Проблемен MPI -Discovery 1
Привет колеги,
разполагам с Ленд Ровър Дискавъри 1 /1996-7 година/.
Въпросният бензинов двигател има монтирана газова уредба. Газовата е пълен инжекцион и със собствено управление .
Колата се кара на газ и бензин, като проблема ,който ще се опитам да опиша максимано подробно се проявява в по голяма степен при работа на бензин.
проблема:
Мотора работи много "нестабилно".
При запалване заработва нормално в малко високи обороти , по времето когато трябва да мине на ниските оборотите се "сриват"
Мотора звъчи все едно угасва за секунда, после възтановява работата, но понякога не успява и наистина угасва.Това състояние се задържа дори и когато колата е загряла, няма разлика в работата при ниска и висока температура.Оборотите се "клатят" почти постоянно като нерядко ампитудата вариира между 200 и 1500об/м.
Всичко описано до тук при липса на консуматори, когато добавям консуматори амплитудата се увеличава и по чето не успява да се ''изправи " и угасва.
При превключване на газ нещата се променят към "добро".
Амплитудата намалява и колебанията в оборотите варира между 800 и 1100 об/м.
Всичко това при работа на тихо обороти. При работа в средните в движение "прекъсването" се усеща при подаване на газта около 1950 и 2050об/м.
Историята:
Купих колата без да зная за този "проблем".
След консултация с техник подменихме :кабелите на свещите, свещи, сензорите за температурата /бяха побългарявани/.
Направиха профилактика на "стъпковия мотор" и прилежащата дроселна клапа.Профилактирахме всички кабелни връзки по и около датчиците и сензорите, степния мотор и буксите на компютъра.
По време на подменяне и процедури колата се караше , но промяна няма абсолютно никаква.
Наблюденията:
На диагностичния компютър вичко изглежда "нормално".Температурите, позицията на реостата на "газта" е позициониран, сместа е в норма, степния мотор е на място и електронно и механично.
Визуално при "пропадането" и по време на "изправянето'' иглата на степния мотор стои неподвижно.Експериментирах на топла кола като махна буксата на степния ампитудата се запазва без никаква промяна.
Надявам се да се включат хора с предположения за изход от грозната ситуация.
п.п. всички манипулации са правени от човек, който е професионалист ама започнаха да му се изчерпват идеите
Имена не споменавам умишлшно за да не се добива погрешна представа за пукането на тази тема
Привет колеги,
разполагам с Ленд Ровър Дискавъри 1 /1996-7 година/.
Въпросният бензинов двигател има монтирана газова уредба. Газовата е пълен инжекцион и със собствено управление .
Колата се кара на газ и бензин, като проблема ,който ще се опитам да опиша максимано подробно се проявява в по голяма степен при работа на бензин.
проблема:
Мотора работи много "нестабилно".
При запалване заработва нормално в малко високи обороти , по времето когато трябва да мине на ниските оборотите се "сриват"
Мотора звъчи все едно угасва за секунда, после възтановява работата, но понякога не успява и наистина угасва.Това състояние се задържа дори и когато колата е загряла, няма разлика в работата при ниска и висока температура.Оборотите се "клатят" почти постоянно като нерядко ампитудата вариира между 200 и 1500об/м.
Всичко описано до тук при липса на консуматори, когато добавям консуматори амплитудата се увеличава и по чето не успява да се ''изправи " и угасва.
При превключване на газ нещата се променят към "добро".
Амплитудата намалява и колебанията в оборотите варира между 800 и 1100 об/м.
Всичко това при работа на тихо обороти. При работа в средните в движение "прекъсването" се усеща при подаване на газта около 1950 и 2050об/м.
Историята:
Купих колата без да зная за този "проблем".
След консултация с техник подменихме :кабелите на свещите, свещи, сензорите за температурата /бяха побългарявани/.
Направиха профилактика на "стъпковия мотор" и прилежащата дроселна клапа.Профилактирахме всички кабелни връзки по и около датчиците и сензорите, степния мотор и буксите на компютъра.
По време на подменяне и процедури колата се караше , но промяна няма абсолютно никаква.
Наблюденията:
На диагностичния компютър вичко изглежда "нормално".Температурите, позицията на реостата на "газта" е позициониран, сместа е в норма, степния мотор е на място и електронно и механично.
Визуално при "пропадането" и по време на "изправянето'' иглата на степния мотор стои неподвижно.Експериментирах на топла кола като махна буксата на степния ампитудата се запазва без никаква промяна.
Надявам се да се включат хора с предположения за изход от грозната ситуация.
п.п. всички манипулации са правени от човек, който е професионалист ама започнаха да му се изчерпват идеите
Имена не споменавам умишлшно за да не се добива погрешна представа за пукането на тази тема
Коментар