Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за виското на охлаждането

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за виското на охлаждането

    Колеги, това виско е от Г290ГД, мисля да го сложа на моя ОМ617 (300гд), обаче ме протеснява това , че явно е пострадало и има счупени елементи на оребряването. Въпросът ми е дали това ще доведе до нарушаване на баланса и дали ще има негативни последици за водната помпа и т.н.?
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2012-06-01 09.30.04.jpg
Прегледи:1
Размер:158.8 КБ
ID:5973396Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2012-06-01 09.30.29.jpg
Прегледи:1
Размер:163.4 КБ
ID:5973397Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2012-06-01 09.30.38.jpg
Прегледи:1
Размер:138.5 КБ
ID:5973398Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2012-06-01 09.30.53.jpg
Прегледи:1
Размер:181.7 КБ
ID:5973399Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2012-06-01 09.31.09.jpg
Прегледи:1
Размер:91.3 КБ
ID:5973400
    I want out !!!

  • #2
    От: Въпрос за виското на охлаждането

    Като гледам има отчупени ламели и от отсрещната страна, според мен дисбаланса ще е пренебрежимо малък, самата перка е доста голяма и помпата е оразмерена за такъв режим на работа
    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за виското на охлаждането

      Нищо му няма,това е много малко спрямо цялата тежест на виското.

      За ел.перки мислил ли си?
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за виското на охлаждането

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        За ел.перки мислил ли си?
        Не, какви са вариантите?
        I want out !!!

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за виското на охлаждането

          Много са,но като цяло какво сьм виждал по разни проекти били то за пустинята или за теглене.

          Ел перки от 140 или 210 модела с датчик или копче / автомат или рьчно / по-голям радиатор,маслени радиатори за двигателното и това за скоростите..........

          http://www.clubgwagen.com/extreme/

          Горе в ляво,монтиране на леко по-голям радиатор.Може и перки от Сумит,но са по около 150 долара,а по моргите е пьлно с перки без пари - кабел,копче,бушон и малко пласмаса за упльтнение.Някьде срещах и копче на степени - пази батерията и не фучи на умряло ако не ти трябва ураган под капака.Реално много от датчиците и релетата са по 2,а някои по 3 степени на тия перки,аварийното пускане е с откачане на датчика та не пречи да се вьрже и копче кьм автоматичния режим.

          Офф от темата - на трите коли сьм с ново виско,старите си ги дьржа в багажника.На малкия сьм с изльгани перки които включват на десетина градуса по-ниска температура от нормалното,термостат на десетина градуса по-ниска температура на отваряне и някои други магарии.Реално голям зор трябва да му дам за да му чуя виското,перките включват пьрви преди то да се намеси.
          На осмаците тоя проблем го няма,те не греят и термостатите им са на по 80 градуса с виско което и при нормално каране е полузацепило.Там пьк рядко ел.перка се чува,виското обира каймака.

          Почти 70 000 мили имам на малкия осмак така,фучи си та пепел се двига и нищо му няма ни на водна помпа,ни на лагери,ни ремьци ни перки кьса.Жената не го вкарва в обороти,но при мен редовно влиза на 5500,на около 3 откача виското обаче,а и няма кьде да го натоваря,големия ми е пресен,там перка още не сьм чул.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за виското на охлаждането

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            Офф от темата - на трите коли сьм с ново виско,старите си ги дьржа в багажника.
            Ама твоите са бендзинови, пък тук става дума за нафта...
            На моя 606.962 не съм го чул да се включи, преди това на 605.911 - също - дори по едно време се бях притеснил от това...
            Изправен термостат, нормално напъване..

            А за това, че ги държиш в багажника, си спомням, че имаше някакви постулати за вертикално съхранение...

            Електриката е по-доброто решение, според мене..

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за виското на охлаждането

              Вени не ми се вярва да има значение,те работят на едни и сьщи температури.Дизела по грее,но като цяло не иска температурата на боксера вьздухар примерно.

              Вискотата ги продават легнали,стрелки на кутията,след слагане и демонтаж се сьхранявали УЖ прави,но не сьм забелязал да има и това значение,моите ги дьржа с тапата за пьлнене на горе и толкоз.Е оригиналното виско е почти двойно по-дебели от афтьрмаркета,болта му е един мальк мьжки палец ширина по-дьльг,но и това не сьм забелязал да му пречи почти 5 години вече - и едното и другото си работят нормално като ги завьртя,оригинала стои маааалко по лабав,в смисьл,че другия зацепва на по-ниска температура,а самата тя не мьрда и с едното и с другото.

              Е освен това сьм с чистени радиатори,нови капачки на разширителния сьд,нов антифриз,нови датчици,а на едната и с нов радиатор.Не сьм слагал обаче допьлнителен маслен / от там се печели около 40% охлаждане на мотора /не сьм слагал и електрическа водна помпа която давам максимален дебит и на ниски обороти,нямам и рьчно включване на ел. перките,нямам и кори под моторите обаче.

              Електриката си е електрика,шанса да го намериш работещо в коя да е морга е огромен,виското си иска неговите 200 кинта.Другото което ги тормози са старите задьнени радиатори,но това друга тема.

              http://www.clubgwagen.com/gtech.php?...id=item&tid=26

              Място за перки има колкото искаш,а вече дали една голяма или 2 по-малки всеки сам си решава
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за виското на охлаждането

                Колеги, имам един проблем! Днес свалихме двигателя на моя мечок W460 с 2.3 мотора... като цяло си е основен ремонт... но не мога да сваля виското... не е на болтове... има нещо като законтраща пластина, но нещо не тръгна да се развива... виското е BEHR 000 200 22 20 мисля че му бе номера..или бъркам. Моля за коментар и помощ, тъй като утре мисля да продължавам... ако някой също така знае магазин с читави части за ремонта ще съм му много благодарен... честно казано не бих рискувал с евтин ремонт, заради голямото разглобяване Б;агодаря предварително

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за виското на охлаждането

                  Остави пластината,погледни ЗАД виското,на гьрба му трябва да има 2 болта - единия законтрящ,а другия се пльзга виското на него.Малки болтчета са.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за виското на охлаждането

                    Благодаря, днес ще огледам!!! Голяма зарибявка са тея машини...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за виското на охлаждането

                      за съжаление няма болтове... свалих комплект с водната помпа... така бе по-лесно

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за виското на охлаждането

                        Номер на виското?

                        Много близьк до тоя номер е с 2 болта и пластината не се маха,а аз за виско в комплект с помпа не сьм чувал да има.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #13
                          не, не е комплект, просто нямах друг избор

                          иначе номера е 000 200 20 22
                          Последно редактирано от CarTest™; 04-06-12, 08:50.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за виското на охлаждането

                            Първоначално публикуван от REXER Преглед на мнение
                            за съжаление няма болтове... свалих комплект с водната помпа... така бе по-лесно
                            Виското е снимано в първия пост.
                            Държи го само болта по средата.
                            Трудно се развива когато няма опънати ремъци или нещо друго за контра.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за виското на охлаждането

                              Развива с много лесно с въздушен "пищов"
                              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X