От: Land Rover Freelander въпроси
ОК, след като вече е ясно, че тоя наклон не е някакво страшилище, да се върнем към избора на автомобил.
Аз винаги съм бил на принципа на Мечо Пух - "Колкото повече - толкова повече"
Ще рече - взимаш най-големия камион, който си струва откъм първоначална инвестиция и експлоатационни разходи, набиваш му най-големите цървули, които има сила да върти и полето (не гората!) е твое. По тази причина съм привърженик и на целите мостове, освен ако не говорим за коли произведени след 2003-4 година.
Т.е., макар че Фри-то на баща ми се мъдри в раздела за обяви, бих ти препоръчал да послушаш PinMaster и да се метнеш на Range Classic. Ако ти изпадне някой с 300tdi - най-добре, но са рядкост, но пък щом газифицирането не те притеснява (мен да ), бензинови има доста.
С габаритите се свиква - Рейнджът е широк, но не е чак прекалено дълъг и карането му в град не е голямо приключение. Мойто Диско вече е доста по-широко, по-дълго си е поначало и стана толкова високо, че не влиза в повечето покрити паркинги в София, но ако изключим идеалния център и Лозенец, където е малко терсене, си го карам ведро и като ежедневна кола.
Спомни си, че още в началото ти написах - затревения наклон не е страшен, ДОКАТО Е СУХ. Ако е мокър, заснежен, замръзнал - става приключение, от което се излиза само с агресивни гуми или с вериги. В този случай Фрилендъра го забравяш - не може да издържи на това.
От всички камиони на тия години, в Рейнджа и в Черокито има най-много комфорт, като за ежедневна употреба. Фрилендъра, макар и по-нов е прекалено... пластмасов вътре.
ОК, след като вече е ясно, че тоя наклон не е някакво страшилище, да се върнем към избора на автомобил.
Аз винаги съм бил на принципа на Мечо Пух - "Колкото повече - толкова повече"
Ще рече - взимаш най-големия камион, който си струва откъм първоначална инвестиция и експлоатационни разходи, набиваш му най-големите цървули, които има сила да върти и полето (не гората!) е твое. По тази причина съм привърженик и на целите мостове, освен ако не говорим за коли произведени след 2003-4 година.
Т.е., макар че Фри-то на баща ми се мъдри в раздела за обяви, бих ти препоръчал да послушаш PinMaster и да се метнеш на Range Classic. Ако ти изпадне някой с 300tdi - най-добре, но са рядкост, но пък щом газифицирането не те притеснява (мен да ), бензинови има доста.
С габаритите се свиква - Рейнджът е широк, но не е чак прекалено дълъг и карането му в град не е голямо приключение. Мойто Диско вече е доста по-широко, по-дълго си е поначало и стана толкова високо, че не влиза в повечето покрити паркинги в София, но ако изключим идеалния център и Лозенец, където е малко терсене, си го карам ведро и като ежедневна кола.
Спомни си, че още в началото ти написах - затревения наклон не е страшен, ДОКАТО Е СУХ. Ако е мокър, заснежен, замръзнал - става приключение, от което се излиза само с агресивни гуми или с вериги. В този случай Фрилендъра го забравяш - не може да издържи на това.
От всички камиони на тия години, в Рейнджа и в Черокито има най-много комфорт, като за ежедневна употреба. Фрилендъра, макар и по-нов е прекалено... пластмасов вътре.
Коментар