Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Здравейте, и аз да се похваля с Диско 300 Tdi и да помагате.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Здравейте, и аз да се похваля с Диско 300 Tdi и да помагате.

    Здравейте колеги,от доста време чета форума,но от вчера мога и да пиша и аз с мойте проблеми ,след бартер се сдобих с Дискавари 95г. 2.5 тди 113к.с. .Джипчето е леко казано в отчайващо състояние според мене,но ......... ,както се казва кой какво отнесъл.Според предишния собственик който ми каза че филтри масло и ремЪци са сменени,май се оказа за момента че само един канален ремък е сменен и горивен филтър.
    Въздушния филтър си беше Английски и доста затлачен тЪй че приемам, че от както е внесен само е каран.
    Значи за момента дупките на пода не ги коментирам а отивам на тема двигател.
    Вчера като го подкарах вече по така ми направи впечатления че няма тяга.На стръмна улица трябва да го вкарам в повечко обороти за да потегли и се мЪчи, като не говоря за някакъв огромен наклон. Като потеглям първа, втора и някакси не поема. Помислих си горивния филтър или въздушния ......... ,на сутринта тръгвам да паля подгряват свещите въртя и стартера завъртя мудно няколко оборота и запали, загасих го веднага и пак завЪртях без да чакам свещите (да подгреят) и запали от раз.Та това са проблемите който установих за няколкото часа който го имах .Сутринта отидох да проверя акумулатора бетон,консумация няма,остава стартера или да са сипали кофти масло,но пък все още не е станало такъв студ че да се сгъсти толкова.отворих въздушния филтър и се отчаях като го видях.Та сега на въпросите;
    1.Смених горивния и въздушния филтър.
    2.Опитах се да сваля сондата да видя как е отзаде, но корозията си е казала думата (и доста от пода го няма) и не можах да я изчистя но това което видях ми се стори, че не е в нея проблема, но все пак много малко видях. Духнах отпред на мъркуча и чак очите ми изкочиха ама ......... незнам дали е запушен, довечера мисля на компресора да го надуя. Иначе с паленето през деня няма ядове и няколко часа да не е пален, без да грея свещите пали от раз.
    След смяната на въздушния и горивния филтър има малка разлика във вървенето но не е голяма.
    Та сега въпроса ми е какво масло да му сипя като начало и някой има ли идея от какво може да не върви.

    Извинявам се за романа но ........
    Благодаря предварително
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 03-12-09, 20:18.

  • #2
    До: Здравейте,да се похваля и аз и да помагате

    Пъво честито и да почерпиш ....
    Ако не си карал дизелов джип не може да се кажеш, че не върви. Трябва да го погледне някой, който кара такъв или подобен и да ти каже дали вървежа е нормален. Те тези машини са като кораби - и по същия начин набира ....
    Ела някой ден до Софето другата седмица и ще го разгледаме, ще ти кажа туй онуй, само да намеря време. Има и други люде, които могат да дадат мнение като го видят.

    Ама има още доста да попрочетеш преди да питаш такива елементарни въпроси като този за маслото. Общо взето всички течности по тези машини са коментирани тук, само трябва да ги намериш. Захващай се с търсенето.
    Айде за маслото ще ти кажа - 10W40 за турбодизелови машини - някоя по прилична марка.
    Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
    LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
    Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

    Коментар


    • #3
      До: Здравейте,да се похваля и аз и да помагате

      Значи за маслото мислех че е такова,но все пак да попитам,аз до преди 4 месеца съм карал само бензинови коли и какво стана че от тогава досега само на дизели попадам незнам,колкото до поглеждането нямам против,защото с такова чудо за първи път се сблъсквам (Ровер).
      Колкото до идването ми е вЪзможно само вечер след 19.00ч. Ако не е проблем мога да дойда. Но просто няма сила на първа, отначало си мислех да не тръгвам на 3-та предавка ама не съм Сбъркал скоростите , има нещо
      Просто нещо го спъва имам чувството, утре ще сменя и маслото и антифриза защото предишния е мотокс и е някакъв странен такъв .
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 03-12-09, 20:20.

      Коментар


      • #4
        До: Здравейте,да се похваля и аз и да помагате

        Има смисъл да си почистиш седиментния филтър. Той е около резервоара - на шасито. Пробката отдолу със сигурност е запекла и няма да можеш да я развиеш. Имай предвид, че е пластмасова и най- вероятно ще я счупиш, ако я напънеш. Ето за въпросния филтър - http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=30333
        Гресиране - http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=13534
        В СК се сипва ATF Dexron IID /за автоматици/!!!
        В разпределителна кутия и сфери - 80W 90. В сферите може и грес, но прочети темата - има!
        Мен ако питаш, задават се събота и неделя - прекарай ги в четене на теми и работа с търсачката. За всичко има писано по много. Някой път може да минеш през Двореца на Културата /площад Кракра/ да се запознаем. Обаче ще се уговорим преди това, че не съм всеки ден на работа.

