Човека явно се е подвел по лепенката SPORT на задния капак.
Няма нищо спортно в тая кола а и заданието не е такова.
Супер Чарджър вече е друго нещо.
Не се заяждам, но (в други теми) пишеш, че не знаеш нищо за Ленд Ровър, сега вече и заданието си разгадал.. Последно? Супер Чарджър е бензиновата модификация на Спорт-а.
Яро,щъ пращам на поправителен.С тея тойоти почва да ти бяга инфото.supercharged е турбоверсията,освен нея има и 4,4 300 коня бензин също на ягуар.
Айде и ти на поправителен, щот не е турбо а компресор версия
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
...Супер Чарджър е бензиновата модификация на Спорт-а.
Яро,щъ пращам на поправителен.С тея тойоти почва да ти бяга инфото.supercharged е турбоверсията,освен нея има и 4,4 300 коня бензин също на ягуар.
ОК, информацията ми е стара, този модел ЛР не ми е... Когато бяхме със Злати и Ицо на представянето на модела в резиденцията на Британския посланник - бяха само две модификации - SuperCharged (бензин) и 2.7 TdV6 (дизел).
Първоначално публикуван от kinex
Знам че не се заяждаш.
Нямам спомен да съм писал такова нещо но в интерес на истината до скоро си мислех че ЛандРовър и РеинджРовър са различни марки. Предпочитам като не знам нещо да не се обаждам за да не обърквам хората. Явно и аз съм се подвел по лепенката. На Супер Чарджъра нямаше лепенка Спорт. Както и да е. Аз не съм важен.
Мога да споделя впечетления от първа ръка за СуперЧарджъра. Германия-България среден разход 28л/100км
Относно разхода - бензиновите ЛР/РР никога не са били цвете. Англичаните казват "behind every V8 crawls a line of empty gas-stations". Offtopic: Все си мислех, че прецизните японци са напред в това отношение.. Да, ама не...
което издига в нашите очи бензиновите лр/рр.като ще плащаме бензин да е за лр
В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Офтопик, но нали се сещате че ако ще е голяма бензинова V8-ца е ясно кой ги прави най-добре
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Хихихихи, това на BMW не е Голям V8 а е малолитражка за там където правят Големите V8
Детска работа
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Ти на 4,8 литра 360 коня малолитражка ли му викаш.мериш с двоен аршин .за справка хеми е 5,7литра и е 326коня.
В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Оспамихме темата... Не е двоен, винаги сам казвал че високата литрова мощност не е залог за "върха на сладоледа". 4.6 литра си е достойно за Европа, но за там където смал блока е 5.7 а биг блока е 7.4 си е майтап
Разбираш ли че двигателя на BMW е много хубав но и много скъп, докато един 5.7 е с огромен потенциал за форсиране а е в пъти по-евтин.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
за разликите в цените на моторите съм абсолютно съгласен
В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
в тая насока, имаше една австралийска фирма /забравих й името/, която е основен доставчик на американската полиция... при тях нов V8 двигател струва2-3 хиляди долара
в тая насока, имаше една австралийска фирма /забравих й името/, която е основен доставчик на американската полиция... при тях нов V8 двигател струва2-3 хиляди долара
Те австралийците правят и всички нови спортни мотори на GM, и първо змейовете излизат под марката Холден, а после стават Шевролети, Понтиаци и тн... Типичен пример е Понтиак GTO - роден като Холден Монаро
Така че ако ви се карат съвременни мъскълкари - Австралия е мястото.
Май и за Ландроверите важи същото
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар