Ще се опитам със снимки да покажа как става монтажа на шнорхела.
В к-та който пристигна си има всичко,купил съм само нови бургий да не осера нещо по време на дупченето.
Сваля се кутията на въздушния филтър,маха се оргиналната входящата тръба и се затапва.
Чупят/махат се оребренията който пречат на новата закрепваща планка, и на новия вход.
Сваля се пластмасовия подкалник (има еди закрепвания към калника който ми е....мамата додето ги разкопчах без да ги счупя сн.№7,8 )
.... п.п. в к-та има две схеми за TDI и Бензиновия, отворете на тази която е за вашия модел ( При монтаж на бензиновия се реже от гофрираната тръба. Която отива в турбото на Tdi-то , не че неможе да се настави после ама ..) уфф дано ме разбрахте.
В к-та който пристигна си има всичко,купил съм само нови бургий да не осера нещо по време на дупченето.
Сваля се кутията на въздушния филтър,маха се оргиналната входящата тръба и се затапва.
Чупят/махат се оребренията който пречат на новата закрепваща планка, и на новия вход.
Сваля се пластмасовия подкалник (има еди закрепвания към калника който ми е....мамата додето ги разкопчах без да ги счупя сн.№7,8 )
.... п.п. в к-та има две схеми за TDI и Бензиновия, отворете на тази която е за вашия модел ( При монтаж на бензиновия се реже от гофрираната тръба. Която отива в турбото на Tdi-то , не че неможе да се настави после ама ..) уфф дано ме разбрахте.
Коментар