Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Система за студен старт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Система за студен старт

    Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
    Беше ми на езика. Ама късно видях темата. Това е на-вероятно при скоро сменени свещи.

    И една препоръка: Не подгрявайте много, еле пък 2 пъти. Противопоказно е за свещите. Подгрява се веднъж. Ако случайно не запали, второто подгряване е за по-кратко /преди лампата да изгасне/.
    Аз лично не подгрявам никога до край и свещи не съм сменял, и джипката си пали и на -20 от раз на 1/4 оборота.
    Да. Да се подгрява 2 пъти е съвършено ненужно. Все едно да се завира вече завряла вода. Така или инъче, температурата от 850 градуса /колкото е по книжка/ е достигната. Инъче, свещите бяха на 3-4 месеца. Въобще сериозно не допусках, че са фирясали.

    Коментар


    • #32
      До: Система за студен старт

      И в този мотор,както и в много други дизели,свещите продължават да работят и след стартиране на мотора,с намалена мощност(тока им минава през някакъв резистор).Продължителността на работата им,се определя от таймер в релето.Също така,работата им зависи от положението на педала за газ(поне във вариантите на ГНП,с датчик за празен ход или електронните).
      ПП:Прочетох го в ръководството.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #33
        До: Система за студен старт

        То че греят и след изгасването на контролната лампа е ясно,но какво общо има педала на газта

        Коментар


        • #34
          До: Система за студен старт

          Първоначално публикуван от mumbler Преглед на мнение
          То че греят и след изгасването на контролната лампа е ясно,но какво общо има педала на газта
          Така пише в ръководството....
          Въпроса е че при определени условия,това доподгряване се изключва.След угасване на лампата,свещите греят(по-слабо –тока им минава през някакъв резистор) ако е натиснат,педала за газ-поне това разбрах аз,от описанието в ръководството.
          За сигнал се ползва датчика за празен ход(за EGR-a)или от потенциометъра на педала за газ,при електронните помпи(там може и да минава през компа).
          На някои двигатели,свещите работят и след запалването.И се изключват над определени обороти.
          Имаше писано в една тема,за различните дизелови двигатели,как,защо и колко остават включени свещите,след запалването на студен двигател.
          Последно редактирано от cecoa1; 31-01-10, 13:08.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #35
            До: Система за студен старт

            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            Така пише в ръководството....
            Въпроса е че при определени условия,това доподгряване се изключва.След угасване на лампата,свещите греят(по-слабо –тока им минава през някакъв резистор) ако е натиснат,педала за газ-поне това разбрах аз,от описанието в ръководството.
            За сигнал се ползва датчика за празен ход(за EGR-a)или от потенциометъра на педала за газ,при електронните помпи(там може и да минава през компа).
            На някои двигатели,свещите работят и след запалването.И се изключват над определени обороти.
            Имаше писано в една тема,за различните дизелови двигатели,как,защо и колко остават включени свещите,след запалването на студен двигател.
            За да не разводняваме още повече темата ще кажа само че не съм съгласен с почти нищо от написаното.При следващите студове може да разчоплим темата за подгряването при Дискавъри.

            Коментар


            • #36
              До: Система за студен старт

              Първоначално публикуван от mumbler Преглед на мнение
              За да не разводняваме още повече темата ще кажа само че не съм съгласен с почти нищо от написаното.При следващите студове може да разчоплим темата за подгряването при Дискавъри.
              Няма как да разводним тема "Система за студен старт" с обяснения на системите за студен старт-стана ясно,че термокапсулата,за която се питаше,я няма в мотора с електронна помпа.

              Написах,че "така пише в ръководството" и ако там е грешно или аз съм сгрешил,е добре да бъда поправен навреме и по подходящ начин,за да не се заблуди някой.
              Следващите студове не са далече,добре е да се вземат мерки преди тях.

              Мисля,че може би тук съм сбъркал
              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
              ...или от потенциометъра на педала за газ,при електронните помпи(там може и да минава през компа).
              защото вероятно е,електронната система да си управлява паленето без намесата на водача.
              Последно редактирано от cecoa1; 31-01-10, 13:36.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #37
                До: Система за студен старт

                Доклад:
                Днес при -10 запали. Вярно - на втория път и с принудително въртене на стартера, но запали.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X