        И - браво! Сдобиването с LR е една от най-смислените постъпки в живота. Със здраве и кеф да го караш и да се слушате дълги години!

        Коментар


        • #5
          До: Здравейте,да се похваля и аз и да помагате

          Честито и от мен!
          както колегите вече са казали първо четене и после цапане.
          За вървежа - и аз имах същото чувство, даже моята камила беше дошла от немско на собствен ход, човека който я беше яздил беше два дена болен след това. След като смених всички филтри и масла нещата се оправиха, но не съвсем. Чак след почистването на въпросния седиментен филтър машината започна да върви както трябва (според мен). Даже в последно време се поотпуши още, не знам дали от по - качествена нафта или от от продухването на турбото, а то си иска форсиране.
          За маслата навсякъде - погледни сайта на Кастрол - има търсачка с препоръчителни спецификации и вместимости на отделните възли и агрегати, може да видиш и сайта на Шел - тяхните продукти са малко по - евтини.
          За почистване на горивната система може да сипеш някаква добавка - и това е коментирано.
          Ремъците и ролките - смени ги задължително, също спирачната течност и антифриза.
          Успех!
          Не бързай ако искаш да стигнеш
          __________________________________
          Discovery II TD5 10P

          Коментар


          • #6
            До: Здравейте,да се похваля и аз и да помагате

            Мерси много за бързите отговори,маслото и антифриза в събота ще се сменят,масло мисля да сложа Q8 10w40 ,антифриз червен на ACDelco.Аз чета доста ама с тия търсачки хич ме няма.Вчера вечерта оставих колата на Гошо Кюстендилеца-дизелджията да му погледне компресия,дюзи,центровки и ако каже че са добре вече да започне стягането.А да ви попитам някой от вас случайно да се е интересувал за части от Турция за тия ЛР как стоят нещата?

            Колега velio ,ти от Перник ли си и къде работиш в двореца,сигорно може и да се знаеме?

            П.С. извинявам се за правописните грешки ама клавиатурата ми е малко странна
            Последно редактирано от tazmanieco; 04-12-09, 10:38.

            Коментар


            • #7
              До: Здравейте,да се похваля и аз и да помагате

              Честито и безаварийно!
              Снощи писах-писах и после без да искам всичко изтрих. И реших, че не било писано

              Но днес видях това:
              Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
              .......
              За маслата навсякъде - погледни сайта на Кастрол - ..........Успех!
              Само да споделя, че в каталога на Кастрол препоръчват нормално трансмисионно масло за скоростите, а не АТФ. Поне за първата генерация на Д1.
              За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

              Коментар


              • #8
                До: Здравейте,да се похваля и аз и да помагате

                А в книжаката за потребителя, с която ги продават машинките си пише ATF. Аз все още им вярвам.
                Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                Коментар


                • #9
                  До: Здравейте,да се похваля и аз и да помагате

                  Колеги,мерси много.Аз бих се радвал ако се сабирате някаде да дойда и да ми покажете по важните неща че така много не разбирам.Утре е тема масло и антифриз.Че сега майстора звънна и за 4-ри свещи да взема и охарчих бюджета .Та тия смазвания ще останат за другата седмица сигорно.А като гледам за тях още доста ще трябва да чета и да питам.Сега се надявам само да оправиме паленето и вървенето на първо място,че си дадох единствената кола сас зимни гуми и сега не ми се купуват гуми че по добре да вложа още 600лв. по джипчето вместо на колата за гуми

