Мишко,Мишко.......докъде го докара.....в гаража на Краси виж за какво ти се използват пружинките!!! хаххаххахаха След като няма да ги използваш толкова време им намерихме по-полезна функция........
Искам да се превърна в задна пружина ОРС за Г-класа!!!
Времето, което вече си без джип оставя своите отпечатъци . Пружина щял да става Ако беше жена да ти кажа "стани на Г-класа, та поне да им е кеф на другите като те карат", ма не си. Гледай и да не станеш, че не се знае накъде може да тръгне човек без джипка
Е, какво е положението към момента?
Мотора е сглобен, най-накрая, и заедно със скоростите, маховика и съединителя е качен на джипа! Бяха изработени нови уши и двигателят беше напаснат, като сме гледали да го монтираме максимално назад и надолу!
Най-вероятно, ще се наложи купуване на нов картер, за Г-класа, тъй като този от колата е притеснително близко до предният мост, около 12-13см. и при здрав скок си мисля че ще се ударят!
Трите врати също са качени и паснати на джипа, което беше едно от най-трудните неща, с които се сблъскахме, вследствие на изключително лошото качество на изработката им!
Монтирани са новите пружини, с което работата по ходовата част изцяло приключи.
Беше изработен 125 литров резевоар от неръждавейка и качен вътре в купето, непосредствено зад предните седалки(то други няма вече), като зареждането му е изместено отстрани, отдясно, а отзад отвора е затворен!
Таблото също е монтирано и изрязано по сейф клетката.
Предстои качването на цялата предница, калници, подкалници, престилка, решетка и т.н., и напасването й.
За сега толкова, следва продължение!!!
Коментар