Че ще запали беше ясно от самото начало, това все пак е ЛР. Но като добри форумци там присъствалите на ритуала "паленье с драпанье" никак няма да е зле да опишете случката с подробности, все пак темата си беше доста дискОтирана.Как го драпахте, с кво се вразвахте, н ква скорост се теглихте, колко обиколки на квартала напраихте и така до пълно изясняване на случая.
Тази земя, по която тъпча сега,
тази земя, която пролетен вятър пробужда,
тази земя – не е моя земя,
тази земя, простете, е чужда.
Че ще запали беше ясно от самото начало, това все пак е ЛР. Но като добри форумци там присъствалите на ритуала "паленье с драпанье" никак няма да е зле да опишете случката с подробности, все пак темата си беше доста дискОтирана.Как го драпахте, с кво се вразвахте, н ква скорост се теглихте, колко обиколки на квартала напраихте и така до пълно изясняване на случая.
Поне да изчакат да прескочим за бира и семки
Велмире, извинявай! Надявам се да ти я оправят бързо. Между другото утре в 15:00 съм в Дару за смяна на възглавница, тъкмо ще питам твойта докъде е
мдаа.. както каза irishman, запали.. искам най-сърдечно да ти благодаря за помоща приятелю, а също и на gele за коланите и на всички Вас за бързата реакция и моралната подкрепа.. толкова се радвам че ви има хора, хубаво е когато човек знае, че не е сам когато се бъгне с някаква дивотия.. благодаря Ви..
Малко за тегленето, джипката ми беше паркирана перпендикулярно на улицата, вързах я с двата колана на gele за всеки случай (оказаха се много здрави), при първи опит на нормални предавки Диското на irishman изобщо не можа да ме помръдне (имаше киша и ме дърпаше на страни - все пак да отбележа, да не излезе, че диското е слабо), като вклюжи бавните си ме извлече спокойно, излязахме на най-близката изчистена улица в квартала, бяхме се разбрали да вдигне към 20 км., аз подгрях докато ме извличаше и включих 3-та с плавно пускане на съединителя и ми изгаснаха всички светлини на таблото и изписа electrical fault или нещо подобно (тя и предишния път го направи, явно не и се нрави да я влачат), при изключване от контакт и включване си светна всичко като хората и в същия миг запали, повече време ми отне докато привлека вниманието на irishman с фарове и клаксон да спре отколкото самото палене..
Поне да изчакат да прескочим за бира и семки
Велмире, извинявай! Надявам се да ти я оправят бързо. Между другото утре в 15:00 съм в Дару за смяна на възглавница, тъкмо ще питам твойта докъде е
Ники, благодаря ти приятелю, днес и смених на стартера втулките, оказаха се разбити, но го оставих утре да го чуят на студено и да преценят къде му е болката. Всъщност изкочиха и лагери на 2 главини за смяна, но ще почака седмица две, започвам сериозно да се задъхвам вече
Но искренно се надявам утре до 15:00 да съм си го взел..
Надявам се и твойта да излезе бързо от там и да не влиза вече
Поздрави на всички и още веднъж, Благодаря Ви.
[COLOR=#01b4f8][B][URL="http://forum-lines.ru/"][IMG]http://forum-lines.ru/rez/ab42532.gif[/IMG][/URL]
[/B][/COLOR][IMG]http://forum.offroad-bulgaria.com/picture.php?albumid=469&pictureid=6937[/IMG][COLOR=#01b4f8][B][FONT=Tahoma][COLOR=Navy]
Land Rover Range Rover 2.5 TDS - 95'[/COLOR][/FONT]
[/B][/COLOR]
ако не е късно вече, но не ходи в ДАРУКАР, тия там са пълни ****** и ще ти подменят всичко здраво каквото им трябва от твоята кола и ще им станеш вечен клиент
Последно редактирано от Lazar; 17-01-09, 00:45.
Причина: цензура
ако не е късно вече, но не ходи в ДАРУКАР, тия там са пълни ****** и ще ти подменят всичко здраво каквото им трябва от твоята кола и ще им станеш вечен клиент
Кажи тогава къде да ходи, защото и в Мото Пфое май е същата работа.