                  Коментар


                  • #10
                    До: Здравейте,да се похваля и аз и да помагате

                    къде го видя това нормално трансмисионно масло?
                    PKWKLEINTRANSPORTERSchmierindex > PKW > Fabrikat > Baureihe > Modell FabrikatLand RoverBaureiheDiscoveryModellDiscovery 200 TdiMotork.A.Baujahr1989 - 1994EMPFEHLUNG KAPAZITÄT IN L PRÜFEN ÖLWECHSEL
                    Motor
                    Empfehlung 1
                    Castrol MAGNATEC 10W-40 A3/B3 6,85 10000 km / 6 Monate
                    Empfehlung 2
                    Castrol MAGNATEC Diesel 10W-40 B3 6,85 10000 km / 6 Monate
                    Motor Erschwert
                    Empfehlung 1
                    Castrol MAGNATEC 10W-40 A3/B3 6,85 5000 km / 1 Monate
                    Empfehlung 2
                    Castrol MAGNATEC Diesel 10W-40 B3 6,85 5000 km / 1 Monate
                    Verteilergetriebe
                    Empfehlung 1
                    Castrol SMX-S 2,8 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Empfehlung 2
                    Castrol TAF-X 2,8 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Empfehlung 3
                    Castrol TAF-XS 2,8 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Automatikgetriebe 4/1
                    Empfehlung 1
                    Castrol AMX 9,1 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Empfehlung 2
                    Castrol TQ DIII 9,1 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Empfehlung 3
                    Castrol TQ-D 9,1 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Schaltgetriebe 5/1
                    Empfehlung 1
                    Castrol AMX 2,67 20000 km / 12 Monate
                    Empfehlung 2
                    Castrol TQ DIII 2,67 20000 km / 12 Monate
                    Empfehlung 3
                    Castrol TQ-D 2,67 20000 km / 12 Monate
                    Vorderachsgetriebe
                    Empfehlung 1
                    Castrol SAF-XJ 1,7 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Empfehlung 2
                    Castrol EPX 90 1,7 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Hinterachsgetriebe
                    Empfehlung 1
                    Castrol SAF-XJ 1,7 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Empfehlung 2
                    Castrol EPX 90 1,7 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Hydrauliksystem Bremsen
                    Empfehlung 1
                    Castrol Response Brake Fluid Super DOT 4 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Empfehlung 2
                    Castrol Response Brake Fluid DOT 4 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Empfehlung 3
                    Castrol SRF Racing Brake Fluid 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Hydrauliksystem Kupplung
                    Empfehlung 1
                    Castrol Response Brake Fluid Super DOT 4 20000 km / 12 Monate
                    Empfehlung 2
                    Castrol Response Brake Fluid DOT 4 20000 km / 12 Monate
                    Empfehlung 3
                    Castrol SRF Racing Brake Fluid 20000 km / 12 Monate
                    Servolenkung
                    Empfehlung 1
                    Spezialprodukt, nur Originalflüssigkeit verwenden 2,9 20000 km / 12 Monate
                    Schmierstellen/Nippel, Drehbolzengehäusen
                    Empfehlung 1
                    Castrol SMX-S 0,35 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Empfehlung 2
                    Castrol TAF-X 0,35 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Empfehlung 3
                    Castrol TAF-XS 0,35 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Schmierstellen/Nippel, Andere
                    Empfehlung 1
                    Castrol LM 20000 km / 12 Monate
                    Kühlsystem
                    Empfehlung 1
                    Castrol Antifreeze SF 11,5 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Empfehlung 2
                    Castrol Antifreeze NF 11,5 20000 km / 12 Monate 40000 km / 24 Monate
                    Не бързай ако искаш да стигнеш
                    __________________________________
                    Discovery II TD5 10P

                    Коментар


                    • #11
                      До: Здравейте,да се похваля и аз и да помагате

                      Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
                      къде го видя това нормално трансмисионно масло?
                      ..............
                      В каталога в сервиза на Кастрол на ул.Любляна.
                      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Здравейте,да се похваля и аз и да помагате

                        Та да споделя вчера какво свърших.
                        1.Сменихме подгревните свещи че нямаше нито една здрава
                        2.Сложихме го на система,но пак не искаше да тръгва.Майстора даде малко аванс на помпата и отпусна малко гориво и вече е на лице че може да тръгва и на малко по голям наклон без да гасне.Но според мене пак има нещо и вече започва голямото търсене.Замерихме турбината дига 0.5бара .......... .Според мене кофти момент но риска на професията.Според мене продавача или е бил магиосник или е бил наи големият късметлия и непокист!

                        Сега какво бихте ме посъветвали да правя.Мисля днес да пробвам този филтър където е между резервуара и горивния филтър да видиме как е там положението,макар че съм сигорен че не е от него проблема.И според вас турбината на какво дередже е с тези показатели?Компресията на цилиндрите е 1-23,2-24,3-24,4-25.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Здравейте,да се похваля и аз и да помагате

                          Клега първо честито, и много време да се слушате.А относно вървенето виж (ималишли) имаш ли катализатор, и дали не е запушен. Успех.
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 05-12-09, 17:35.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Здравейте,да се похваля и аз и да помагате

                            Мерси,колеги за пожеланията и дано се окажете прави за тези машини,защото го купих след като прочетох какво пишете за тях и с каква любов .Вчера го изкарах в планината и долу горе се представи добре,днеска сигорно ще излизаме с едно паджеро и едно пининче и ще видя спрямо тях.Малко ми се вижда мекичък от към страна драскане,прибиране на огледалата и предната броня висна от храсти и най ме е яд че ми изхварча антената ама .... .Колкото до катализатора го гледах на канала и нямам,имам само две гарнета и ми изглеждат читави.Днес ще направя малко снимки от долу на колата да ви попитам за някой неща.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Здравейте,да се похваля и аз и да помагате

                              За турбината - преДи гасене го оставяй да поработи поне 10 сек., за да й спаднат оборотите и да има мазане през това време. Инъче ще й съкратиш живота много.
                              Последно редактирано от CarTest™; 07-12-09, 16:44.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X