Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за виското на охлаждането
Свий
X
-
От: Въпрос за виското на охлаждането
Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнениеЗа ел.перки мислил ли си?I want out !!!
Коментар
-
От: Въпрос за виското на охлаждането
Много са,но като цяло какво сьм виждал по разни проекти били то за пустинята или за теглене.
Ел перки от 140 или 210 модела с датчик или копче / автомат или рьчно / по-голям радиатор,маслени радиатори за двигателното и това за скоростите..........
http://www.clubgwagen.com/extreme/
Горе в ляво,монтиране на леко по-голям радиатор.Може и перки от Сумит,но са по около 150 долара,а по моргите е пьлно с перки без пари - кабел,копче,бушон и малко пласмаса за упльтнение.Някьде срещах и копче на степени - пази батерията и не фучи на умряло ако не ти трябва ураган под капака.Реално много от датчиците и релетата са по 2,а някои по 3 степени на тия перки,аварийното пускане е с откачане на датчика та не пречи да се вьрже и копче кьм автоматичния режим.
Офф от темата - на трите коли сьм с ново виско,старите си ги дьржа в багажника.На малкия сьм с изльгани перки които включват на десетина градуса по-ниска температура от нормалното,термостат на десетина градуса по-ниска температура на отваряне и някои други магарии.Реално голям зор трябва да му дам за да му чуя виското,перките включват пьрви преди то да се намеси.
На осмаците тоя проблем го няма,те не греят и термостатите им са на по 80 градуса с виско което и при нормално каране е полузацепило.Там пьк рядко ел.перка се чува,виското обира каймака.
Почти 70 000 мили имам на малкия осмак така,фучи си та пепел се двига и нищо му няма ни на водна помпа,ни на лагери,ни ремьци ни перки кьса.Жената не го вкарва в обороти,но при мен редовно влиза на 5500,на около 3 откача виското обаче,а и няма кьде да го натоваря,големия ми е пресен,там перка още не сьм чул.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Въпрос за виското на охлаждането
Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнениеОфф от темата - на трите коли сьм с ново виско,старите си ги дьржа в багажника.
На моя 606.962 не съм го чул да се включи, преди това на 605.911 - също - дори по едно време се бях притеснил от това...
Изправен термостат, нормално напъване..
А за това, че ги държиш в багажника, си спомням, че имаше някакви постулати за вертикално съхранение...
Електриката е по-доброто решение, според мене..
Коментар
-
От: Въпрос за виското на охлаждането
Вени не ми се вярва да има значение,те работят на едни и сьщи температури.Дизела по грее,но като цяло не иска температурата на боксера вьздухар примерно.
Вискотата ги продават легнали,стрелки на кутията,след слагане и демонтаж се сьхранявали УЖ прави,но не сьм забелязал да има и това значение,моите ги дьржа с тапата за пьлнене на горе и толкоз.Е оригиналното виско е почти двойно по-дебели от афтьрмаркета,болта му е един мальк мьжки палец ширина по-дьльг,но и това не сьм забелязал да му пречи почти 5 години вече - и едното и другото си работят нормално като ги завьртя,оригинала стои маааалко по лабав,в смисьл,че другия зацепва на по-ниска температура,а самата тя не мьрда и с едното и с другото.
Е освен това сьм с чистени радиатори,нови капачки на разширителния сьд,нов антифриз,нови датчици,а на едната и с нов радиатор.Не сьм слагал обаче допьлнителен маслен / от там се печели около 40% охлаждане на мотора /не сьм слагал и електрическа водна помпа която давам максимален дебит и на ниски обороти,нямам и рьчно включване на ел. перките,нямам и кори под моторите обаче.
Електриката си е електрика,шанса да го намериш работещо в коя да е морга е огромен,виското си иска неговите 200 кинта.Другото което ги тормози са старите задьнени радиатори,но това друга тема.
http://www.clubgwagen.com/gtech.php?...id=item&tid=26
Място за перки има колкото искаш,а вече дали една голяма или 2 по-малки всеки сам си решаваTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Въпрос за виското на охлаждането
Колеги, имам един проблем! Днес свалихме двигателя на моя мечок W460 с 2.3 мотора... като цяло си е основен ремонт... но не мога да сваля виското... не е на болтове... има нещо като законтраща пластина, но нещо не тръгна да се развива... виското е BEHR 000 200 22 20 мисля че му бе номера..или бъркам. Моля за коментар и помощ, тъй като утре мисля да продължавам... ако някой също така знае магазин с читави части за ремонта ще съм му много благодарен... честно казано не бих рискувал с евтин ремонт, заради голямото разглобяванеБ;агодаря предварително
Коментар
-
От: Въпрос за виското на охлаждането
Остави пластината,погледни ЗАД виското,на гьрба му трябва да има 2 болта - единия законтрящ,а другия се пльзга виското на него.Малки болтчета са.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Въпрос за виското на охлаждането
Първоначално публикуван от REXER Преглед на мнениеза съжаление няма болтове... свалих комплект с водната помпа... така бе по-лесно
Държи го само болта по средата.
Трудно се развива когато няма опънати ремъци или нещо друго за контра.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар