До: Съвети и мнения преди покупка на Фрилендър
Не просто те познавам, ами и те надушвам... Нали сме от една химическа формула
 Нали сме от една химическа формула  
							
						
					Не просто те познавам, ами и те надушвам...
 Нали сме от една химическа формула
 Нали сме от една химическа формула  
							
						
 
							
						

 
							
						


 ))/.  Просто работата е там, че и аз не разбирам много и затова така става. Тия колектори, за които говориш са явно черните пластмасови, където горе пише Injection(по памет) и влизат към мотора. От тях връзката към главата ще се погледне, защото явно това имаш предвид, но аз мисля, че със сигурност ще се свали главата и смени гарнитура на главата, щото ще е срамота да не се направи, пък и да сложим новия тип гарнитура. Все пак като правим колата ще обясня на майстора нещата, които си писал и ако има нещо може да ти се обадя, щото тук общо взето разбирам кво имаш предвид, ама съм си индианец в тая област от всякъде. Не се смейте много.
))/.  Просто работата е там, че и аз не разбирам много и затова така става. Тия колектори, за които говориш са явно черните пластмасови, където горе пише Injection(по памет) и влизат към мотора. От тях връзката към главата ще се погледне, защото явно това имаш предвид, но аз мисля, че със сигурност ще се свали главата и смени гарнитура на главата, щото ще е срамота да не се направи, пък и да сложим новия тип гарнитура. Все пак като правим колата ще обясня на майстора нещата, които си писал и ако има нещо може да ти се обадя, щото тук общо взето разбирам кво имаш предвид, ама съм си индианец в тая област от всякъде. Не се смейте много.
							
						 ))/.  Просто работата е там, че и аз не разбирам много и затова така става. Тия колектори, за които говориш са явно черните пластмасови, където горе пише Injection(по памет) и влизат към мотора. От тях връзката към главата ще се погледне, защото явно това имаш предвид, но аз мисля, че със сигурност ще се свали главата и смени гарнитура на главата, щото ще е срамота да не се направи, пък и да сложим новия тип гарнитура. Все пак като правим колата ще обясня на майстора нещата, които си писал и ако има нещо може да ти се обадя, щото тук общо взето разбирам кво имаш предвид, ама съм си индианец в тая област от всякъде. Не се смейте много.
))/.  Просто работата е там, че и аз не разбирам много и затова така става. Тия колектори, за които говориш са явно черните пластмасови, където горе пише Injection(по памет) и влизат към мотора. От тях връзката към главата ще се погледне, защото явно това имаш предвид, но аз мисля, че със сигурност ще се свали главата и смени гарнитура на главата, щото ще е срамота да не се направи, пък и да сложим новия тип гарнитура. Все пак като правим колата ще обясня на майстора нещата, които си писал и ако има нещо може да ти се обадя, щото тук общо взето разбирам кво имаш предвид, ама съм си индианец в тая област от всякъде. Не се смейте много.

 Писах мейл на един познат англичанин, чиято жена има Фрий и са приятели с местния гараж да разпита за тая рампа на картера и за самата смяна. Лошото е, че поне в Падок я няма, ще видя и по другите сайтове, но се надявам след смяна на гарнитурите нещата да са ОК. Също се надявам да няма язви по главата, пък ако име ще ги правим.
 Писах мейл на един познат англичанин, чиято жена има Фрий и са приятели с местния гараж да разпита за тая рампа на картера и за самата смяна. Лошото е, че поне в Падок я няма, ще видя и по другите сайтове, но се надявам след смяна на гарнитурите нещата да са ОК. Също се надявам да няма язви по главата, пък ако име ще ги правим.

 Писах мейл на един познат англичанин, чиято жена има Фрий и са приятели с местния гараж да разпита за тая рампа на картера и за самата смяна. Лошото е, че поне в Падок я няма, ще видя и по другите сайтове, но се надявам след смяна на гарнитурите нещата да са ОК. Също се надявам да няма язви по главата, пък ако име ще ги правим.
 Писах мейл на един познат англичанин, чиято жена има Фрий и са приятели с местния гараж да разпита за тая рампа на картера и за самата смяна. Лошото е, че поне в Падок я няма, ще видя и по другите сайтове, но се надявам след смяна на гарнитурите нещата да са ОК. Също се надявам да няма язви по главата, пък ако име ще ги правим.

 . Колата я взех на около 96 000 мили/около 150 000 км/ и сега е на 102-103 хил мили и проблема се появи. Няма как да е само губене на вода, защото както писах последния ден колата работеше зле и при даване на газ пушеше яко бял пушек. Даже леко капеше вода от ауспуха. Сега само се надявам да мина с гарнитура, да няма нещо друго, че тогава много ще боли.
. Колата я взех на около 96 000 мили/около 150 000 км/ и сега е на 102-103 хил мили и проблема се появи. Няма как да е само губене на вода, защото както писах последния ден колата работеше зле и при даване на газ пушеше яко бял пушек. Даже леко капеше вода от ауспуха. Сега само се надявам да мина с гарнитура, да няма нещо друго, че тогава много ще боли.
							
						

 . Колата я взех на около 96 000 мили/около 150 000 км/ и сега е на 102-103 хил мили и проблема се появи. Няма как да е само губене на вода, защото както писах последния ден колата работеше зле и при даване на газ пушеше яко бял пушек. Даже леко капеше вода от ауспуха. Сега само се надявам да мина с гарнитура, да няма нещо друго, че тогава много ще боли.
. Колата я взех на около 96 000 мили/около 150 000 км/ и сега е на 102-103 хил мили и проблема се появи. Няма как да е само губене на вода, защото както писах последния ден колата работеше зле и при даване на газ пушеше яко бял пушек. Даже леко капеше вода от ауспуха. Сега само се надявам да мина с гарнитура, да няма нещо друго, че тогава много ще боли. 
							
						
 Аз смених съединител, висящи лагери, прендо каре на кардана, свещи задължително, тампони на стабилизираща щанга, кормилни накраиници, спирачни дискове, 4 броя амортисьори и тъи като плочката на запалването ми е прецакана съм си направил старт бутон
 Аз смених съединител, висящи лагери, прендо каре на кардана, свещи задължително, тампони на стабилизираща щанга, кормилни накраиници, спирачни дискове, 4 броя амортисьори и тъи като плочката на запалването ми е прецакана съм си направил старт бутон  , явно този проблем също е масов а и нова плочка хич не се намира ! Най-много се радвам, че з амомента нямам проблеми с виско, раздатка или диференциал. Поне тук да ударя на дърво съм бетон .
, явно този проблем също е масов а и нова плочка хич не се намира ! Най-много се радвам, че з амомента нямам проблеми с виско, раздатка или диференциал. Поне тук да ударя на дърво съм бетон . Аз смених съединител, висящи лагери, прендо каре на кардана, свещи задължително, тампони на стабилизираща щанга, кормилни накраиници, спирачни дискове, 4 броя амортисьори и тъи като плочката на запалването ми е прецакана съм си направил старт бутон
 Аз смених съединител, висящи лагери, прендо каре на кардана, свещи задължително, тампони на стабилизираща щанга, кормилни накраиници, спирачни дискове, 4 броя амортисьори и тъи като плочката на запалването ми е прецакана съм си направил старт бутон  , явно този проблем също е масов а и нова плочка хич не се намира ! Най-много се радвам, че з амомента нямам проблеми с виско, раздатка или диференциал. Поне тук да ударя на дърво съм бетон .
, явно този проблем също е масов а и нова плочка хич не се намира ! Най-много се радвам, че з амомента нямам проблеми с виско, раздатка или диференциал. Поне тук да ударя на дърво съм бетон .В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар