Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

    От всичко дето видях чух и пипнах, последните две години, реших, че Рейндж Ровер Класик с осем цилиндровият бензинов мотор е джипа който търся. За съжаление, предлагането на пазара в момента е оскъдно, но все пак намерих две машини, които предстои да ходя да видя евентуално.
    Но, искам да попитам, преди това нещо принципно. Тъй като джипа ще се газифизира, както се досещаме, то кой мотор е по-удачно да взема. Единият е `85г. с двата карбуратора. Собственичката твърди, че е много запазен, но ще видим. Другият е `89г. пълна инжекция. Виждал съм такъв да върви с обикновенна газова, но дали това е най-удачният вариант? Разликата от 5 години между двете машини, мисля че не е определяща, като се има в предвид , че и двете са в категорията "трета възраст".
    Другото, което ме тревожи, естествено, колко още живот може да му остава на такъв "старец". Това, че на километражите пише нещо, е много относително. Какъв е ресурса на този мотор? Ако, по шасито няма ръжди, купето знам, че е алуминиево. Има ли нещо в такава машина, което ще се скапе неизбежно и ремонта ще струва толкова, че ще прати стареца в автоморгата.
    И последен въпрос. Цена 4-5хил. не е ли прекалено висока за такъв, стар, джип. Или, зависи от състоянието. За тези пари, мога да взема Диско след `90г., но ме е грабнал пустият Рейндж, и мира не ми дава пущината....
    Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

  • #2
    До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

    Ако ще го караш на газ, няма голямо значение дали е карбураторен или инжекционен. Моя е инжекционен и си няма никакви проблеми с обикновената газова.
    Хубаво е шасито да не е ръждясало. Има специфични места, които е трудно да се видят, понена Дискавърито е така. Като махнахме купето от шасито и се показаха ръждите.
    Купето не е цялото алуминиево. Само казлниците и външните панели на вртите. Покрива си е железен (поне на Диското е така) и вътрешните части на купето са железни - подкалниците, пода и т.н. Там гние много и не се вижда отвън.
    От тази гледна точка е по-добре да избереш по-запазения, който не е непременно по-новия.
    Частите за ремонти са на разумни цени. Машината е ремонтопригодна, ако имаш желание, може да си го поправяш сам, без особени трудности.
    Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

    Коментар


    • #3
      До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

      Относно гниенето - разглабяйки катастрофиралото Диско най-много гнило по купето имаше където лягат дебелите изолации на пода - пред предните седалки и дъното на багажника. Бяха и мокри.
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • #4
        До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

        Лично аз бих взел инжекциона защото е по вероятно да намериш плочка за инжекцион отколкото за карбуратор и то две. Ако няма оригинални плочи за карборатора ще трябва да го дупчиш или пък да приспособяваш някоя от нещо друго която да сложиш върху карбуратора което пък неминуемо обикновенно води до намаляване на отвора за преминаване на въздуха и тн. Освен това газовата по мои наблюдения много по добре понася газифицирането, карбуратора като го караш на газ се задръства с прах и боклуци и почва да работи много зле на бензин, докато на инжекциона като прекъсна дюзите да не млатят на сухо после на бензин няма проблеми. Отделно че при преминаване от бензин на газ и обратно при инжекциона става моментално докато при карба не. И когато някои път палиш на бензин и нещо не иска и почнеш да си мислиш дали не е свършил бензина и минеш на газ така го удавяш като смешат, че не е за разправяне.

        Но в крайна сметка вземи този който по ти харесва и е по запазен, другият варянт изчакай говори се че от нова година ще паднат акцизите за големите мотори и си вкарай.

