Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Слаби места на Land Rover Discovery 2 2.5 TD5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Честито! Автомобилът е доста подценен от феновете на японската техника, но това си е тяхно мнение.
    Ще очакваме да ни запознаете с техническото състояние на колата и ако може да помогнем с някой съвет.
    Не бързай ако искаш да стигнеш
    __________________________________
    Discovery II TD5 10P

    Коментар


    • #17
      Честито и от мене.
      Първото, което е важно да направите е да проверите маслата и възд. ф-р и смяна/доливане, ако е нужно.
      Окачването на възглавници или на пружини е?
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • #18
        Благодаря, живи и здрави!
        Джипа отзад е на възглавници, също има и системата за стабилност, която така и не запомних как се казва.
        ACE май беше.
        Първи впечатления, джипа се движи доста добре за 2 тона и само 136 к.с.
        ACE системата е много готина, въобще не се накланя.
        Карал съм Grandcherokee WJ и там джипа се накланя много в завой.
        Имахме проблем с горивото, явно този двигател е капризен на дизел.
        Заредих на не известна бензиностанция и започна едно сецане и прекъсване.
        Гледах прословутата червена букса, която влиза в компютъра, масло няма.
        Оста на westgate също си се движи.
        Сменихме горивния филтър и не се оправи.
        След това сложих 1л газ за осветление и около 300 мл двутактово масло и джипа се оправи.
        За сега няма проблем, да видим по-нататък как ще е.
        Интересното е, че от тази бензиностанция зареждам 2 комън рейл автомобила и досега не е имало проблем.
        Явно този двигател е по-капризен от към горивото.
        Имам само един проблем и ще се радвам да помогнете.
        На първа, втора, та дори и при трета предавка, ако не бъркам. при пълна газ се чува нещо като изруптяване, или престъргване.
        Човека от когото го купихме каза, че си е бил така при него и че това е нормално.
        Казва че това бил тракшън контрола, но джипа въобще не губи сцепление.
        Това не е на сняг, а на асфалт.
        На мен не ми се струва да е нормално.
        Ако си го карам нормално няма никакви шумове.

        Коментар


        • trapper
          trapper коментира
          Редактиране на коментар
          ACE - Active cornering enhancement - активно подобрение в завой (активна стабилизираща система)

      • #19
        Аз те съветвам да си караш Диското с нормална газ. Каква "пълна газ" , какви "5 лева" на 20-годишен камион? Сменяй скоростите при 1800-2000 оборота и си карай с кеф и безаварийно. Ако това не те кефи, смени го с БМВ 330 и ръчкай яко газ.
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • #20
          Колега да ти кажа, наистина ме разсмя.
          Не ме разбирай погрешно, казвам го в положителен смисъл.
          БМВ 330 имам .
          Джипа е за гората, но и за дълъг път си е удобен и не, не го карам на заварка постоянно, но понякога се налага дори и с него да изпреварвам.
          Просто ми направи впечатление.
          А за оборотите.
          Този джип след 2000 оборота тръгва реално, как да сменям аз на 1800 по някой планински път ?
          Имам предвид изкачване на асфалт, не в гората.
          Айде на равното съм съгласен.

          Коментар


          • #21
            ТD5 е помпа - дюза. Кривата на въртящият момент е малко по - различна от тази на комън рейла, иначе казано при максималния въртящ момент е по - стръмно и после леко спада, докато при CR и по - плавна и реално държи висок въртящ момент и при по - високи обороти. Принципно CR се кара на по - високи обори от PD.
            Конкретно при Д2 го няма характерното ритане на помпа - дюзата (имал съм VW и сравнявам с него) заради по - високата маса. Двигателят в комбинация с ръчната скоростна кутия върви като тролей, на която и предавка да го сложиш, независимо от оборотите дърпа и то доста добре като за 2,2 т. желязо. В града сменям предавки на 1000 об./мин и нямам нужда да го форсирам на повече от 1500 об./мин. Извън града само при някое изпреварване или катерена да стигна до 2500 максимум. Това при изправен двигател, с разкаран ЕГР, сменена сърцевина на турбо компресора и ремап на компютъра.
            Това „изруптяване“ или „престъргване“ на мен не ми харесва. Ако го няма на празен ход означава, че има проблем в трансмисията. Ако го има и при потегляне ще рече, че маховикът (двумасов) е тръгнал и следва смяна на съединител.
            Обикновено смяната се налага на около 250 000 км.
            Не бързай ако искаш да стигнеш
            __________________________________
            Discovery II TD5 10P

            Коментар


            • #22
              Ами аз както казах по-горе имам e46 330xd с ремап и сравнявам с него и Д2 ми се вижда като труп до преди 2000 оборота, но както и да е. Може би просто съм свикнал на по вървяща техника.
              При изправен ЕГР клапан разлика във вървежа няма, или тя е пренебрежимо малка.
              Виж ремапа вече е друга работа.
              На празен ход го няма това изстъргване, получава се само и единствено при пълна газ на ниските предавки.

              Коментар


              • #23
                Здравейте, от вчера съм вече и аз със диско 2 , закупено от Дупница и да си призная сравнено с Дъстъра е по-тромав. Има проблем с включването на 1 и 2 предавка , което се надявам да е от помпите и дано е така и го има , като проблем за модела и проблемен е шибидасите. Сега ще чета темите по въпроса

                Коментар


                • #24
                  Discovery 2 TD5 може ли да се чете с диагностика Delphi ?
                  Или само и единство nanocom трябва ?
                  Нашия има едно пресецване от както заредихме на една бензиностанция.
                  Ще съм много благодарен, ако дадете съвет.

                  Коментар


                  • trapper
                    trapper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Започни с най-лесното - източи горивния филтър. Има кранче или пробка с болт.

                • #25
                  Сменихме горивния филтър направо, но промяна няма.
                  Когато остана свободен мисля да извадя помпата от резервоара и да видя, дали няма боклуци на цедката на помпата.

                  Коментар


                  • #26
                    TD5 се чете с обикновена диагностика OBDII, ABS - а също, наноком трябва само за BCU - то.
                    Не бързай ако искаш да стигнеш
                    __________________________________
                    Discovery II TD5 10P

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X