Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми и съвети за 2.0 MPI при Land Rover

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Проблемен MPI -Discovery 1

    Привет колеги,
    разполагам с Ленд Ровър Дискавъри 1 /1996-7 година/.
    Въпросният бензинов двигател има монтирана газова уредба. Газовата е пълен инжекцион и със собствено управление .
    Колата се кара на газ и бензин, като проблема ,който ще се опитам да опиша максимано подробно се проявява в по голяма степен при работа на бензин.
    проблема:
    Мотора работи много "нестабилно".
    При запалване заработва нормално в малко високи обороти , по времето когато трябва да мине на ниските оборотите се "сриват"
    Мотора звъчи все едно угасва за секунда, после възтановява работата, но понякога не успява и наистина угасва.Това състояние се задържа дори и когато колата е загряла, няма разлика в работата при ниска и висока температура.Оборотите се "клатят" почти постоянно като нерядко ампитудата вариира между 200 и 1500об/м.
    Всичко описано до тук при липса на консуматори, когато добавям консуматори амплитудата се увеличава и по чето не успява да се ''изправи " и угасва.
    При превключване на газ нещата се променят към "добро".
    Амплитудата намалява и колебанията в оборотите варира между 800 и 1100 об/м.
    Всичко това при работа на тихо обороти. При работа в средните в движение "прекъсването" се усеща при подаване на газта около 1950 и 2050об/м.
    Историята:
    Купих колата без да зная за този "проблем".
    След консултация с техник подменихме :кабелите на свещите, свещи, сензорите за температурата /бяха побългарявани/.
    Направиха профилактика на "стъпковия мотор" и прилежащата дроселна клапа.Профилактирахме всички кабелни връзки по и около датчиците и сензорите, степния мотор и буксите на компютъра.
    По време на подменяне и процедури колата се караше , но промяна няма абсолютно никаква.
    Наблюденията:
    На диагностичния компютър вичко изглежда "нормално".Температурите, позицията на реостата на "газта" е позициониран, сместа е в норма, степния мотор е на място и електронно и механично.
    Визуално при "пропадането" и по време на "изправянето'' иглата на степния мотор стои неподвижно.Експериментирах на топла кола като махна буксата на степния ампитудата се запазва без никаква промяна.

    Надявам се да се включат хора с предположения за изход от грозната ситуация.

    п.п. всички манипулации са правени от човек, който е професионалист ама започнаха да му се изчерпват идеите
    Имена не споменавам умишлшно за да не се добива погрешна представа за пукането на тази тема
    Land Rover Discovery I 1996 2,0 MPI - SOLD
    Димитър Димов +ЧЧ7784854894

    Коментар


    • #17
      До: Проблемен MPI -Discovery 1

      Без да се засягаш,просто си смени автомобила,не марката и модела,а гледай да е с друг двигател.
      Ланд Ровър-Дискавъри,ТД5-1999 год.,готин е.
      "Мъжко е да обещаеш,човешко да не го изпълниш."
      "Правото на глас,не винаги означава да имаш право на избор."

      Коментар


      • #18
        До: Проблемен MPI -Discovery 1

        Проверете бензиновата помпа как работи. Дали работи правилно и дали не прекъсва...
        Land Rover Defender 110SW 300tdi

        Коментар


        • #19
          До: Проблемен MPI -Discovery 1

          Пропуснах да спомена в маниполациите, че претърпя почистване на дюзите с добавки/около 2000км / и механично.
          Как бих могъл да проверя за прекъсване в работата на помпата?
          Амплитудите при работа на "газ" също ги има със същата четота,но са по малки пиковете.
          успех
          Land Rover Discovery I 1996 2,0 MPI - SOLD
          Димитър Димов +ЧЧ7784854894

          Коментар


          • #20
            До: Проблемен MPI -Discovery 1

            Амии не ми е ясно, но подобен проблем имаше на предната ми кола. И се оказа че двигателя на помпата нещо е сдавал багажа и е работил пулсиращо... МОже би да се замери налягането на колектора преди инжекторите..
            Land Rover Defender 110SW 300tdi

            Коментар


            • #21
              До: Проблемен MPI -Discovery 1

              Първоначално публикуван от rova Преглед на мнение
              Без да се засягаш,просто си смени автомобила,не марката и модела,а гледай да е с друг двигател.
              MPi Двигателя на Дискавъри не е най-добрия двигател за модела. Така нареченият "италиянка" двигател е най-рядко срещаният и по тази причина най-малко познат. Истинското Дискавъри е с дизелов двигател. Послушай колегата Рова и няма да съжаляваш.
              Тази земя, по която тъпча сега,
              тази земя, която пролетен вятър пробужда,
              тази земя – не е моя земя,
              тази земя, простете, е чужда.

              Коментар


              • #22
                До: Проблемен MPI -Discovery 1

                Първоначално публикуван от dimow Преглед на мнение
                Пропуснах да спомена в маниполациите, че претърпя почистване на дюзите с добавки/около 2000км / и механично.
                Как бих могъл да проверя за прекъсване в работата на помпата?
                Амплитудите при работа на "газ" също ги има със същата четота,но са по малки пиковете.
                успех
                Как бих процедирал аз .
                1. Проверка да не смуче от някъде въздух - гофретата или най-тънкото маркучле.
                2. Проверка дали поддържа налягане на бенина . Клапана.
                3. Проверка на температурния датчик . Може да са два ? Не знам.
                4. Проверка на детонационен датчик . Ако имаш ?
                5. Стъпковото моторче - то вече е добре , както пишеш.
                6. Ламбда сондата .
                След тези проверки ..... едва ли ще остане нерешен проблема .
                Успех !
                А съветите за смяната на колата - не се дразни . Ние ( Българите) обичаме да даваме акъли , които не ни трябват . А да премълчаваме това за което ни питат .
                Нормално !

