Привет колеги! От две седмици и аз съм щастлив собственик на Диско! Тепърва ще споделям мнения и снимки, във връзка с някой козметични ремонти, които ми се налагат.
Сега – на темата!
С огромно огорчение открих, че темпомата не работи.
Прочетох книжката с инструкции няколко пъти (в частта си касаеща включването му), но така и не го подкарах...
Ще започна с това, че на таблото си трябва да имате ето това копче, с магистралката:

И тези на кормилото:

Наличието на тези две неща Ви гарантира, че имате заводски монтиран темпомат.
Но както вече казах моят не работеше.
Всъщност тук е моментът да споделя, че тази система работи с вакум.
Това, което направих аз е да проследя маркучетата които излизат и влизат в помпата. Но първо трябва да проверите дали вакуумният клапан(който всъчност е свързан със жилото за подаване на газ) Ви работи нормално. (той се намира от ляво на двигателя, при положение, че сте застанали отпред)
Пробата е лесна.
Просто откачете жилото, извадете маркучето от тройника и с уста засмукайте. Задръжте! Ако всичко е нормално, клапанът не трябва да се връща в първоначалното си положение, а трябва да остане "издърпан" ...
Ето го и него:

А тройника е това:

Така...
От тук едното маркуче е за клапана,
другото влиза в купето,
а третото продължава до вакумната помпа, която се намира под крика.
Ето тук:

Тя се държи към купето на три гумени нещича, които напръскани със силикон излизат след известно усилие... Ето ги:


Самата помпа представлява това:

Проверявате помпата дали работи.
Аз изрязах разцепените места от маркучите, съединих всичко наново и ... Вече имам работещ темпомат!
Пожелавам успехи на всички!
Съобщение от модератор:
Моля, напишете си в профила от къде сте.
Сега – на темата!
С огромно огорчение открих, че темпомата не работи.
Прочетох книжката с инструкции няколко пъти (в частта си касаеща включването му), но така и не го подкарах...
Ще започна с това, че на таблото си трябва да имате ето това копче, с магистралката:
И тези на кормилото:
Наличието на тези две неща Ви гарантира, че имате заводски монтиран темпомат.
Но както вече казах моят не работеше.
Всъщност тук е моментът да споделя, че тази система работи с вакум.
Това, което направих аз е да проследя маркучетата които излизат и влизат в помпата. Но първо трябва да проверите дали вакуумният клапан(който всъчност е свързан със жилото за подаване на газ) Ви работи нормално. (той се намира от ляво на двигателя, при положение, че сте застанали отпред)
Пробата е лесна.
Просто откачете жилото, извадете маркучето от тройника и с уста засмукайте. Задръжте! Ако всичко е нормално, клапанът не трябва да се връща в първоначалното си положение, а трябва да остане "издърпан" ...
Ето го и него:
А тройника е това:
Така...
От тук едното маркуче е за клапана,
другото влиза в купето,
а третото продължава до вакумната помпа, която се намира под крика.
Ето тук:
Тя се държи към купето на три гумени нещича, които напръскани със силикон излизат след известно усилие... Ето ги:
Самата помпа представлява това:
Проверявате помпата дали работи.
Аз изрязах разцепените места от маркучите, съединих всичко наново и ... Вече имам работещ темпомат!
Пожелавам успехи на всички!
Съобщение от модератор:
Моля, напишете си в профила от къде сте.
Коментар