Здравейте.
След неотложна смяна на съединител, лагерпомпа и двумасов маховик LUK /каквито бяха и фабричните/, почти веднага се появиха леки вибрации в педалите и ритмичен шум при полусъединител на свободна предавка.
2000км преди ремонта се появи същият този шум, а по-късно лагерпомпата аварира и педала на съединителя потъна.
Последва второ смъкване на кутията и монтаж на нов маховик, защото според механика има повишен радиален луфт. Всички шумове и вибрации изчезнаха, но само след 150км се появиха отново в пълен обем.
Моля за мнения относно проблема, причината и съвет преди следващи действия.
Автомобилът е LR Freelander 2, 2.2D 152HP; 2009г; 205000км /всичките от мен/.
След неотложна смяна на съединител, лагерпомпа и двумасов маховик LUK /каквито бяха и фабричните/, почти веднага се появиха леки вибрации в педалите и ритмичен шум при полусъединител на свободна предавка.
2000км преди ремонта се появи същият този шум, а по-късно лагерпомпата аварира и педала на съединителя потъна.
Последва второ смъкване на кутията и монтаж на нов маховик, защото според механика има повишен радиален луфт. Всички шумове и вибрации изчезнаха, но само след 150км се появиха отново в пълен обем.
Моля за мнения относно проблема, причината и съвет преди следващи действия.
Автомобилът е LR Freelander 2, 2.2D 152HP; 2009г; 205000км /всичките от мен/.
Коментар