Напълно бос съм на тема офроуд и никога не съм разбирал тези,които си купуват джипове (по-високи разходи,по-малка маневреност,по-лоша возия ,тромави,по-скъпи гуми и консумативи и т.н. от на леките коли) ,но напоследък ми се налага да карам повечко извън пътя и джиповете започнаха да ми се осмислят .
Обмислям закупуването на 4х4 до 5000лв.Естествено не очаквам да е чудо на проходимостта за тези пари,но толкова позволява бюджета ми.Насочuл съм се към Daihatsu Feroza,Lada Niva ,но най-вече към към Land Rover Freelander 1.8i 120к.с. 98-99 година .Интересува ме подходящ ли е този джип за лек офроуд и има ли блокажи на диференциалите ? Ще може ли да изкачи 30 градусови хълмове с трева и да прекосява кални локви?
Обмислям закупуването на 4х4 до 5000лв.Естествено не очаквам да е чудо на проходимостта за тези пари,но толкова позволява бюджета ми.Насочuл съм се към Daihatsu Feroza,Lada Niva ,но най-вече към към Land Rover Freelander 1.8i 120к.с. 98-99 година .Интересува ме подходящ ли е този джип за лек офроуд и има ли блокажи на диференциалите ? Ще може ли да изкачи 30 градусови хълмове с трева и да прекосява кални локви?
Коментар