Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LandRover 300Tdi или TD5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    В интерес на истината зимата в Дифендър си е студено, независимо дали е 300tdi или Td5.

    Като се поизолира джипа става по-добре. А най-добре едно Webasto или Ebershpaher!

    Коментар


    • #17
      утре ще дърпам 3т. ремарке с него до шкорпиловци, имам огромни съмнения, че ще стигнем същия ден и се чудя изобщо дали ще издържи техниката ... днес бях на кантар да намеря някоя пътна помощ да свърши работата.

      някой дърпал ли е такива товари с дифендер или диско
      drive alive

      Коментар


      • #18
        ама и ти си 1 странен...


        не се ли научи, всичко зависи от задкормилното устройство...

        аз съм се научил, че ако подхождам със съмнение кум нещо, или ще го прецакам така, или няма да го започна изобщо...

        Коментар


        • #19
          Ние сме имали следния случай:

          Discovery 300Tdi влачи ремарке с Defender 110 (1990 г.) от Търговище до София. Направи го нормално и без последствия.

          Мисля, че общото тегло надвишаваше 3 т.

          Т.
          Good guys drive Land Rovers!

          Коментар


          • #20
            Не се излагайте.. Ленд Ровър са едни от най-добрите towing vehicles. Според мен няма да има никакъв проблем Дифендър-а да извлачи 3 тона на 500км.

            Коментар


            • #21
              аз се замислих... над историята на машината ЛР...

              колко живота са отнети и спасени благодарение на него

              ама е работен кон, както и другите си сдревни събратя...

              и после идва Рендж, и хоп, ето ти СУВ...

              или инак казано, спортен "джип", цивилен вседеход

              аз мисля че е добре да се направи тест с друга по-мощна машина и да се сревнят резилтатите...

              ама реално атовете не са за това и остава само някой немощен работен кон с изгмнили зъби да дръпне каманака

              Коментар


              • #22
                сега се върнах, ровъра се справи добре, единствения проблем е много ниската средна скорост която постигнах, пътувах 7 часа

                на прохода обзор беше много интересно нагоре с 30 - 40 км/ч повече неможе, но най - страшното беше надолу.

                иначе никакви грижи, не загря не му се повдигаше задницата, доволен съм
                drive alive

                Коментар


                • #23
                  Е ти к`во искаш, като тир да хвърчиш?
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    дори и най - дръгливите камиони ме изпреварваха
                    drive alive

                    Коментар


                    • #25
                      Е, поне си си закалил нервите
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        300tdi естествено е по доброто решение за БГ, колкото е по стара разработката на всяка кола по принцип по малко се срапва, няма ненужни електронни боклуци, модулчета и сензори, само механика, до колкото знам мотора е разработка на Перкинс, които от край време това правят, мислех преди време да зимам ЛРДиско300, и колегите от сервиза казаха че проблеми давал само някакъв вал, не помня кой е, на опашката ли, на раздатка ли, просто шлиците се замазвали мо се наварявал и после с малък флекс се рециклира в домашни условия, та дори и в сервиза го правели...
                        Disco II td5
                        2" OME,Safari snorkel, front D44bumper, 9500winch,chip, Fedima 265/70/16
                        planed: air locker, rear D44bumper

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от ivanomir
                          300tdi естествено е по доброто решение за БГ, колкото е по стара разработката на всяка кола по принцип по малко се срапва, няма ненужни електронни боклуци...
                          Принципно е добре да е само механика, въпреки, че до момента td5 не дава никакви сигнали за проблеми в условия като нашите.

                          Първоначално публикуван от ivanomir
                          ...до колкото знам мотора е разработка на Перкинс, които от край време това правят...
                          Грешите, точно 300тди няма нищо общо с Перкинс. Старите дизели на ЛР (преди 90г.) са Перкинс-ови.

                          Първоначално публикуван от ivanomir
                          ...мислех преди време да зимам ЛРДиско300, и колегите от сервиза казаха че проблеми давал само някакъв вал, не помня кой е, на опашката ли, на раздатка ли, просто шлиците се замазвали мо се наварявал и после с малък флекс се рециклира в домашни условия, та дори и в сервиза го правели...
                          Става дума за изходящия вал от СК към РК. Съмнявам се, че се оправя с домашния флекс... Този проблем се появява при всички ЛР (всички full time версии, от 82г. до днешния Дифендър), като дори при td5 по-бързо (по-'напънат' мотор), но пък и кара страшно много време преди да се чуе за последно...

                          Коментар


                          • #28
                            Не бой се Сава!!

                            Аз съм търкалял конска каравана с два огромни коня, които блъскат напред-назад, отделно на завоите жребеца се опитваше да и пробие пода, общо с ремаркето към 2,5 тона, не я усетих 400 км. през Родопите, Доспат, Батак и по дупките...
                            Лошото е че къса гумите в дупките, затова тръгнах с две резервни и пристигнах без такива!

                            Коментар


                            • #29
                              Пичове, в новия брой на списанието Ицо говори за смяна на Дифендъра 2007 и дори има снимка на нещо като Фрийленър...
                              Стареца щели да го спират 2010!!
                              Моля ви, ако някой нещо знае по въпроса да го пусне!!

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Volk
                                Пичове, в новия брой на списанието Ицо говори за смяна на Дифендъра 2007 и дори има снимка на нещо като Фрийленър...
                                Стареца щели да го спират 2010!!
                                Моля ви, ако някой нещо знае по въпроса да го пусне!!
                                Споко! Те и Г-то го спират вече 5 година !
                                RB Patrol Team

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X