Търсих сходна тема, но не намерих. Ако има, извинявам се на модератора, чието време ще загубя!
Та на въпроса - четох в друг форум че съществува система за палене при студено време, която дава аванс на ГНП-то. Казвала се "термокапсула" и било редовно да не работи. Намирала се на блока. Понеже имам тежък проблем с паленето, свещите смених късната есен, акумулатора си върти бодро, а в клиентското ръководство четох, че при температури под -5 при палене педалът трябва да се натисне до край и тогава да се завърти ключа, та си помислих дали Диското няма такава термокапсула. 300tdi.
Благодаря за отговорите!
Та на въпроса - четох в друг форум че съществува система за палене при студено време, която дава аванс на ГНП-то. Казвала се "термокапсула" и било редовно да не работи. Намирала се на блока. Понеже имам тежък проблем с паленето, свещите смених късната есен, акумулатора си върти бодро, а в клиентското ръководство четох, че при температури под -5 при палене педалът трябва да се натисне до край и тогава да се завърти ключа, та си помислих дали Диското няма такава термокапсула. 300tdi.
Благодаря за отговорите!
Коментар