                Коментар


                • #23
                  До: Проблемен MPI -Discovery 1

                  Аз бих продвал диагностика в някой от официалите представители.
                  M.P.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблемен MPI -Discovery 1

                    При мене ми прави такива номера голфа ми.Това го оправям като откача клемата на акумулатора.Като се рестартне компютъра се оправя.Ако карам на бензин няма проблеми,но превклщча ли на газ и да карам така пак се появява същото явление.
                    Успех дано решиш проблема!
                    LAND ROVER DISCOVERY II 2000,Td5,AUTO

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблемен MPI -Discovery 1

                      Както можеше да се очкава пропуснах малка част от историята. Още при първата диагнпостика излезнаха пропуски във бакума, които разбира се отстранихме на момента. Температурния датчик смених с оригинален, стрия беше дублиран с "ладов" и мотора заработваше в авариен режим,но прекъсването го имаше и тогава.Според компютъра на диагностика ламда сондата си дава верни сигнали.
                      Утре ще ходя пак при "човека" да видиме дали помпата работи "по устав"

                      п.п. диагностиката се прави в официалния сервиз
                      п.п.2 изобщо не се дразня на чуждите приказки все пак за това са "форумните тигри"
                      Land Rover Discovery I 1996 2,0 MPI - SOLD
                      Димитър Димов +ЧЧ7784854894

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблемен MPI -Discovery 1

                        Аз съм имъл този проблем при няколко автомобила с наскоро монтирани АГУ. Проблема ми го оправяха като слагаха някакъв ел. компунент на кабелите преди входът на компютъра управляващ работата на мотора.
                        Land Rover Discovery XS 300tdi 1996 продаден
                        Land Rover Range Rover Р38А - 2,5 DSE 2001
                        Land Rover Freelander td4 2005
                        Land Rover Discovery td5 2002

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблемен MPI -Discovery 1

                          Taka.
                          Поради други ангажименти бях изоставил проблема и си карах те така.
                          Ама като член ка клуба "смених всичко и НЕ ПАЛИ'' продължавам с обясненията белким некой даде работещ съвет. Регулирахме наново оборотите и на газ заработи добре ,но на бензин не може да задържи оборотите повече от 10 сек. Провокиран от резултатите дръпнах буксата на газовия компютър и ............. о чудо , колата работи без проблемно: тихо , ниски , високи, не прекъсва, не се мъчи, има мощност / това естествено на бензин/. Включвам буксата и всичко се връща на старото положение- работо на газ , на бензин не откъсва.
                          Ровейки в коша докато работи колата се чуваше "искрене "като от късо съединение. Размествайки кутията на газовия компютър останових, че искрите са между корпуса и купето. Поставен на страна корпуса на компа без да допира до масата, мотора заработва прилично.
                          Ето похвалих се сега остава да имам малко свободно време и ще ''разнищя' целата схема
                          Успех
                          Land Rover Discovery I 1996 2,0 MPI - SOLD
                          Димитър Димов +ЧЧ7784854894

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблемен MPI -Discovery 1

                            Първоначално публикуван от dimow Преглед на мнение
                            .....останових, че искрите са между корпуса и купето. Поставен на страна корпуса на компа без да допира до масата, мотора заработва прилично.....
                            Така описано прилича на късо от лош механичен монтаж в кутията на компютъра, тогава трябва да го отвориш и да видиш в него нещо дали не контактува лошо ( видими следи от нагар), ако е залят със смола просто го оставяш така и му правиш добра изолация от корпуса......и си огледай на спокойствие ВСИЧКИ кабелни снопове и то след обстойно миене и демонтаж на всякакви излишни кори, капаци и пластмаси.
                            В неделя след дълго пулене и чесане по главите, защо един 4L автоматичен, газ/бензинов малък черок гасне когат` си ще, със собственика открихме, че мишки са прояли двете кабелчета които от компютъра "хранят" запалителната бобина, и то са само с прегризана изолация и понякога оголените жички се допират и колата гасне "във и от нищото"....може и при теб да е нещо толкова малко и трудно забележимо.
                            П.П. Ако нямаш сушина на главата където да го правиш, може да ми се дотъркаляш.
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблемен MPI -Discovery 1

                              Този мотор си е проблемен на празни обороти.Карам такъв вече пета година. И при мен изчезнаха преди три години оборотите на празен ход.Оказа се клемите на куплунга от температурния датчик,който дава информация на компютъра.Размина се само с почистване.Преди 20-30000 километра ми изчезна смукача.Въобще и не мисля да го правя-спадна ми разхода на градско с 5-6 литра.Иначе съм му натъркалял откакто съм го взел 100000 километра .Освен консумативи-извънредно смених водна помпа-60 лева.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проблемен MPI -Discovery 1

                                Затреляй газаджията! ....
                                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X