Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Land rover Discovery 2 2.5tdi 2004

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
    То има само един - Валео. Не залитайте по комплекти с плътен маховик, не стават за извън калта.
    Като ще сваляте скоростните кутии сменете всичко - маховик, фрикционен диск, притискателен диск, втулката в коляновия вал, задния семеринг на коляновия вал (тук трябва и гарнитура на картера), лагер, вилка, щифта на долната помпа, опорите/тампоните на кутиите. Към 40 кг. и около 550 паунда (преди две години).
    Колега, моля за помощ! Намерих : съединител комплект с маховик на Валео - DA2357G, Лагер- FTC5200G(NSK), Вилка+кит- 5761387!
    Другите неща не мога да ги намеря, а именно : Бронзова втулка за колянов вал, Гарнитура на картера, Щифт на долна помпа, Тампоните на кутиите и имало някакъв "златен болт" ! Моля за помощ
    Прикачил съм поръчката си до тук, като съм прибавил два задни диска и накладките.
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #17
      Хайде сега и „помощ!“. Пределно ясно е че някои от частите са в други раздели - двигател, скоростни кутии, гарнитури. Има комплект гарнитури за блока - препоръчвам го защото съдържа и гарнитурата за картера и семеринга на коляновия вал, освен това съдържа всички други гарнитури по блока, които е добре да ги има в резерв, ако за момента нищо не тече.
      „Златният болт“ е на зъбното колело на маслената помпа. Първоначално не е бил лепен и се е разхлабвал, съответно колелото, което не е „спънато“ превъртало и от там - мазало.
      На вашата камила обр. 2004 г. трябва да е залепен. Удобно е да се смени като се свали картера. Аз го смених с нов, който е намазан с каквото трябва, но моят двигател е от 1999 г.
      Не бързайте с поръчката, сега по празниците е лудница и при куриерите и по границите и в митницата.
      Не бързай ако искаш да стигнеш
      __________________________________
      Discovery II TD5 10P

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
        То има само един - Валео. Не залитайте по комплекти с плътен маховик, не стават за извън калта.
        Като ще сваляте скоростните кутии сменете всичко - маховик, фрикционен диск, притескателен диск, втулката в коляновия вал, задния семеринг на коляновия вал (тук трябва и гарнитура на картера), лагер, вилка, щифта на долната помпа, опорите/тампоните на кутиите. Към 40 кг. и около 550 паунда (преди две години).
        Колега, всичко намерих в сайта, само не открих "...щифта на долната помпа, опорите/тампоните на кутиите". Ако може помощ?
        Това ли е "..комплект гарнитури за блока.." , като на снимката?
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от yanis7373; 19-12-21, 18:39.

        Коментар


        • #19
          Здравейте Колеги. Днес се сблъсках с друг проблем.
          Изгуби ми се антифриза и ми светна лампата. Като тръгнах да търся от къде, открих причината, затапеният маркуч на втората снимка се е спукал. Дали това е фабрично и защо е затапен?
          На първата снимка открих и букса без кабел. Ако някой знае за какво служи и защо няма кабел на нея?
          Благодаря предварително.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #20
            За да намериш всички части и добре да знаеш поне малко английски или да ползваш помощ от човек който знае.
            Комплектът долни гарнитури е този, но е добре да не е на Бритпарт, а другия - по скъпия. И изобщо Бритпарт се купува само, когато няма алтернатива в предлагането.
            Тази „тапа“ която е протекла е тунинг на охладителната система. От този щуцер тръгва къс маркуч с два диаметъра до метална тръба, която обикаля двигателя отзад и излиза над стартера, а от там с гумен маркуч до долната секция на водния радиатор. Това е кръг за охлаждане на антифриза от масления охладител. „Тапата“ се продава, т.е. може да се смени, а се слага за да се „намали“ сложнотията и бъркотията с безбройните маркучи по охладителната система. Аз лично с смених маркучите и не съм слагал тапа на това място.
            Датчикът, който е без кабели е на налягането на маслото, виж дали кабелите са срязани или като са слагали тапата са оставили буксата да виси някъде наоколо.

