До: Съвет при избор на гуми за ЛР Дискавъри
От снощи съм с Малатеста Кайман 235/70/16 , по 215 лв бройката, с отстъпка от дилъра. Купих ги от Видин. (Благодарности на Киро ) Ето и първи впечатления - много по-твърди страници от обикновените, с които бях досега. Гумаджията сериозно се изпоти, докато ги сложи. Едната изобщо не можа да се балансира, другите три успяха, с по около 300-400 грама на гума. Сместа е не много твърда, поддава при стискане с ръка. Като тръгнах да се прибирам към Белоградчик, когато излязох от Видин и почнах да вдигам над 30-40 км/ч, започнах да се оглеждам дали около мен няма хеликоптер или нещо такова. После установих, че това е звукът от гумите. Наподобява рев на реактивен самолет. Но като че ли само това им е кусурът, щото при 100-110 км/ч колата си се държеше съвсем нормално, даже спира по-стабилно, отколкото със старите ми галошки. А валеше и дъжд. Няма тресене на волана. Но при навит крайно наляво волан, даже преди крайно положение, лявата гума опира някъде. Също и задна дясна, кодато друсне по-силно, жули някъде в подкалника. А уж за този размер не трябвало лифт, даден е в книжката като фабричен. Предполагам, че е заради големия грайфер, който стърчи встрани. Като се прибрах, веднага тест в една голяма тиня. Резултатът е много окуражаващ. Преди не можех да мръдна там, а сега върти яко, но излиза. Ама и тинята е много. В една-две дълбоки локви, в които преди съм закъсвал, сега минава без проблеми. Така че като за първоначални впечатления от няколко часа съм доволен. Няма да тръгна на дълъг път с тия гуми, но аз джипа го карам само в града и по черни пътища, така че предполагам, че ще ми вършат добра работа. Остава да видя и как ще се представят зимата на снега.
От снощи съм с Малатеста Кайман 235/70/16 , по 215 лв бройката, с отстъпка от дилъра. Купих ги от Видин. (Благодарности на Киро ) Ето и първи впечатления - много по-твърди страници от обикновените, с които бях досега. Гумаджията сериозно се изпоти, докато ги сложи. Едната изобщо не можа да се балансира, другите три успяха, с по около 300-400 грама на гума. Сместа е не много твърда, поддава при стискане с ръка. Като тръгнах да се прибирам към Белоградчик, когато излязох от Видин и почнах да вдигам над 30-40 км/ч, започнах да се оглеждам дали около мен няма хеликоптер или нещо такова. После установих, че това е звукът от гумите. Наподобява рев на реактивен самолет. Но като че ли само това им е кусурът, щото при 100-110 км/ч колата си се държеше съвсем нормално, даже спира по-стабилно, отколкото със старите ми галошки. А валеше и дъжд. Няма тресене на волана. Но при навит крайно наляво волан, даже преди крайно положение, лявата гума опира някъде. Също и задна дясна, кодато друсне по-силно, жули някъде в подкалника. А уж за този размер не трябвало лифт, даден е в книжката като фабричен. Предполагам, че е заради големия грайфер, който стърчи встрани. Като се прибрах, веднага тест в една голяма тиня. Резултатът е много окуражаващ. Преди не можех да мръдна там, а сега върти яко, но излиза. Ама и тинята е много. В една-две дълбоки локви, в които преди съм закъсвал, сега минава без проблеми. Така че като за първоначални впечатления от няколко часа съм доволен. Няма да тръгна на дълъг път с тия гуми, но аз джипа го карам само в града и по черни пътища, така че предполагам, че ще ми вършат добра работа. Остава да видя и как ще се представят зимата на снега.
Коментар