Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем със задния блокаж на Г-463

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: проблем със задния блокаж на Г-463

    Първоначално публикуван от Gary Преглед на мнение
    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Гелендия негелендия на 463 има вакууми.
    За другото си прав
    Да де. На 11та страница се тия гадове с мембраните.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #17
      От: проблем със задния блокаж на Г-463

      аз не мисля че като е измъкнат кабела блокажа няма да работи

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Най-добре на подемник или на стойки и четирите колела във въздуха да са и тогава караш на ред да се види кой точно не включва.
        Това съм го пробвал и то няколко пъти и не знам дали наистина е правилно и то точно за такава диагностика. При това положение когато и 4-те колела са във въздуха дори и без блокажи и 4-те се въртят. Ори положение , че не им е приложено никаво съпротивление. Когато на някое се приложи сила с цел да го спреш да се върти, тогава се разбира според мен дали е включен блокажа му или не. Ако няма включен такъв то дори с ръка може да го спреш. Ако не, значи има включен блокаж. Предполагам ,че си запоснат с "гегата" по отношение на блокажите. Аз други джипки съм нямал и не мога да кажа за тях как е, но при този моя модел 463 без включени блокажи джипката е постоянно 4х4. обаче при това положение е възможно да се спрат само 3-те колела и едното винаги остава да се движи , независимо предно или задно. Ако включа блокажа на кутията т/е 1=вия блокаж, тогава двигателя предава 50х50 отред и отзад. В този случай може да спреш само едно предно и едно задно колело, т.е само две могат да се движат и две не. При включване на задния блокаж, тогава отзад тези 50% да ги наречем се разпределят между задно ляво и задно дясно, тогава не може да се спрат и двете задни. При това положение останалите 50% са отпед на едно от предните например. При включване и на предния блокаж, тези условно казани 50% се разпределят между двете предни колела. Тогава и тях ме може да спреш. Т.е при включени 3 блокажа може да се каже че от 100% 25 + 25 + 25 + 25 се разпределят и на 4-те колела.
        Честно казано не знам дали успях да се израза тояно с тези обяснения, но съм правил какви ли не опити и експерименти за включени и изключени блокажи та затова се усмелих чесно да го налиша това. Говоря само за Г-463 . За другите модели и джипки не знам дали е така.

        Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
        Targa, това е Гелендия. Нема мембрани, компресори, вентили и пр. глупости като на доработван курник.

        Колега PIPAUDIO. Когато лампата светне а блокажа не работи, значи проблема е в гривната която закопчава лявата полуоска за касетата.....или в самата полуоска.
        Ако решиш сам да трудиш, внимавай с втулката която затиска гривната на лагера на полуоската. По принцип е за еднократно смачкване.
        Напиши си във профила от къде си. Не боли.

        Или звънни един тел и не ходи на сервиз, че не знам дали можеш да си го позволиш.


        Здравей Targa,
        От Русе съм. Честно казано не съм много даже почти изобщо запознат с устройството на тези джипки. Може да се каже ,че само карам и не съм се занимавал с подобни ремонти та затова ще питам, това за което говориш се намира вътре в задния мост предполагам. И тази гривна в лявата полуоска предполагам е там където се намира и цилиндъра който включва въпросния блокаж (отвън само,че закрепен с два болта май беше)? Защото този "цилиндър" не знам дали все пак так асе нарича де, но му смених всички джаджи от вътре, но без резултат (пружинки, втулки и какво ли още нямаше в комплектчето дето ми го дадоха от Мерцедес). Та според теб трябва да се свали и разглоби задния мост, полуоска, диференциал или и аз не знам как се нарича точно?
        Тука виждам един телефон и мога да звънна ако е верен: 0888557474.

        Първоначално публикуван от Gary Преглед на мнение
        Ето този файл може да помогне малко в търсенето на проблема. Поне да се види нагледно къде какво има и може да се строши.

        Схема на дифове.

        Здравей Gary,
        Блогодаря за линка и инфото. Това го намерих в нета още като ми се появи проблема зимата и честно казано доста ми помогна да си изясня някои нещица по устройстово на тези блокажи УЖ. Но все пак имам нужда от помощ от добър маистор и предполагам който е разглобявал такова нещо ще знае най добре. Все пак не ми се ще тепърва някой да се учи точно на мойта джипка пък сега.
        Последно редактирано от CarTest™; 05-06-12, 07:56.

