Здравейте колеги,от доста време чета форума,но от вчера мога и да пиша и аз с мойте проблеми
,след бартер се сдобих с Дискавари 95г. 2.5 тди 113к.с. .Джипчето е леко казано в отчайващо състояние според мене,но ......... ,както се казва кой какво отнесъл.Според предишния собственик който ми каза че филтри масло и ремЪци са сменени,май се оказа за момента че само един канален ремък е сменен и горивен филтър.
Въздушния филтър си беше Английски и доста затлачен тЪй че приемам, че от както е внесен само е каран.
Значи за момента дупките на пода не ги коментирам а отивам на тема двигател.
Вчера като го подкарах вече по така ми направи впечатления че няма тяга.На стръмна улица трябва да го вкарам в повечко обороти за да потегли и се мЪчи, като не говоря за някакъв огромен наклон. Като потеглям първа, втора и някакси не поема. Помислих си горивния филтър или въздушния ......... ,на сутринта тръгвам да паля подгряват свещите въртя и стартера завъртя мудно няколко оборота и запали, загасих го веднага и пак завЪртях без да чакам свещите (да подгреят) и запали от раз.Та това са проблемите който установих за няколкото часа който го имах
.Сутринта отидох да проверя акумулатора бетон,консумация няма,остава стартера или да са сипали кофти масло,но пък все още не е станало такъв студ че да се сгъсти толкова.отворих въздушния филтър и се отчаях като го видях.Та сега на въпросите;
1.Смених горивния и въздушния филтър.
2.Опитах се да сваля сондата да видя как е отзаде, но корозията си е казала думата (и доста от пода го няма) и не можах да я изчистя но това което видях ми се стори, че не е в нея проблема, но все пак много малко видях. Духнах отпред на мъркуча и чак очите ми изкочиха ама ......... незнам дали е запушен, довечера мисля на компресора да го надуя. Иначе с паленето през деня няма ядове и няколко часа да не е пален, без да грея свещите пали от раз.
След смяната на въздушния и горивния филтър има малка разлика във вървенето но не е голяма.
Та сега въпроса ми е какво масло да му сипя като начало и някой има ли идея от какво може да не върви.
Извинявам се за романа но ........
Благодаря предварително

Въздушния филтър си беше Английски и доста затлачен тЪй че приемам, че от както е внесен само е каран.
Значи за момента дупките на пода не ги коментирам а отивам на тема двигател.
Вчера като го подкарах вече по така ми направи впечатления че няма тяга.На стръмна улица трябва да го вкарам в повечко обороти за да потегли и се мЪчи, като не говоря за някакъв огромен наклон. Като потеглям първа, втора и някакси не поема. Помислих си горивния филтър или въздушния ......... ,на сутринта тръгвам да паля подгряват свещите въртя и стартера завъртя мудно няколко оборота и запали, загасих го веднага и пак завЪртях без да чакам свещите (да подгреят) и запали от раз.Та това са проблемите който установих за няколкото часа който го имах

1.Смених горивния и въздушния филтър.
2.Опитах се да сваля сондата да видя как е отзаде, но корозията си е казала думата (и доста от пода го няма) и не можах да я изчистя но това което видях ми се стори, че не е в нея проблема, но все пак много малко видях. Духнах отпред на мъркуча и чак очите ми изкочиха ама ......... незнам дали е запушен, довечера мисля на компресора да го надуя. Иначе с паленето през деня няма ядове и няколко часа да не е пален, без да грея свещите пали от раз.
След смяната на въздушния и горивния филтър има малка разлика във вървенето но не е голяма.
Та сега въпроса ми е какво масло да му сипя като начало и някой има ли идея от какво може да не върви.
Извинявам се за романа но ........

Благодаря предварително
Коментар