        Коментар


        • #5
          До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

          3.5 V8 не е акцизен, почти на границата е.
          Плочки за карбураторите си има, поръчват се и не мисля, че за скъпи. Виж раздела на форума за АГУ.
          Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

          Коментар


          • #6
            До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

            Ето няколко съвета за оглед на тезии РР-и:
            Рейнджа от 85-та гние в "праговете" на купето под пласмасовия уплътнител на вратите,гредичките от двете страни на двигателя където са хванати предните калници,свивките на пода под краката на пасажера и шофьора,Купето не е алуминиево а стоманено с детайли от алуминиево-магнезиева сплав която корозира много от солта и химията против сняг и лед!На повечето РР от тея години им тече секторната кутия и понякога,когато са изгнили "праговете" в средата на купето се пука гредата м/у двете врати и на всички задължително е започнал да гние или е изгнил задния капак със стъклотокакто и този под него които е стоманен. предлагам ти при оглед да огледаш тези места.За двигателите бих казал че трябва да се предпочете инжекцията - другия е доста по труден за поддръжка .На карбураторите трябва да се проверят мембраните дали са здрави. А поставянето на газ на карбураторния двигател трябва също да не е проблем - виждал съм италиянска АГУ само с два маркуча да подава газ в двете въздушни лули преди карбураторите.
            Теорията и Практиката нямат нищо общо с действителноста !

            RR P38
            RR Classic

            Коментар


            • #7
              До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

              Момчета, мерси на всички, които ми отговориха. Както разбирам, по добре да вървя на по-новият джип, т.е. инжекциона.
              Ето и снимка, на единият кандидат, който е `98г./Поправка `89г. погрешно съм обърнал цифрите и заблудих колегите писали по долу/ Искам да помоля който има такъв да каже, този не е ли малко "клекнал" отзад, пък и като цяло? Какво значи това, нови пружини и амортисьори, може би? Колко би струвало, ориентировъчно?
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от kalio_kkk; 08-09-09, 23:51.
              Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

              Коментар


              • #8
                До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

                Нищо чудно и за 2008-ма да го продават. Ама т'ва е като с чалгите, нали

                Към колегата Калио ккк. Тая снимка я запомни добре. Тоя рейндж се произвежда до 1995г.

                Коментар


                • #9
                  До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

                  К'вото и да вземеш, приготви поне 2000лв за да го подготвиш достатъчно, та като тръгнеш на дълъг път да не му трепериш. Иначе става на час по лъжичка - всеки месец по нещо и така все ще си в сервиза. После ленд ровърите не ставали...А кое става особено ако е над 15 години? Днеска спирачки, утре съединител, вдругиден тампони и т.н. Надявам се че не ти първата кола n-та употреба и ме разбираш какво имам предвид.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

                    Колата взех на 5 и вкарах още 3, сега не мога да взема и 4. Ясно ми е. Въпроса беше, джипа дали не е "клекнал".
                    Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

                    Коментар


                    • #11
                      До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

                      Ами съдейки по снимката е клекнал отвсякъде, тоест трябва ново окачване. Пружини, а ако люлее и амортисьори.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

                        Може ли някой, който разбира, да ми помогне за огледа на Рейндж Класик в София, през другата седмица. Спрях се на стареца от 85г. Външно е много добре на снимки, ама на място, трябва да се види от човек, дето разбира. Пък и сефте, ще купувам джип, та съм малко аджамия, така да се каже...
                        Ще почерпя, както подобава, разбира се
                        И все пак, дали не е лудост, да се купува кола на 25 години, пък колкото и запазена да е?
                        Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

                        Коментар


                        • #13
                          До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

                          Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
                          .....
                          И все пак, дали не е лудост, да се купува кола на 25 години, пък колкото и запазена да е?
                          Не е лудост,защото тогава са правели коли,сега правят еднодневки,съди по нея за състоянието,не по годините,защото един джип от онези години ще сложи почти всички нови в джоба си да ги носи по баирите


                          Поздрави

                          Коментар


                          • #14
                            До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

                            Никой ли, не иска да помогне?
                            Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

                            Коментар


                            • #15
                              До: Рейндж Класик V8 - карбуратор или инжекция

                              В какъв смисъл да помогне? Ако искаш някой да дойде с теб на огледа, кажи кога и къде. Аз не съм голям специалист, но ако съм свободен, ще дойда ( за в София става въпрос).
                              Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X