Здравейте, сблъсках се със следният проблем: след като отказа нафтовата помпа в резервоара, я смених с втора употреба, която отказа на вторият ден.
Купих нова и я поставих, но стартираше все по-трудно и губеше мощност, а на третият ден отказа да стартира.
Смених филтър, обезвъздушителен клапан, клапан регулатор налягане, почистих фината цедка и смених прилежащият към нея о-пръстен в регулатора. На входа на регулатора помпата дава плътна струя нафта, но няма как да прикача манометър.
Но отново не може да стартира на стартер, както и след един километър стръмно спускане на 2-а предавка - никакъв звук, даже и не се изкашля поне един път.
Отворих червеният куплунг на ECU-то, имаше съвсем малко омазняване - почистих го, както и куплунга в капака на двигателя. Без положителен резултат.
Мъгла, пълна мъгла!
Има ли някой идея какви са вероятните причини? Възможно ли е да е проблем в ECU или в компютъра под пасажерското табло? Ако е така, кой може да направи надеждна диагностика?
Купих нова и я поставих, но стартираше все по-трудно и губеше мощност, а на третият ден отказа да стартира.
Смених филтър, обезвъздушителен клапан, клапан регулатор налягане, почистих фината цедка и смених прилежащият към нея о-пръстен в регулатора. На входа на регулатора помпата дава плътна струя нафта, но няма как да прикача манометър.
Но отново не може да стартира на стартер, както и след един километър стръмно спускане на 2-а предавка - никакъв звук, даже и не се изкашля поне един път.
Отворих червеният куплунг на ECU-то, имаше съвсем малко омазняване - почистих го, както и куплунга в капака на двигателя. Без положителен резултат.
Мъгла, пълна мъгла!
Има ли някой идея какви са вероятните причини? Възможно ли е да е проблем в ECU или в компютъра под пасажерското табло? Ако е така, кой може да направи надеждна диагностика?
Коментар