Обява

Свий
Няма добавени обяви.

FreeLander - проблем с жилото на предния капак

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • FreeLander - проблем с жилото на предния капак

    Здравейте,
    Не можах да отворя предния капак, а ръкохватката в купето ми изглеждаше доста отпусната. Все пак, с едни клещи, успях да издърпям жилото и отворих капака. Това ме наведе на мисълта, че жилото не е скъсано.
    Аз не разбирам от коли, но свалих планката на затварящия механизъм на предния капак - жилото е с капсулован накрайник, няма ръжда, всичко се движи без засечки. След това свалих и вътрешната ръкохватка - накрайникът от тази страна също е капсулован, изглежда добре и жилото се движи без засечки.
    Знам, че звучи странно, но все едно жилото се е удължило.
    Преметнах го през ръкохватката, за да се натегне малко и отворих капака. Сега стои така, но каква може да е причината?
    Много ми е важно, защото всяка сутрих трябва да отварям капака и да помня гориво - иначе не мога да запаля : -)

  • #2
    Първоначално публикуван от LR2014 Преглед на мнение
    Много ми е важно, защото всяка сутрих трябва да отварям капака и да помня гориво - иначе не мога да запаля : -)
    А защо не потърсиш защо е така?

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение

      А защо не потърсиш защо е така?
      Прави така само при ниски теператури и ако колата е стояла 1-2 дни без да е карана, това ми каза предишният собственик - ако не пали, помпиш. Лятото няма проблеми, всичко е ОК.

      В момента това жило ме мъчи. Ако беше скъсано, накрайниците да бяха скъсани, да има какво да сменям.

      Сега само гледам и дърпам с клещите,отварям капака и после помпя гориво - голяма атракция за съседите, но така сме ние феновете на FreeLander (или поне част от тях) :-)

      Коментар


      • #4
        Опитай да пръснеш WD-40 между жилото и кожуха. Кой точно модел и с кой мотор ти е колата, че трябва да се черпи преди палене? Това съм го правил някога на Вартбург 1000.
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
          Опитай да пръснеш WD-40 между жилото и кожуха. Кой точно модел и с кой мотор ти е колата, че трябва да се черпи преди палене? Това съм го правил някога на Вартбург 1000.
          Колата е 1999 г., 2,0-литров дизелов двигател, 71 kW / 97 к.с., оригинален. Сменям я само за някоя по-добра - Defender T90 или Рено Туинго : -)
          Вартбург беше сериозна, мъжка кола - вече няма такива! Сега карам една, скоростното лостче е толкова малко, че го местя с поглед.

          Мисля, че открих причината за проблема с жилото - при извивката над предния десен фар, кожухът на жилото се е скъсал и трябва да се смени.
          На снимките можете да видите скъсания кожух, помпата, с която помпя и един куплунг, които не е включен никъде. Някакви кутии и плетеница от кабели - не знам за какво служат, вероятно някаква преработка.
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:LR_1.jpg Прегледи:0 Размер:398.3 КБ ID:6671743
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:LR_2.jpg Прегледи:0 Размер:439.2 КБ ID:6671744

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X