Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))

    Относно т.3, 4 и 5.
    Задължително е да провериш маслата в СК, РК, двигател и диференциали. Има предвид, че маслото в скоростите е за автоматици (АТF).

    Това чаткане е от износване на шлици на вала от скоростната кутия към раздатката. Няма Ленд Ровър, който да го няма. При мен (навремето) това се появи на 30-тина хил. км. (LR Defender 110, Td5) и до 140.000км. си чаткаше. Ремонта в днешно време не е особено скъп, но като за джип, казвам го, защото споменаваш, че си карал само леки коли до момента.

    Коментар


    • #47
      До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))

      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
      Има предвид, че маслото в скоростите е за автоматици (АТF).....
      лошУ, ей сега мина покрай мен, и проверих маслото в СК, на цвят и мирис ми се стори трансмисионно (не че съм се задълбочил в анализа, но го проверих набързо само за ниво.) нека L.R.Ентусиастите да кажат ако е с такова какво би се скапало, освен това съединителя ми се стори малко твърд, за разлика от тампоните на скоростната кутия които позволяваха клатене без особенни усилия и на ръка, а и предния кардан има луфт, ама не съм наясно от къде е, все пак мразя черната механика - двигател, трансмисия, окачване и не съм натрупал достатъчно опит в диагностиката и
      Последно редактирано от дядо владо; 02-11-09, 14:25.
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #48
        До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))

        На първо време долейте масло в казанчетата на спирачната и амбреажната помпи.
        За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

        Коментар


        • #49
          До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))

          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
          Това чаткане е от износване на шлици на вала от скоростната кутия към раздатката. Няма Ленд Ровър, който да го няма.
          Успокоително. И моите си думкат - особенно 90-ката я карам
          така 5-6 година. Плавното пускане на съединителя помага.
          Не зная обаче какъв е критерият за ремонт ? Може би като ме
          остави в гората ?
          LR 90 - 1990, 2.5 TD заменен от Andro160 с 300 TDi
          LR Defender 110 - 2003, TD5
          Honda CR-V II - 2004, 2.0
          тел. 0887 581 738

          Коментар


          • #50
            До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            лошУ, ей сега мина покрай мен, и проверих маслото в СК, на цвят и мирис ми се стори трансмисионно
            На Диско 1 с 300tdi двигател /не знам с коя ръчна скоростна кутия са/ изрично се посочва ATF Dexron IID за употреба в скоростната кутия - ръчната. В автоматичната - също. В хидравликата - тоже. Демек - безогледно от типа скоростна кутия, както и в хидравликата - ATF Dexron IID. Приблизителна цена - 10-12лв/л.
            Janko, И НЕ КАЗВАЙ "ЧЕРВЕНО МАСЛО" на продавача, а си виж спесификацията!!! Че съм налитал и на по-неуки от мен, а аз колко съм неук... Всички,които ме познават, ще потвърдят.

            Коментар


            • #51
              До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              лошУ, ей сега мина покрай мен, и проверих маслото в СК, на цвят и мирис ми се стори трансмисионно ...
              Маслото трябва да е ATF.

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              ...освен това съединителя ми се стори малко твърд, за разлика от тампоните на скоростната кутия...
              Съединителя на всички Td5 е твърд. Нормално е, освен ако не е извънредно твърд.

              Първоначално публикуван от nedon Преглед на мнение
              Успокоително. И моите си думкат - особенно 90-ката я карам
              така 5-6 година. Плавното пускане на съединителя помага.
              Не зная обаче какъв е критерият за ремонт ? Може би като ме
              остави в гората ?
              Най-често да. При ремонт, пак "отваря" след време.

              Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
              На Диско 1 с 300tdi двигател /не знам с коя ръчна скоростна кутия са/ изрично се посочва ATF Dexron IID за употреба в скоростната кутия - ръчната. В автоматичната - също...
              Ръчната кутия и при 300tdi и при Td5 е една - R380.

              Коментар


              • #52
                До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))

                Мдааа... значи на прав път съм бил в надеждите си и напразни са били терзанията ми, или горе долу както го описа Дядо Владо - "хипохондрията на младия и горд (това от мене) собственик".
                Сега остава максимално бързо да сменя маслата в кутиите и диференциалите, за да няма съмнения кое от кой вид е (имаше някъде в специализирана информация тема от Яро за течностите за Дефендър ако се нелъжа, та ще проверя да не станат грешки) и да придвижа смяната на уплътненията на сферите (тъй като при огледа Дядо Владо установи теч в дясната сфера : )
                Поздрави

                Коментар


                • #53
                  До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))

                  И аз имам теч в едната сфера, но след като сложих от синята, полутечна грес на шел, досега нямам проблеми.
                  Discovery I, 300 TDI

                  Коментар


                  • #54
                    До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))

