Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

    Да, за оглед става дума. Благодаря, предварително, но за сега огледа се отлага.
    Между другото, разбрах, че единият цилиндър не работи. Казали на жената да си купи нещата за ремонт, но после не отворили двигателя, под претекст, че проблема е в карбуратора/вероятно в единият/. Може ли заради проблем в карбуратора да не работи само единият цилиндър? Въобще, как стои въпроса с ремонта и поддръжката на двигателя V8-карб. като цена и дали има специалисти, защото явно ще се ходи по майстори, ако го взема.
    Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

    Коментар


    • #17
      До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

      Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
      Да, за оглед става дума. Благодаря, предварително, но за сега огледа се отлага.
      Между другото, разбрах, че единият цилиндър не работи. Казали на жената да си купи нещата за ремонт, но после не отворили двигателя, под претекст, че проблема е в карбуратора/вероятно в единият/. Може ли заради проблем в карбуратора да не работи само единият цилиндър? Въобще, как стои въпроса с ремонта и поддръжката на двигателя V8-карб. като цена и дали има специалисти, защото явно ще се ходи по майстори, ако го взема.
      В какъв смисъл не работи единия цилиндър?
      Това обяснение ми звучи като "некадърен монтьор не си признава некомпетентността и праща собственика за зелен хайвер". Или просто не ти казват какво му е на автомобила в действителност. А по въпроса за специалистите и поддръжката, аз съм на мнението, че ако си ентусиаст, по-добре залягай над книгите и се научи да си го поддържаш сам. Ако тръгнеш по този път, със сигурност ще получиш и подкрепа от хората в този форум.
      Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

      Коментар


      • #18
        До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

        Един газаджия ми каза за V8 с двата карбуратора, че тресял постоянно на ниските обороти и не можел да се успокои, понеже не можел да се синхронизира. При газифициране, това се усещало още повече. Някой има ли наблюдения по въпроса?
        Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

        Коментар


        • #19
          До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

          Кажи на тоя газаджия да стане катаджия. Не че карбураторите не могат да се синхронизират, той не може. Ела да видиш моя V8 как бачка на газ.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #20
            До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

            Targa, твоят с два изпарителя ли е направен? Въпросният газаджия, не е правил RR, сравнява го с подобен двигател на Алфа и горещо ме съветваше, да бягам от карбураторите, а да взема инжекцион. Пък когато газифицирах боксера на Субарото, всички газаджии, единодушно ми казаха - "то ако беше карбуратор добре, ама като е инжекция - само газов инжекцион" И ми поискаха 1600лв. Нещо не се връзва.
            Имам още един въпрос към клуба на знаещите. Защо V8 карбуратор с 3,5л е само 125к.с., докато следващото поколение V8 инжекция с 3,9л е 169к.с. Тоест двигателите са почти еднакви по обем и доста различни по мощност? И веднага следва вторият въпрос, като се мине на газ колко ще падне мощността на единият и на другият? За обикновена газова говорим, не за инжекцион от 2000лв.
            Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

            Коментар


            • #21
              До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

              Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
              Targa, твоят с два изпарителя ли е направен? Въпросният газаджия, не е правил RR, сравнява го с подобен двигател на Алфа и горещо ме съветваше, да бягам от карбураторите, а да взема инжекцион. Пък когато газифицирах боксера на Субарото, всички газаджии, единодушно ми казаха - "то ако беше карбуратор добре, ама като е инжекция - само газов инжекцион" И ми поискаха 1600лв. Нещо не се връзва.
              Имам още един въпрос към клуба на знаещите. Защо V8 карбуратор с 3,5л е само 125к.с., докато следващото поколение V8 инжекция с 3,9л е 169к.с. Тоест двигателите са почти еднакви по обем и доста различни по мощност? И веднага следва вторият въпрос, като се мине на газ колко ще падне мощността на единият и на другият? За обикновена газова говорим, не за инжекцион от 2000лв.
              С един изпарител съм. Подарък от Слави.. С газов инжекцион ще върви повече и ще гори по-малко. Вероятно. Ама аз не обичам тока. 3,5 мотора е 136 коня. Съм чувал. Не съм ги броил. Загуба на мощност не съм усетил. Ама аз не съм Руси или Слави. И двамата са ме возили. Ау.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X