До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))
Относно т.3, 4 и 5.
Задължително е да провериш маслата в СК, РК, двигател и диференциали. Има предвид, че маслото в скоростите е за автоматици (АТF).
Това чаткане е от износване на шлици на вала от скоростната кутия към раздатката. Няма Ленд Ровър, който да го няма. При мен (навремето) това се появи на 30-тина хил. км. (LR Defender 110, Td5) и до 140.000км. си чаткаше. Ремонта в днешно време не е особено скъп, но като за джип, казвам го, защото споменаваш, че си карал само леки коли до момента.
Относно т.3, 4 и 5.
Задължително е да провериш маслата в СК, РК, двигател и диференциали. Има предвид, че маслото в скоростите е за автоматици (АТF).
Това чаткане е от износване на шлици на вала от скоростната кутия към раздатката. Няма Ленд Ровър, който да го няма. При мен (навремето) това се появи на 30-тина хил. км. (LR Defender 110, Td5) и до 140.000км. си чаткаше. Ремонта в днешно време не е особено скъп, но като за джип, казвам го, защото споменаваш, че си карал само леки коли до момента.
Коментар