здравейте колеги, след като 10 пъти свалих и качих ГНП-то на гегата реших да попитам дали някой има идея от каде идва проблема, та ситуацията е следната свалих главата и сменихме гарнитурата обаче при слагането колата неможа да запали. На ( 0 ) градуса зацепихме колелото на разпределителния вал,после застопорихме ГНП-то на парви цилиндър а коляновия вал го сложихме на 15 градуса след горна мартва точка и зацепихме помпата и така 5-6 пъти проверки проврки всичко е както трябва а колата не иска да тръгне.като и дадеш закъснение до край пали обаче сякаш и трябва още малко за да проработи както трябва. двигателя е 2.5 турбо. моля за съвети само от хора които знаят какво правят. благодаря
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Свий
X
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
15 градуса, ама преди ГМТ. Така си на закъснение, а трябва предварение.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Да де,ама по "книжка" така се зацепва,след. Наи-вероятно контрата на помпата не е точно в такт работа,така си го обяснявам. Объркани тръбички? Неточна контра на помпата?Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Здравей колега! Възможно да е разстегната и верига! От опитЗадължително трябва помпата да мине през стенд
Това ти няма как да го направиш. Какво да ти обяснявам като ти се съмняваш и за тръбите След като едни тръби не можеш да наредиш каво остава за друго
Не прави компромис със това
А и колегата targa ти каза нещо
И във БОШ не е скъпо
Успех
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Първоначално публикуван от BRO Преглед на мнениеЗдравей колега! Възможно да е разстегната и верига! От опитЗадължително трябва помпата да мине през стенд
Това ти няма как да го направиш. Какво да ти обяснявам като ти се съмняваш и за тръбите След като едни тръби не можеш да наредиш каво остава за друго
Не прави компромис със това
А и колегата targa ти каза нещо
И във БОШ не е скъпо
Успех
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Първоначално публикуван от BRO Преглед на мнениеЗдравей колега! Възможно да е разстегната и верига! От опитЗадължително трябва помпата да мине през стенд
Това ти няма как да го направиш. Какво да ти обяснявам като ти се съмняваш и за тръбите След като едни тръби не можеш да наредиш каво остава за друго
Не прави компромис със това
А и колегата targa ти каза нещо
И във БОШ не е скъпо
Успех
Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Е то това е като Доктора да обясни във форума как се прави мозъчна операция. Ако всичко е наред и нищо не сте променяли трябва да запали. Започва се от най-елементарното. Проверена на стенд помпа, Проверени дюзи, подредени тръби, точна центровка, обезвъздушена и уплътнена система."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Вариантите са два!
Или на "капка" ... както е казал колегата или .... сваляте тапата и се зверите ....какво има вътре.
А, нормалния трети .... е само за сервиз с необходимото оборудване!Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеЕ то това е като Доктора да обясни във форума как се прави мозъчна операция. Ако всичко е наред и нищо не сте променяли трябва да запали. Започва се от най-елементарното. Проверена на стенд помпа, Проверени дюзи, подредени тръби, точна центровка, обезвъздушена и уплътнена система.
П.С.Иначе тоя елементарен двигател ако не може да зацепят правилно ,работата е до сервизи хора които това работят и за това са учили.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Е, то с правилно зацепена верига всеки може. Майсторите палят без верига... Двигателя найстина е елементарен. Като бях чирак преди много години, правих един такъв "на капка"."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Айде да бъда точен Проверете първо помпата на стенд После дюзите После качете и центровайте помпата Наредете правилно тръбичките Има и фиксиращ щифт за веригата при разглобяването и зглобяването Иначе мърда със много центровката Другото е когато я палите отавете тръбите от към дюзите хлабави и я подърпаите докато изкара нафтата от тръбите След това стегнете всички без една Третата или четвъртата По ваш избор Дръпнете я пак Докато запали Ако не става Значи повече да не се занимавате вие
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Коленовия вал на ОТ,разпределния вал на белезите за 1ви цилиндър,завъртане на 15 гр. след ГМТ,блокиране на помпата и поставяне на средно положение на отворите,закрепване на горивопроводите и подкачване на гориво,завъртане на няколко оборота докато в чашката на 1ви цилиндър тръгне гориво в това положение коленовия вал трябва да сочи 24гр. преди ГМТ.
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Може да сте зацепили разпределителния вал спрямо коляновия на 180* и когато ти е на белези на двата вала, да си в трети такт а не в първи.В такъв случай,или завъртате коляновия вал един оборот така , че разпределителния да дойде точно на срещуположната страна на белега и зацепвате помпата на белега , или трябва да зацепите помпата на срещуположната страна така ,че вместо да пали първи цилиндър да пали четвърти.Надявам се ,че сте ме разбрали.успех
Коментар
-
От: КОМПЕТЕНТЕН СЪВЕТ ЗА ЗАЦЕПВАНЕ НА ГНП НА Г КЛАСА
Първоначално публикуван от asambleq Преглед на мнениеМоже да сте зацепили разпределителния вал спрямо коляновия на 180* и когато ти е на белези на двата вала, да си в трети такт а не в първи.В такъв случай,или завъртате коляновия вал един оборот така , че разпределителния да дойде точно на срещуположната страна на белега и зацепвате помпата на белега , или трябва да зацепите помпата на срещуположната страна така ,че вместо да пали първи цилиндър да пали четвърти.Надявам се ,че сте ме разбрали.успех
За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар