Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някой търкаля ли "Range Rover Sport"?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Някой търкаля ли "Range Rover Sport"?

    Има ли някой с практически наблюдения за това возило?

  • #2
    Леки наблюдения имам но не и при тежък оффроуд.Две приятелчета/братя/-единия е със Спорт/дизел2.7 V6,190ps/ другия с Диско3/същия двигател/.Карал съм ги и двете-почти еднакви.Спорта е по стабилен на асвалт и в завои докато Диското доста люлее.като задвижване са идентични.Не са вкарвани в тежък офф.а с лекия си се справят еднакво добре.Иначе Спорта е много тих/е като го сравнявам с моя Нисан /,на сняг е изкл.стабилен.Като качество на купето/материали,изработка/са в пъти над повечето нови 4х4.За съжаление сега СПОРТА е в бокса защото му блокира двигателя/на 50000км./ без никаква видима причина и ще е там май поне 2 месеца.Късмет или не знам какво друго.
    VW-TOUAREG V6,3.0 TDI:oops:

    Коментар


    • #3
      аз трЪкалям Диско 3 от една година (37 000).
      доколкото знам са едни и същи - Спорта е правен на базата на Диското.
      Мойто не клати по завоите хич ..можеби защото е на въздух.
      За това време освен един въздушин клапан , един фар (конденз )и единия клаксон (вода от автомивка ).. друго не е правено и не съм имал забележки.
      Малко бързо износва накладките - на 30 К - предни и задни, но за сметка на това спира кат дзвер. (пу - пу - пу )
      Другото е че трябва да като вкараш ключа да си го оставиш да си направи проверките по системите (2 сек) и тогава да палиш за да не дава грешшки. Иначе се налага рестарт .. малко кат Виндовс
      Ако те интересува нещо по-конкретно свиркай.
      Карал съм го на леки и средни оф-роуди .. бива - и на тежък ще се справи, без грижи, ама тъпото е че се дере от клонаците. После пасста.

      Коментар


      • #4
        колега, 30К км за накладки е съвсем нормално, за предни даже е доста...
        виж това за водата във фара и клаксона не ми звучи никак нормално...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от inox
          СПОРТА е в бокса защото му блокира двигателя/на 50000км./ без никаква видима причина и ще е там май поне 2 месеца.Късмет или не знам какво друго.

          Хм, този двигател е доста издържлив на блокиране, а преди да блокира трака и вие. (това ако е без грам масло) А иначе блокира по бързо ако остане без вода и прегрее. Друг вариант е да има проблем охлаждането на буталата- по принцип си е направено както трябва...

          Иначе за спорта и дискавъри 3 - много вървежни и обезопасени автомобили, и 2-та са на въздух и имат система терайн респонз- изкарва джипа от всякаква гнус- кал, пясък, сняг- става за шофьори без опит в офроуда.
          http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
          Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

          Коментар


          • #6
            Двигателя не е виел нито тракал.Имал си е и масло и антифриз.Просто изведнъж спира и край.А какъв е дефекта няма и да се узнае защото колата е гаранционна и ще се смени целия двигател без да се дава много информация-нормално
            VW-TOUAREG V6,3.0 TDI:oops:

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
              колега, 30К км за накладки е съвсем нормално, за предни даже е доста...
              виж това за водата във фара и клаксона не ми звучи никак нормално...
              и фара и клаксона ми ги смениха без проблеми гаранционно.

              Фара ни знам откъде се омокри така - след едно пътуване в гаден проливен дъжд се случи, след това труно но си изсъхна и пак ме валя свирепо, но не пусна вода - все пак го смениха.
              Клаксона .. не знам .. откачаше отвреме навреме - може и да не е било от това.

              Коментар


              • #8
                ...значи ЛР не са се отдалечили много от природата си в последните генерации въпреки, че станаха братчеди с БМВ... диското/рейнджа е мн добро, но страда от подобни нелепи проблеми които постоянно налагат някво посещение в сервиза (ако е гаранционен) или съботно ремонтче. иначе па си е ролс-ройса на оффроуда...и с него спокойно можеш да отидеш на лов сутринта и след една мивка/баня да си сложиш смокинга и да посетиш прием в посолството на..Великобритания примерно, където посланника те е поканил на рождения си ден...

                кеф ти асфалт кеф ти гора - класика на колела...даже има и рима!
                "..there is no substitute for cubic inches.."

                Коментар


                • #9
                  Благодаря за мненията!
                  Спорта е с джанти 20" и гумета като на рапърски Хамър!
                  Не знам какво ще се случи примерно с тези "цвички" по софийските дупки?
                  Имам опит с едно особенно возило, дето ведъж месечно се налагаше да му сменям четирите гуми, заради балон в някоя от тях! Продадох го чак в Сливен, за да не го срещна повече в живота си..
                  Общо взето, май хората с Диско 3 са доволни, значи би трябвало и Спорта да е успешен.
                  Е, разхода е малко смущаващ - 20/100 при бензина, ама явно иначе не става!
                  Какво представлява тази "възможност за ръчно превключване" при автоматика?

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Volk
                    ...Какво представлява тази "възможност за ръчно превключване" при автоматика?
                    Не знам как е при RR Sport, но при Disco 3 автоматика е "типтроник" - нормален автоматик, на който като бутнеш лоста в страни (към шофьора) става в ръчен режим (т.е. все едно ръчни скорости) - като бутнеш лоста напред - качваш, като го буташ назад - сваляш. Например ако се движиш на пета, за да свалиш на трета = буташ лоста два пъти напред (нещо такова)..

                    Коментар


                    • #11
                      много е удобно при бавните тъй като там е възможно автоматика да превключи точно кагато не ти трябва и да загубиш тяга или скорост.а по този начин заключваш нужната ти предавка.на моя рейндж това го има само при бавните и е много удобно.Примерно тегля нещо тежко по колям баир,засилил съм го добре и в този момент автомата превключва. .а при ръчен режим това се избягва това се избягва.по път е важна скоростта за превключване в ръчен режим.много хора с автоматици с типтроник се оплакват че превключването не е достатъчно бързо и не виждат смисъл от този режим.все пак това не е секвенциална скоросттна кутия и режима типтроник само имитира ръчни скоростти.макар че при порше911 което е първото с типтроник този проблем е избегнат.
                      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                      Коментар


                      • #12
                        Джипа е страхотен спор няма. Недостатък каточили е цената. С тая цена трябва да се конкурира с ПоршеКайен а там няма особени шансове.
                        Имам малки наблюдения от първа ръка. Пласмасата в салона ми се видя много.

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от братчеда
                          много е удобно при бавните тъй като там е възможно автоматика да превключи точно кагато не ти трябва и да загубиш тяга или скорост.а по този начин заключваш нужната ти предавка...
                          Не и при култовите автоматици.. Въпреки, че при ЛР/РР автоматите са може би най-добрите - ZdF, на 80-тката автоматика е още по.., в смисъл като го фиксираш на 2-ра или 3-та, той държи съответната предавка, а НЕ реди до 2-ра или до 3-та!..

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от kinex
                            Джипа е страхотен спор няма. Недостатък каточили е цената. С тая цена трябва да се конкурира с ПоршеКайен а там няма особени шансове.
                            Имам малки наблюдения от първа ръка. Пласмасата в салона ми се видя много.
                            да бе .. къде па я видЕ таз много пластмаса ? При мен всичко е кожа , гума и вярно пластмаса .. но в сравнение с други подобни машини - не ми прави впечатление да е вповече. Даже бих казал че качеството на материалите е далече над това на останалите подобни. Не че нашето гардже си е най-рошаво ама ..

                            Коментар


                            • #15
                              дамм и за цената и за пластмасата е вярно.ленд ровър от много години са упреквани са качеството и вида на пластмасите и сглобките в салоните им.Макар че през последните 4 години е направен огромен скок има още какво да се желае. От друга страна обаче и в новата 5-ца на бмв пластмасата не е на доброниво, дори по-ниско от предишната.
                              Яро това за заключването, а не реденето при другите автоматици не го знаех.
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X