                    Здравей
                    Аз имам Диско 1 което като база си е като Дефендър.
                    Както казаха и другите колеги сменяй маслата. След смяна на моето на СК включването на скоростите стана много мазно и приятно. Преди това понякога при смяна хъркаше леко.
                    За думкането- както беше написано вала между СК и РК, Но не винаги. При мен вала си беше идеален, но подложните пластини под сателитите на междинния диф бяха заминали и от там и луфт в следствие на който се чуваше и моето думкане. Трябва си разглобяване. Моя съвет е ако имаш излишни пари или поне си болен на тема колата ми е супер... да си направиш rebuild на раздатката. В Ашкрофт кита с всички лагери, пластини, гарнитури и тн тн е 95 лири... След монтажа няма дум дум.
                    За съединителя- пробвай дали боксува. Пробвай срещу някой бордюр. Ако изпуска значи е време за нов. След РК и след смяната на съединителя ( и на прословутия демпфер на съединителя) всичко започна да работи меко и мазно.
                    Ако ги мениш тея неща ти остава само един комплект нови пружини и амове с тампони и вече колата е като нова
                    Успех
                    Последно редактирано от Yaro; 02-11-09, 19:35.
                    Land Rover Defender 110SW 300tdi

                    Коментар


                    • #55
                      До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))

                      Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                      ........... и вече колата е като нова
                      Успех
                      Точно в това "като" е ключът от бараката
                      Има едни убавци на Горубляне, дето всичките им коли са "като нова', "супер нова", "турбо-нова", няма да им правя реклама
                      Колата /в частност джипът/ или е нова или не е. Щото "като нова", звучи по същия начин, както "като стара".
                      И друго, което немога да си обясня: как Дифендър на 50000км е възможно да има каквито и да е проблеми, пък макар и в БГ, макар и служебен. Предполагам е видял доста по-малко черно и юркане от моето ДД /Дърто Диско/, както и по-малко километри. Все пак това е моделът-визия на марката. Незнам какво да мисля.
                      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))

                        Цецо, няма какво да мислиш. Повярвай ми случва се. На моя се качих за първи път, когато на километража пишеше 63км. и го продадох на малко под 140.000км. Луфтовете се отвориха още преди колата да направи 50К км.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))

                          Луфтовете...Т'ва е щото едно време са яли доста бой от Луфтвафе
                          Ма пак добре, че не заваряват гайки на въженце в гредата на шасито

                          Коментар


                          • #58
                            До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))

                            Ама никой не спомена ще помогне ли да разбера това лесно люлеене на задния край на раздатката дали е нормално? Трябва ли да се сменят тампоните които държат скоростите към купето Като хвана задния кардан веднага след барабана на ръчната и се опитам да разклатя целия възел, има отклонение поне 2-3 см без особенно усилие....а за мен това не е нормално, но пък когато гледах от канала колата как се движи напред-назад, не видях мотора, кутията или кардана да удария някъде
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • #59
                              До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))

                              Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                              И друго, което немога да си обясня: как Дифендър на 50000км е възможно да има каквито и да е проблеми, пък макар и в БГ, макар и служебен. Предполагам е видял доста по-малко черно и юркане от моето ДД /Дърто Диско/, както и по-малко километри. Все пак това е моделът-визия на марката. Незнам какво да мисля.
                              Цецо, не си ги виждал некои от тия убавци дето карат служебни коли в БТК. То Дифендерите, са си много добре, аз какви примери мога да ти покажа. Та не е сигурно черно ли е бело ли е това дето са видели колите, щото водачите им не се знае дали въобще са гледали.
                              ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
                              lre-bulgaria.org

                              Коментар


                              • #60
                                До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))

                                Първоначално публикуван от Navi Преглед на мнение
                                Цецо, не си ги виждал некои от тия убавци дето карат служебни коли в БТК. То Дифендерите, са си много добре, аз какви примери мога да ти покажа. Та не е сигурно черно ли е бело ли е това дето са видели колите, щото водачите им не се знае дали въобще са гледали.
                                Ееее, ама какво им е на пичовете в БТК-то (което важи за почти всеки служител и служебния му автомобил, без обидени моля) - камиона на лизинг, ще се връща на лизингодателя като изтече договора, няма контрол в какво състояние ти е колата, няма условия в какво състояние трябва да е като се връща, нафтата без пари...
                                А и то при Яро се е появило думкането още на 30 000 км, въпреки че съм почти сигурен, че още тогава идеята за бъдещото придибиване на носорогчето е била родена... ей не се научи да кара тоя човек и никва милост към машините няма, за поддръжка и гледане да не съм чул...той затова ги сменя толкова често - не издържат...

                                А сега сериозно - конкретното камионче е наистина добре гледано (не са ми критерий спазените сервизни интервали...) като за служебно пък съвсем и няма ,ама наистина, нищо общо с повечето върнати баничарки и фокусници...
                                Защо се е появил този луфт и резултата от него - "думкането", не мога да отговоря. Явно си е конструктивно недоглеждане, а защо не е решено също не знам и това поражда и в моята глава разни въпроси, но пък любовта е силна и ги задушава...
                                С две думи знаех, че имат слабости в раздатката , почти нямат парно, друсат и се клатят... и го взех и не съжалявам ни най малко, напротив...
                                А по всичко личи, че сте настроени да помагате на драго сърце в разрешаване на породилите се въпроси, да ме потупвате приятелски по рамото и да ме дундуркате... и това прави радостта от покупката още по голяма...
                                Поздрави на всички

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X