От: Сравнения и доработки при G Klass
М че той и тоя редовия го турбинират доста успешно та си става и той 350-400 коня спокойно,иначе си е 230 коня моторетка.
Страва от кабели и гарнитура на главата,правен да върви на висока температура,но пък чук под главата,един път като я смениш и го забравяш,дросела и дебитомер и бубини .......стават от 280 който го има в Ц класата,а и в 140 / извратеняци беееее/.Тук обаче е интересно,140 с тоя мотор и ръчни скорости,вече предавателни числа ще трябва да си играеш,дали се закачат сток към 320 трябва да поровя,тук рьчки няма,всичко автомат.
Аз карам такъв мотор,проблеми нямам,а е в гадните години.После са двата осмака като има и къса серия 6 литра осмак,но това е рядкост.Тия ги има в Англия колко щеш,за по 600 паунда ги взимат,другото до БГ ти го смятай.
Редовия шестак става за всичко,В образния шестак и той не е никак лош мотор,но пък аз уважавам повече доброто старо,яко и почти просто моторче повече от ония с двете свещи.
За осмака темата ми е долу,уж знайни проблеми няма,но се е озьбил с цъфнали гарнитури на главите ли поне за сега това е диагнозата,като го отворим ще го видим.Има всички хубавини обаче - як,мощен,уравновесен,държи на бой и харчи сравнително нормално.
Аз бих избирал редовия шестак еле ако трябва да му набивам и ръчни скорости.
М че той и тоя редовия го турбинират доста успешно та си става и той 350-400 коня спокойно,иначе си е 230 коня моторетка.
Страва от кабели и гарнитура на главата,правен да върви на висока температура,но пък чук под главата,един път като я смениш и го забравяш,дросела и дебитомер и бубини .......стават от 280 който го има в Ц класата,а и в 140 / извратеняци беееее/.Тук обаче е интересно,140 с тоя мотор и ръчни скорости,вече предавателни числа ще трябва да си играеш,дали се закачат сток към 320 трябва да поровя,тук рьчки няма,всичко автомат.
Аз карам такъв мотор,проблеми нямам,а е в гадните години.После са двата осмака като има и къса серия 6 литра осмак,но това е рядкост.Тия ги има в Англия колко щеш,за по 600 паунда ги взимат,другото до БГ ти го смятай.
Редовия шестак става за всичко,В образния шестак и той не е никак лош мотор,но пък аз уважавам повече доброто старо,яко и почти просто моторче повече от ония с двете свещи.
За осмака темата ми е долу,уж знайни проблеми няма,но се е озьбил с цъфнали гарнитури на главите ли поне за сега това е диагнозата,като го отворим ще го видим.Има всички хубавини обаче - як,мощен,уравновесен,държи на бой и харчи сравнително нормално.
Аз бих избирал редовия шестак еле ако трябва да му набивам и ръчни скорости.
Коментар