това ти няма как да го направиш. Какво да ти обяснявам като ти се съмняваш и за тръбите След като едни тръби не можеш да наредиш каво остава за друго Не прави компромис със това А и колегата targa ти каза нещо И във БОШ не е скъпо Успех

        Коментар


        • #5
          От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

          Направи го на капка.Става .
          Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
          Grand 3.1TD
          0898 620 306 Стоян

          Коментар


          • #6
            От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

            Първоначално публикуван от BRO Преглед на мнение
            Здравей колега! Възможно да е разстегната и верига! От опит Задължително трябва помпата да мине през стенд Това ти няма как да го направиш. Какво да ти обяснявам като ти се съмняваш и за тръбите След като едни тръби не можеш да наредиш каво остава за друго Не прави компромис със това А и колегата targa ти каза нещо И във БОШ не е скъпо Успех
            за какви тръби бе приятелю,тук вообще не става дума за тръби а кои колко може нека да не го обсъждаме,поне не тук ако можеш да дадеш някакъв съвет съм готов да те изслушам. благодаря

            Коментар


            • #7
              От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

              Първоначално публикуван от BRO Преглед на мнение
              Здравей колега! Възможно да е разстегната и верига! От опит Задължително трябва помпата да мине през стенд Това ти няма как да го направиш. Какво да ти обяснявам като ти се съмняваш и за тръбите След като едни тръби не можеш да наредиш каво остава за друго Не прави компромис със това А и колегата targa ти каза нещо И във БОШ не е скъпо Успех
              Бро,нещо се обърка-не аз правя двигателя. Обясняваи,тука не става така,почнеш ли -докраи...
              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • #8
                От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

                Е то това е като Доктора да обясни във форума как се прави мозъчна операция. Ако всичко е наред и нищо не сте променяли трябва да запали. Започва се от най-елементарното. Проверена на стенд помпа, Проверени дюзи, подредени тръби, точна центровка, обезвъздушена и уплътнена система.
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #9
                  От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

                  Вариантите са два!
                  Или на "капка" ... както е казал колегата или .... сваляте тапата и се зверите .... какво има вътре.

                  А, нормалния трети .... е само за сервиз с необходимото оборудване!
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #10
                    От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    Е то това е като Доктора да обясни във форума как се прави мозъчна операция. Ако всичко е наред и нищо не сте променяли трябва да запали. Започва се от най-елементарното. Проверена на стенд помпа, Проверени дюзи, подредени тръби, точна центровка, обезвъздушена и уплътнена система.
                    Не е само това.Ако неправилно са зацепили веригата ,никога няма да запалят.....Това от Доктора.....
                    П.С.Иначе тоя елементарен двигател ако не може да зацепят правилно ,работата е до сервизи хора които това работят и за това са учили.
                    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                    Коментар


                    • #11
                      От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

                      Е, то с правилно зацепена верига всеки може. Майсторите палят без верига... Двигателя найстина е елементарен. Като бях чирак преди много години, правих един такъв "на капка".
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • #12
                        От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

                        Айде да бъда точен Проверете първо помпата на стенд После дюзите После качете и центровайте помпата Наредете правилно тръбичките Има и фиксиращ щифт за веригата при разглобяването и зглобяването Иначе мърда със много центровката Другото е когато я палите отавете тръбите от към дюзите хлабави и я подърпаите докато изкара нафтата от тръбите След това стегнете всички без една Третата или четвъртата По ваш избор Дръпнете я пак Докато запали Ако не става Значи повече да не се занимавате вие

                        Коментар


                        • #13
                          От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

                          Коленовия вал на ОТ,разпределния вал на белезите за 1ви цилиндър,завъртане на 15 гр. след ГМТ,блокиране на помпата и поставяне на средно положение на отворите,закрепване на горивопроводите и подкачване на гориво,завъртане на няколко оборота докато в чашката на 1ви цилиндър тръгне гориво в това положение коленовия вал трябва да сочи 24гр. преди ГМТ.

                          Коментар


                          • #14
                            От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

                            Може да сте зацепили разпределителния вал спрямо коляновия на 180* и когато ти е на белези на двата вала, да си в трети такт а не в първи.В такъв случай,или завъртате коляновия вал един оборот така , че разпределителния да дойде точно на срещуположната страна на белега и зацепвате помпата на белега , или трябва да зацепите помпата на срещуположната страна така ,че вместо да пали първи цилиндър да пали четвърти.Надявам се ,че сте ме разбрали. успех

                            Коментар


                            • #15
                              От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА

                              Първоначално публикуван от asambleq Преглед на мнение
                              Може да сте зацепили разпределителния вал спрямо коляновия на 180* и когато ти е на белези на двата вала, да си в трети такт а не в първи.В такъв случай,или завъртате коляновия вал един оборот така , че разпределителния да дойде точно на срещуположната страна на белега и зацепвате помпата на белега , или трябва да зацепите помпата на срещуположната страна така ,че вместо да пали първи цилиндър да пали четвърти.Надявам се ,че сте ме разбрали. успех
                              Даа, не се сетих, а е твърде възможно.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X