От: На сериозно и на майтап за Любимата G-класа. Гелендията ни!
Относно за процента на печалбата, Вие знаете ли колко изкара строителя от това в което живеете...
Стъкмистиката с пазарни цени и цени за ново е факт. Просто старо-пък-ново няма. Всеки дрънгел излязъл веднъж от магазина(салона) поевтинява вълшебно с едни 30-40%. Моя чисто нов на 1,5год. Патрул бе с експертна цена от невероятните 44 000лв. Важно е при вторичния пазар. няма евтина 2-год. Ге-класа. И 3, 4 ,5 ...просто 50%от цената като нова се доближава след 10-тина годишни екземпляри. В сравнение с ЕС-класа и 7-ми номер на бмв, това е феномен.
Нека МВ-тата да си лапкат кинтите ни, и все по-успешно да сеят зарази от вида "Г".
Кое е по скъпо в изработката на един Дефендър110 в сравнение с пюър-едишън на МБ. Цената е сравнима. Кефа също. Аналогични случаи в аграрното дизелостроене.
ДЪрве на колелета с дупка за сипване на нафта и геврек за магарето зад печката.
Автомобил, който се продава на загуба е Бугати Вейрон. Освен че е 4х4 като Г-то има също като него и кожен салон. предница и отзад багажник. С две врати е, но се готви вариант с 4 броя. И той ще е на загуба. Раликата е малко в ускорението но Г-то е по-икономично. Никой не е чувал за брониран Вейрон, ма Гелендии с такива екстри има във всеки град на България. И само 10-тина пъти по-евтина е любимата джипка.
И то с 50% печалба.
Някой пита ли каква кола да си купи?
Японска разбира се. Тойоубару, митсуйхатсу,инфексус, нисансудзу или витамурай.
Само нека да не светят на тъмно.
Относно за процента на печалбата, Вие знаете ли колко изкара строителя от това в което живеете...
Стъкмистиката с пазарни цени и цени за ново е факт. Просто старо-пък-ново няма. Всеки дрънгел излязъл веднъж от магазина(салона) поевтинява вълшебно с едни 30-40%. Моя чисто нов на 1,5год. Патрул бе с експертна цена от невероятните 44 000лв. Важно е при вторичния пазар. няма евтина 2-год. Ге-класа. И 3, 4 ,5 ...просто 50%от цената като нова се доближава след 10-тина годишни екземпляри. В сравнение с ЕС-класа и 7-ми номер на бмв, това е феномен.
Нека МВ-тата да си лапкат кинтите ни, и все по-успешно да сеят зарази от вида "Г".
Кое е по скъпо в изработката на един Дефендър110 в сравнение с пюър-едишън на МБ. Цената е сравнима. Кефа също. Аналогични случаи в аграрното дизелостроене.
ДЪрве на колелета с дупка за сипване на нафта и геврек за магарето зад печката.
Автомобил, който се продава на загуба е Бугати Вейрон. Освен че е 4х4 като Г-то има също като него и кожен салон. предница и отзад багажник. С две врати е, но се готви вариант с 4 броя. И той ще е на загуба. Раликата е малко в ускорението но Г-то е по-икономично. Никой не е чувал за брониран Вейрон, ма Гелендии с такива екстри има във всеки град на България. И само 10-тина пъти по-евтина е любимата джипка.
И то с 50% печалба.
Някой пита ли каква кола да си купи?
Японска разбира се. Тойоубару, митсуйхатсу,инфексус, нисансудзу или витамурай.
Само нека да не светят на тъмно.
Коментар