ако не е късно вече, но не ходи в ДАРУКАР, тия там са пълни ****** и ще ти подменят всичко здраво каквото им трябва от твоята кола и ще им станеш вечен клиент
Мдаа, но от всички общи сервизи съм се видял в чудо, в Дару поне знаят какво да гледат и как да го монтират правилно, не разбирам нищо от коли, но на мен ми се струват компетентни по тези машини.. разбира се и безбожно скъпи
[COLOR=#01b4f8][B][URL="http://forum-lines.ru/"][IMG]http://forum-lines.ru/rez/ab42532.gif[/IMG][/URL]
[/B][/COLOR][IMG]http://forum.offroad-bulgaria.com/picture.php?albumid=469&pictureid=6937[/IMG][COLOR=#01b4f8][B][FONT=Tahoma][COLOR=Navy]
Land Rover Range Rover 2.5 TDS - 95'[/COLOR][/FONT]
[/B][/COLOR]
Оказа се че и Range успешно може да тегли Disco. Благодарности на emollient .
Възникна проблем, който се състоеше в това, че след завъртане на ключа не се появяват никакви индикации за завъртане на стартер или нещо друго (поне кафе да мелеше). Таблото продължава да свети но очаквания ефект от шум в отделението под предния капак липсваше. След 1 метър и 70 самтиметра теглене, колата запали. Покарах я 3-4 км, след което я угасих. Опитах пак да запаля, уви, запали.
http://www.irlandetza.com
Forever is our today
http://www.lre-bulgaria.org
мотора на аватара е на Gorgio
Оказа се че и Range успешно може да тегли Disco. Благодарности на emollient .
Възникна проблем, който се състоеше в това, че след завъртане на ключа не се появяват никакви индикации за завъртане на стартер или нещо друго (поне кафе да мелеше). Таблото продължава да свети но очаквания ефект от шум в отделението под предния капак липсваше. След 1 метър и 70 самтиметра теглене, колата запали. Покарах я 3-4 км, след което я угасих. Опитах пак да запаля, уви, запали.
Колега, на моето Диско явно е имало подобен проблем и някой в германия/предполагам не германец/ е извел бутон за палене на капака на бушоните. Явно е така наречената таралежка в контактният ключ, който се сменя по принцип, но пък трябват два ключа след това. С бутона е лесно но трябва да минава през релето. Успех
Оказа се че и Ran emollient .
Възникна проблем, който се състоеше в това, че след завъртане на ключа не се появяват никакви индикации за завъртане на стартер или нещо друго (поне кафе да мелеше). Таблото продължава да свети но очаквания ефект от шум в отделението под предния капак липсваше. След 1 метър и 70 самтиметра теглене, колата запали. Покарах я 3-4 км, след което я угасих. Опитах пак да запаля, уви, запали.
Нещо в стартера е било замръзнало - включвател,бендикс,....
Обикновено след яко каране във водни прегради се получава .
Често в такива случаи- леко почукване по кожуха на стартер дава резултат . Дано няма повече проблеми.
Нещо в стартера е било замръзнало - включвател,бендикс,....
Обикновено след яко каране във водни прегради се получава .
Често в такива случаи- леко почукване по кожуха на стартер дава резултат . Дано няма повече проблеми.
Сутринта (към 12.00) запали, след което карах около 2-3 км, угасих я, върших някаква работа, после запали, пак 2-3 км каране и спрях. След което отказа, чуках я тук таме, но нямаше ефект.
Имаше и предположения че е от ключа, и съветите бяха да се изведе на бутон, но не мога да си обясня след тегленето и карането защо отново запали, от перфектните софийски улици нещо да се е разместило-наместило... проблема е ако това се случи в гората?
Може би да монтирам резервно изваден кабел с бутон за всеки случай (ако е от ключа) не е идеа лишена от смисъл.
http://www.irlandetza.com
Forever is our today
http://www.lre-bulgaria.org
мотора на аватара е на Gorgio
Колега, на моето Диско явно е имало подобен проблем и някой в германия/предполагам не германец/ е извел бутон за палене на капака на бушоните. Явно е така наречената таралежка в контактният ключ, който се сменя по принцип, но пък трябват два ключа след това. С бутона е лесно но трябва да минава през релето. Успех
По спомени може и преди да ми го е правил този номер, но след първото завъртане "сработва". Ще си извадя бутонче. Благодаря за съвета!
http://www.irlandetza.com
Forever is our today
http://www.lre-bulgaria.org
мотора на аватара е на Gorgio
Коментар