И к'во толкова му честитите?! Обществена тайна е, че от Дифендъра и чеп за зеле на става
Къв чеп, кво зеле? Хората са казали "Гроздето е кисело, като не го стигаш...", ама ти слушаш злите езици, дето дори не са се качвали в такъв звяр. Да му е честит на колегата, първо са разходките, после тунинга и така... Болестта е нелечима.
До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))
Честито! Със здраве да си го караш и трошиш! Понеже съм по-напред в материята ще се радвам, ако мога да съм полезен. Като имаш път към Велико Търново се обади - ще те заведа и при Крис в Момин Сбор - там могат да се видят на живо доста неща преди да се поръчат.
А модератора Лазар да не завижда толкова!
"Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."
До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))
Честито! И за мен това е Джипът.
Only after the last tree has been cut down,
Only after the last river has been poisoned,
Only after the last fish has been caught,
Only then will you find that money cannot be eaten.
До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))
Продължавам с благодарностите към всички. А това с чепа много ми хареса
Разходката до Търново е скоро задължителна и ще се радвам да се запознаем и почерпя опит "на живо".
Събота и неделя навъртях първите 400 км, около 100 от които "паркетен офроуд" - 5 - 6 локви с кални коловози преди и след от по десетина метра и 3 поточета по една педя - нищо сериозно с оглед на това, че не закъсах никъде предвид гумите с които е обут красавеца. Веднъж само опрях леко корема при прехвърляне на "хълмче" - там имаше копане и засилка, но пък беше сухо и се справихме като за начинаещи.
Възникнаха обаче няколко въпроса, в търсенето на отговори на които ще съм много благодарен за всяко компетентно мнение:
1. Бързи - бавни включвам на място, но на два пъти, на равно, лоста остана в "N"! С малко "междинна" всичко си дойде на мястото, но не знам дали е нормално?
2. Съединителя отделя на около сантиметър от пода и понякога, като включа на първа се усеща едно леко прилашкване, без да съм отпуснал съединителя - сигурно е нормално да зацепва, ама аз да питам.
3. Това, което ми се струва притеснително е, че от втора на трета и от трета на четвърта, въпреки старанието ми да "задържам" съединителя (което вярвам не е идеята за каране на "жипка") се чува и усеща едно "дум". Ако пусна съединителя нормално, "думкането" е доста осезаемо?!
4. При превключване от първа на втора лоста лека "закача" (изключвам двата пъти, в които си изхърка и се усетих, че има още няколко милиметра ход ).
5. т. 3 и 4 визират каране на бързи. При бавни думкане няма, но при превключване от първа на втора "закачането" си става "чаткане" независимо от старанието ми да пробия дупка в пода под съединителя...
Няма да ви занимавам със светещата лампа за активирана ръчна спирачка по време на спускане и разни други дреболии...
Генерално тая тихата надежда, че съм разнежен от управление на леки автомобили и всичко разказано е нормално или поне не е някакъв сериозен повод за притеснение, но като чета за проблемни раздатки и колата е била служебна, па макар и само няма 50к км. и ми се пита, та не трая
Не знам дали само смяна на масла в раздатка/скорости/диференциали ще подобри "симптомите"?
Ще бъда благодарен за всякакви съвети и предположения (моля, ако са много страшни само си ги мислете...) както и ако на някой му се пробва/кара 110-ка и е в/около София или просто има време да "лочи кафе и клюка за жипки.." или нещо трето, само да свирне
Поздрави на всички
До: Белият носорог най-сетне паркира пред блока... : )))
Маслата и изобщо всички течности е препоръчително да си ги смениш - поне да знаеш с какво караш.
Това за съединителя и превключване на скоростите може да е от недостиг на течност в хидравличните цилиндри, ако обаче не се оправи при смяната може да се окаже и съединител. За първа проба просто припомпи съединителя. Задължително со провери карета, тампони - изобщо всичко по ходовата част и силовото предаване. Напиши все пак на колко хиляди е - щом е върнат от лизинг това би трябвало да е известно.
"Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."
Генерално тая тихата надежда, че съм разнежен от управление на леки автомобили и всичко разказано е нормално или поне не е някакъв сериозен повод за притеснение .......
Честито и от мен.
За "тихата надежда" си много прав -сигурен съм, че с повече подобни
разходки ще свикнете един с друг и удоволствието ще е голямо.
Мисли и за топло през зимата, че 110-ката е доста студена -
малкия на снимките ти е подходящо облечен за мраза сред природата
и "комфортното" пътуване в джипката.
А иначе Лазар вярно е казал - дефендъра и за чеп не става .
LR 90 - 1990, 2.5 TD заменен от Andro160 с 300 TDi
LR Defender 110 - 2003, TD5
Honda CR-V II - 2004, 2.0
тел. 0887 581 738
Коментар