Здравейте,
Не можах да отворя предния капак, а ръкохватката в купето ми изглеждаше доста отпусната. Все пак, с едни клещи, успях да издърпям жилото и отворих капака. Това ме наведе на мисълта, че жилото не е скъсано.
Аз не разбирам от коли, но свалих планката на затварящия механизъм на предния капак - жилото е с капсулован накрайник, няма ръжда, всичко се движи без засечки. След това свалих и вътрешната ръкохватка - накрайникът от тази страна също е капсулован, изглежда добре и жилото се движи без засечки.
Знам, че звучи странно, но все едно жилото се е удължило.
Преметнах го през ръкохватката, за да се натегне малко и отворих капака. Сега стои така, но каква може да е причината?
Много ми е важно, защото всяка сутрих трябва да отварям капака и да помня гориво - иначе не мога да запаля : -)
Не можах да отворя предния капак, а ръкохватката в купето ми изглеждаше доста отпусната. Все пак, с едни клещи, успях да издърпям жилото и отворих капака. Това ме наведе на мисълта, че жилото не е скъсано.
Аз не разбирам от коли, но свалих планката на затварящия механизъм на предния капак - жилото е с капсулован накрайник, няма ръжда, всичко се движи без засечки. След това свалих и вътрешната ръкохватка - накрайникът от тази страна също е капсулован, изглежда добре и жилото се движи без засечки.
Знам, че звучи странно, но все едно жилото се е удължило.
Преметнах го през ръкохватката, за да се натегне малко и отворих капака. Сега стои така, но каква може да е причината?
Много ми е важно, защото всяка сутрих трябва да отварям капака и да помня гориво - иначе не мога да запаля : -)
Коментар