Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на маркучи АСК.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на маркучи АСК.

    Имам теч от маркуча към охладителя на автоматика. Там е преправяно нещо и май предпочитам да го сменя целия.
    Капе върху ауспуха и мерише ...
    Въпроса ми е къде в източна София (Дружба, Младост, Дървеница) правят маркучи (нямам условия да го сваля аз).
    От търсенето намерих Жизет на Окръжна болница и някъде около караулката имало в Горубляне, но къде точно?
    Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

  • #2
    От: Ремонт на маркучи АСК - къде?

    Просто си полегни отдолу и виж откъде тече. Не мисля че е толкова сложно При мен течеше от един холендер, който след притягане забрави да тече. Върши ти работа всеки маслоустойчив маркуч. Там няма налягане - има масло и температура около 70-80 градуса.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #3
      От: Ремонт на маркучи АСК - къде?

      Обмислях този вариант, може да пробвам все пак
      А трябва ли да източвам? Вижда ми се високо и капе само след движение?
      Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

      Коментар


      • #4
        От: Ремонт на маркучи АСК - къде?

        Почти нищо няма да изтече. В най-лошия случай само това в радиатора. Обикновено известно време след спиране на двигателя АТФ от радиатора се стича в картера на автомата.
        Ако капе след движение, в движение капе значително повече
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          От: Ремонт на маркучи АСК - къде?

          Полегнах си
          Гледал съм го и преди, винаги е било омазно, но не течеше.
          Положението е следното: Едната от металните тръби, явно се протрила и протекла в някакъв момент. И е побългарена. Двете части са съединени с парче маркуч (около 12 см.) и отгоре са стегнати с по две скоби. "майсторът" не си е направил труда да закрепи тръбата, предполагам че конзолата, която стърчи от двигателя е затова.
          Мога да сменя парчето маркуч и скобите. Другия вариант е да свалям тръбата и да се запои?
          Втора употреба едва ли ще се намери. Някакви идеи колко струва нова?
          Кои вариант ще ми препоръчате?
          Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

          Коментар


          • #6
            От: Ремонт на маркучи АСК - къде?

            Смени маркуча. Обезателно хубави скоби и маслоустойчив маркуч. После укрепи тръбата, като внимаваш за какво я закрепваш.
            Другото е секс, който едва ли си заслужава. Важно е да не тече.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #7
              От: Ремонт на маркучи АСК - къде?

              Това го смених, но има усложнения
              Тече и на мястото където маркучът е запресован към тръбата, точно до датчика за температурата. Трябва да го сменя целия, а като гледам и другия е тръгнал.
              Въпросите ми засега са:
              Мога ли лесно да махна/изрежа метала на запресовката и дали ще остане отдолу достатъчно тръба за да хвана маркуч със скоби?
              Там, където е датчика за температурата, разглобява ли се маркуча от тръбата,или е запресовано? Не видях втора гайка, има само един шестограм на който е монтиран датчика?
              Последния вариант ми е да сваля всичко и да ги нося на хидравличница.
              Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

              Коментар


              • #8
                От: Ремонт на маркучи АСК - къде?

                Никой ли не се е борил с тия маркучи?
                Вариантите ми са два:
                1) оставям камиончето на сервиз, свалят ги и ги носят някъде да ги правят - неясно колко време, неясно качество а и цената не ми харесва;
                2) режа на място запресовките и слагам хубав маркуч и яки скоби - но не знам какво да очаквам, като почна. Има вероятност да обездвижа колата и после пак да мина на точка 1. Лошото е, че проблемния маркуч е до датчика за температурата, иначе досега да съм резнал тръбата.
                Ако някой е разглобявал/рязал/порил тия запресовки на маркучите - нека сподели. Малко информация за тях ще ми е от голяма полза.
                Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                Коментар


                • #9
                  От: Ремонт на маркучи АСК - къде?

                  Можеш да режеш накрайниците и да сложиш хубави маркучи и хубави скоби. Просто не трябва да тече.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ремонт на маркучи АСК

                    Това е въпросния щуцер:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Stucer1.JPG
Прегледи:1
Размер:14.5 КБ
ID:5282468
                    Може още да се изреже от кербовката. Много е яка и си иска сваляне на тръбите (аз още не съм го постигнал).
                    Спокойно може да се наниже маркуч и да се хване със скоби - има цели 35 мм място, а ако се изреже и останалото - ще станат повече от 4 см.
                    Старите ми маркучи се държаха само на стоманената оплетка. Гумата се троши като фафлена кора.
                    Опитах да развия тръбите от радиаторчето, но нещо странно "поддава" и се отказах засега. Що за сглобка е там? Няма къде да се държи контра?
                    Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ремонт на маркучи АСК - къде?

                      Свалих старите маркучи намясто (с разполовена ножовка и много м...та).
                      Не можах да сваля тръбите. Ако напъна, почва да се гъне тръбата, но гайката не мърда. Останах с впечатление,че за развиване щуцерите от радиатора трябва някакъв специален инструмент - има дупки като за ключ за стягане на флекс. Откъм скоростната кутия едната е много нависоко и няма достъп, а другата не съм и опитвал.
                      Бях си купил и скоба за укрепване, но не пасна и по стар български обичай привързах с тел. Преди това тръбата е опирала на ауспуха.
                      Сложих нови маркучи, с по 3 скоби на свръзка. Засега не тече. И да прокапе, поне е управляемо - лесно може да се смени маркуч или скоба, дори на път.

                      @Моля администратор да махне това "- къде?" от заглавието, че не намирам начин.
                      Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ремонт на маркучи АСК.

                        АТФ-а може да вдигне доста над 80 С. Имай си едно на ум защото повечето маркучи са до 80 С.
                        LZ1RED

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ремонт на маркучи АСК.

                          Маркучите и скобите са от немска фирма. Издържат доста над 100 гр.
                          Тествано е повече от 1000 км. из баирите и жегите на Гърция. Засега няма теч.
                          Така изглежда след побългаряването:
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:LRDHose1.JPG
Прегледи:1
Размер:56.4 КБ
ID:5291266Натиснете снимката за да я уголемите

Име:LRDHose2.JPG
Прегледи:1
Размер:59.4 КБ
ID:5291265
                          Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X