        Коментар


        • #19
          От: проблем със задния блокаж на Г-463

          Извинявам се на ,Тарга. Пропуснал съм 463-то, но дори и там датчика за положение е на края на хорото. Щом ламбето светва..
          Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
          Към модераторите-А изтрийте го сега.
          Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

          Коментар


          • #20
            От: проблем със задния блокаж на Г-463

            По моему, щом светват и двете лампи, значи датчика, който е в десния край на цилиндъра (откъм дифа) е отчел мърдането на палеца, който движи блокиращата муфа (не съм сигурен за правилното наименование). В такъв случай, според мен проблема трябва да е механичен и ще се наложи да се отвори дифа за да се види. По принцип са доста яки железа там, но и те не са вечни. Както колегата drukman e написал, или полуоската или муфата/пръстена ще да са проблема. Стискам палци да не е там дявола, че цените на тия железа...

            Коментар


            • #21
              От: проблем със задния блокаж на Г-463

              Първоначално публикуван от Gary Преглед на мнение
              По моему, щом светват и двете лампи, значи датчика, който е в десния край на цилиндъра (откъм дифа) е отчел мърдането на палеца, който движи блокиращата муфа (не съм сигурен за правилното наименование). В такъв случай, според мен проблема трябва да е механичен и ще се наложи да се отвори дифа за да се види. По принцип са доста яки железа там, но и те не са вечни. Както колегата drukman e написал, или полуоската или муфата/пръстена ще да са проблема. Стискам палци да не е там дявола, че цените на тия железа...

              И аз си мисля , че май някъде там може да е проблема и е по скоро механичен. Само дето не знам на кого да се доверя та да го разглоби това чудо. Та и затова пиша тука та уж да попадна на специалист вс епак.
              А тези части толкова много ли са скъпи? Изобщо си нямам на представа честно. Да взема да отида да питам в Мерцедес, само дето не им знам името и какво точно тръся все пак. Ама ще взема да пробвам поне за инфо, дано само да не падна като чуя цената

              Коментар


              • #22
                От: проблем със задния блокаж на Г-463

                В нета с ровене се можеш да намериш Workshop Information System (WIS), както и Electronic Parts Catalogue на Мерцедес. Инсталацията им е болна работа, все пак е пиратерия на рядък софтуер. Там по схемата на задния мост можеш да се ориентираш в номерата на частите и да питаш директно в БалканСтар (краен вариант), ИвайДжет (малко по-ниски цени). Естествено няма смисъл да питаш за частите, преди да се знае какъв е проблема. Виж залепената тема за добрите майстори в тази секция.
                Ето оттук можеш да се понастроиш психически за цените на нещата:

                http://www.eurotruck-importers.com/i...=index&cPath=2

                Аз съм купувал части от ИвайДжет (поради щото конкретните части нямат Турски еквивалент) и цените от този сайт са лев-два над това, което аз платих.
                Дръж ни в течение какво се случва, че да мислим варианти

                Коментар


                • #23
                  От: проблем със задния блокаж на Г-463

                  Май работата отива на отваряне на диференциал. Всичко в системата до там работи коректно. Палеца на цилиндъра който включва въпросния блокаж също е здрав и работи. Установихме, че блокажа по принцип работи и се включва обаче проблема става когато се натовари, В смисъл, че когато колата е на подемника блокажа си работи нормално, когато обаче е на земята и колата е в движение и се натовари цялата тази железария там, тогава.... не става. Чува се леко прищракване в дифа и като, че ли зъбите ( Шлиците ) или как се наричат точно, май се разблокирват така да го кажа и преплъзват вътре.
                  Ако някой знае какво има в този диф и кое може да е причината за това да помогне, че ще го разглобявам май.

                  Коментар


                  • #24
                    От: проблем със задния блокаж на Г-463

                    Вероятно е включван под товар и зъбите са станали трапецовидни.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #25
                      От: проблем със задния блокаж на Г-463

                      Колега дай тел за връзка или ми звънни 0885 477 440.
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #26
                        От: проблем със задния блокаж на Г-463

                        Изронени зъби . Отворихме го този диференциал.
                        Сега да помогнете за части, да видим от къде и как и най вече колко струват тези железа, че вече съм на трупчета. Подлежат ли на някакъв ремонт тези неща по принцип? Според мен най добре нови , но зависи от цената и дали изобщо ги има в наличност. Или втора употреба?

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X