Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Система за студен старт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Система за студен старт

    Търсих сходна тема, но не намерих. Ако има, извинявам се на модератора, чието време ще загубя!
    Та на въпроса - четох в друг форум че съществува система за палене при студено време, която дава аванс на ГНП-то. Казвала се "термокапсула" и било редовно да не работи. Намирала се на блока. Понеже имам тежък проблем с паленето, свещите смених късната есен, акумулатора си върти бодро, а в клиентското ръководство четох, че при температури под -5 при палене педалът трябва да се натисне до край и тогава да се завърти ключа, та си помислих дали Диското няма такава термокапсула. 300tdi.
    Благодаря за отговорите!

  • #2
    До: Система за студен старт

    Попрочетох и видях, Батка, че проблема е в Имобилайзера.

    Та като падне под минус пет градуса и се сбърквал.

    Лекува се със смяна с част номер AMR4956. В таблото зад каст'фона.
    Последно редактирано от Деян Стоев; 29-01-10, 22:37.
    "Land Rover не губи масло, той маркира територия."

    Искам България чиста!!!

    Коментар


    • #3
      До: Система за студен старт

      Те го. Викат му спайдер. 7.35 лири стерлинги.
      Прикачени файлове
      "Land Rover не губи масло, той маркира територия."

      Искам България чиста!!!

      Коментар


      • #4
        До: Система за студен старт

        Много мотори имат...За конкретния не знам,но в повечето двигатели се вижда(не е в ГНП).
        Колко лоста има ГНП?
        Държи ли по-високи обороти,когато е студен?(обикновенно,устройството се използва и за това).
        Говорим за 300,с механична помпа(има и с електронна).Можеш да изровиш некоя снимка от ръководствата или наживо.
        Имобилайзера ще го провериш лесно,като подадеш директно ток на стоп-клапана.Ако запали,значи имобилайзера е...
        Ако не запали,продължаваш с проверките-филтри,въздух в нафтата(имаш ли прозрачни маркучи?),мерене на компресия и проверка на дюзи...
        И да не забравиш,проверка на тоците,към подгревните свещи...

        По принцип,тоя дизел,трябва да пали сравнително лесно,и без свещи.Все пак е с директно впръскване.Така че,много е вероятно да е имобилайзера.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #5
          До: Система за студен старт

          Първоначално публикуван от Didost Преглед на мнение
          Те го. Викат му спайдер. 7.35 лири стерлинги.
          Братче, да не си направя Диското за нотариален акт като ще бъзикам имобилайзера? Демек - недвижима собственост? Инъче - благодаря!/Ама се чувствам необяснимо притеснен!/.
          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          Много мотори имат...За конкретния не знам,но в повечето двигатели се вижда(не е в ГНП).
          Колко лоста има ГНП?
          Държи ли по-високи обороти,когато е студен?(обикновенно,устройството се използва и за това).
          Говорим за 300,с механична помпа(има и с електронна).Можеш да изровиш некоя снимка от ръководствата или наживо.
          Имобилайзера ще го провериш лесно,като подадеш директно ток на стоп-клапана.Ако запали,значи имобилайзера е...
          Ако не запали,продължаваш с проверките-филтри,въздух в нафтата(имаш ли прозрачни маркучи?),мерене на компресия и проверка на дюзи...
          И да не забравиш,проверка на тоците,към подгревните свещи...

          По принцип,тоя дизел,трябва да пали сравнително лесно,и без свещи.Все пак е с директно впръскване.Така че,много е вероятно да е имобилайзера.
          Благодаря!
          Доколкото знам е с механична. На 205000км. Оборотите не съм забелязал да са се променили. Ще направя снимка и ще пусна от ръководствата, ама като не знам къде да ровя... Ще потърся. Маркучите не са прозрачни. Ток към свещите има, свещите са сменени в края на есента. Стоп-клапан не знам какво е.

          Коментар


          • #6
            До: Система за студен старт

            По - скоро да разкачиш имобилайзера и "леко припойване" на всички връзки.
            "Land Rover не губи масло, той маркира територия."

            Искам България чиста!!!

            Коментар


            • #7
              До: Система за студен старт

              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
              По принцип,тоя дизел,трябва да пали сравнително лесно,и без свещи.Все пак е с директно впръскване.Така че,много е вероятно да е имобилайзера.
              Така е ,Вельо.Моите свещи са вече във ,,вечните ловни полета''А когато студа е наистина зверски,ползвам етер-кит...Е,не знам колко е безвредно за мотора,но тези дни се броят на пръсти през годината....
              Виден столичен ихтиолог

              Коментар


              • #8
                До: Система за студен старт

                Аз разбрах, че нямам свещи, когато температурите паднаха под -5 градуса. Смених ги и сега пали без да се замисля. Намерих писано за тази система в ремонтното ръководство, което съм свалил от тук. За съжаление, описанието е кратко и без никакви снимки, схеми и т.н. Пише само, че дава по-голямо "предварение" на впръскването, когато температурите са ниски. Пише също, че има температурен сензор на управляващия блок на свещите. Да не би проблемът да е там - в смисъл: свещи има, ама работят твърде кратко???
                00359893488603

                ....нямам си вече LR...

                Коментар


                • #9
                  До: Система за студен старт

                  Въпросното нещо към коя система трябва да се води? Горивна, запалителна, секюрити? Или друга?
                  Това и аз сега го намерих и се блещя. Не работят кратко. Ама и кой-знае как работят, ако този сензор е скапан.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Система за студен старт

                    В раздела на горивната система е. Раздел 19 Fuel system tdi
                    00359893488603

                    ....нямам си вече LR...

                    Коментар


                    • #11
                      До: Система за студен старт

                      Първоначално публикуван от zlatoto_zd Преглед на мнение
                      В раздела на горивната система е. Раздел 19 Fuel system tdi
                      Намерих го. Благодаря!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Система за студен старт

                        Па, сега ако го и разбереш.......обясни и на мен...моля...
                        00359893488603

                        ....нямам си вече LR...

                        Коментар


                        • #13
                          До: Система за студен старт

                          Първоначално публикуван от zlatoto_zd Преглед на мнение
                          Па, сега ако го и разбереш.......обясни и на мен...моля...
                          ОК! Само да разбера...

                          Много, много моля някой техническ грамотен да преведе следното:
                          "The cold start advance unit is connected to the engine cooling system via hoses. It contains a temperature sensitive element which is retracted when cold and pulls the advance lever, via cable, towards the rear of the pump against spring pressure. As coolant temperature rises, the cold start element expands releasing tension on the cable and allowing spring pressure to move the advance lever forwards".
                          Догаждам се какво се случва, но да не чопля по догадки.
                          Благодаря!
                          Последно редактирано от velio; 29-01-10, 23:42.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Система за студен старт

                            Видях една снимчица тук
                            Това ли е помпата?(механичната)
                            Стоп клапана се намира на тази част,от която излизат тръбичките за високото налягане(над тях).Има някакъв вид клема за кабел,отгоре на него,а иначе самия клапан има шестостен за ключ(клапана се завива в помпата на резба)
                            На стоп-клапана се подава ток(12V).
                            Кабелите по ГНП-то са за стоп-клапана и отгоре на лоста за газта-за датчик,за EGR-a(а и за работат на свещите,след старта на мотора).Обаче виждам,че долу на хидравличния авансатор,има още един ел.клапан,подобен на стоп-клапана.Този клапан регулира аванса,по някакъв начин,при подаване на напрежение.Вероятно е свързано с паленето,защото иначе,трябва да има и умна дюза,за контрол на аванса.

                            Лостът,който се вижда на най-преден план(от едната страна на помпата),е най-вероятно,за изменение на честотата и аванса.
                            Действието му,може да се проследи при натискането му с ръка(до упорните болтове).
                            При запален двигател,натискането на лоста,ще промени оборотите и ще даде лек аванс на помпата.
                            Този лост,трябва да е свързан със съответната термокапсула.(Както пише в ръководството с жило-cable)
                            Простия превод е,че жилото издърпва лоста за аванса(advance lever),към предварение,когато температурата е ниска и го отпуска,а той се връща(под действието на пружината си),към нормалната центровка,когато температурата на термокапсулата се повиши(респективно температурата на охлаждащата течност и двигателя).
                            Ако е от него,може да пробваш да го вържеш с тел,докато палиш...
                            Има и вариант,центровката на помпата да не е достатъчно прецизна...(но това след другите проверки).
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #15
                              До: Система за студен старт

                              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                              Видях една снимчица тук
                              Това ли е помпата?(механичната)
                              Стоп клапана се намира на тази част,от която излизат тръбичките за високото налягане(над тях).Има някакъв вид клема за кабел,отгоре на него,а иначе самия клапан има шестостен за ключ(клапана се завива в помпата на резба)
                              На стоп-клапана се подава ток(12V).
                              Кабелите по ГНП-то са за стоп-клапана и отгоре на лоста за газта-за датчик,за EGR-a.Обаче виждам,че долу на хидравличния авансатор,има още един ел.клапан,подобен на стоп-клапана.Този клапан регулира аванса,по някакъв начин,при подаване на напрежение.Вероятно е свързано с паленето,защото няма умна дюза,за контрол на аванса.

                              Лостът,който се вижда на най-преден план(от едната страна на помпата),е най-вероятно,за изменение на честотата и аванса.
                              Действието му,може да се проследи при натискането му с ръка(до упорните болтове).
                              При запален двигател,натискането на лоста,ще промени оборотите и ще даде лек аванс на помпата.
                              Този лост,трябва да е свързан със съответната термокапсула.(Както пише в ръководството с жило-cable)
                              Простия превод е,че жилото издърпва лоста за аванса(advance lever),към предварение,когато температурата е ниска и го отпуска,а той се връща(под действието на пружината си),към нормалната центровка,когато температурата на термокапсулата се повиши(респективно температурата на охлаждащата течност и двигателя).
                              Ако е от него,може да пробваш да го вържеш с тел,докато палиш...
                              Има и вариант,центровката на помпата да не е достатъчно прецизна...(но това след другите проверки).
                              Да - поне прилича на тази. Много ти благодаря!!! Когато имам резултат ще пиша.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X