            И продължавай да гледаш, за да може преди поръчката да видиш всичко и да си поръчаш каквото ти трябва.
            Не бързай ако искаш да стигнеш
            __________________________________
            Discovery II TD5 10P

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
              За да намериш всички части и добре да знаеш поне малко английски или да ползваш помощ от човек който знае.
              Комплектът долни гарнитури е този, но е добре да не е на Бритпарт, а другия - по скъпия. И изобщо Бритпарт се купува само, когато няма алтернатива в предлагането.
              Тази „тапа“ която е протекла е тунинг на охладителната система. От този щуцер тръгва къс маркуч с два диаметъра до метална тръба, която обикаля двигателя отзад и излиза над стартера, а от там с гумен маркуч до долната секция на водния радиатор. Това е кръг за охлаждане на антифриза от масления охладител. „Тапата“ се продава, т.е. може да се смени, а се слага за да се „намали“ сложнотията и бъркотията с безбройните маркучи по охладителната система. Аз лично с смених маркучите и не съм слагал тапа на това място.
              Датчикът, който е без кабели е на налягането на маслото, виж дали кабелите са срязани или като са слагали тапата са оставили буксата да виси някъде наоколо.

              И продължавай да гледаш, за да може преди поръчката да видиш всичко и да си поръчаш каквото ти трябва.
              Да Колега, мой приятел от Англия ще ми ги поръча, но за да няма грешка се допитвам тук.
              Датчикът който има букса на него, но няма кабели от значение ли е?
              Намерих един кабел, който виси от сноп, но е от другата страна на двигателя и е само един(на снимката) и съм то изолирал и вързал нагоре. Но дали е за тази букса, един Господ знае!
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #22
                Да се похваля и аз! Благодарение на Колегата Михаил и сервизът който той ми посочи, по моето Диско 2 вече всичко е сменено и се надявам за сега да нямам проблеми!
                Дори си сложих и предна броня и сега чакам и лебетката.
                Сега ми е влезла муха в мухвата, да си направя и лек лифт, но ми трябва помощ!
                Моля колегите, които са правили лифт, примерно 2 ' , без много смени на допълнителни елементи, да ме насочат .
                Спрял съм се съм на комплектите на Терафирма, като тези: Terrafirma +2" Heavy Load (Terrafirma) TF228 *All Terrain Shocks*
                Сегашните ми гуми са 225/75/R16 Goodrich all terrain.

                Коментар


                • #23
                  Радвам се че си оправил камилата и че хората при които те пратих са свършили работа.
                  Аз съм с комплекта на Терафирма медиум лоад доколкото помня TF 227 със сините амортисьори и съм напълно доволен с изключение на твърдата возия. Просто брои дупките по асвалта, което в един момент става дразнещо.
                  На хеви лоад возията ще е още по - твърда. Иначе бях с гуми 245/75/16, но слезнах на 245/70/16, просто нямаше смисъл.
                  Имай предвид, че трябва да сложиш и фланци - 32 мм и по - дълги маркучи на спирачните апарати.
                  Не бързай ако искаш да стигнеш
                  __________________________________
                  Discovery II TD5 10P

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
                    Радвам се че си оправил камилата и че хората при които те пратих са свършили работа.
                    Аз съм с комплекта на Терафирма медиум лоад доколкото помня TF 227 със сините амортисьори и съм напълно доволен с изключение на твърдата возия. Просто брои дупките по асвалта, което в един момент става дразнещо.
                    На хеви лоад возията ще е още по - твърда. Иначе бях с гуми 245/75/16, но слезнах на 245/70/16, просто нямаше смисъл.
                    Имай предвид, че трябва да сложиш и фланци - 32 мм и по - дълги маркучи на спирачните апарати.
                    Благодаря Колега за отговора и като цяло помощта, която ми даде.
                    А имаш ли представа каква е разликата между окачване Terrafirma +2" Medium Load (Terrafirma) TF227 *All Terrain Shocks* и Terrafirma +2" Medium Load (Terrafirma) TF229 *Pro-Sport Shocks* ?

                    Коментар


                    • #25
                      Всъщност моето е точно TF 229 със сините „спортни“ амортесьори. Объркал съм се в номерацията. Иначе както съм писал твърда до степен дървена возия, но пък много стабилно и като се прибави и работещото АСЕ направо завива като лека кола.
                      С ол терен амортесьорите би трябвало да вози по - меко. Ако има някой с такива - да сподели.
                      Не бързай ако искаш да стигнеш
                      __________________________________
                      Discovery II TD5 10P

                      Коментар


                      • #26
                        Благодаря за отговора Колега!
                        Все пак и някой друг ако има впечатления от видовете окачвания на Терафирма , нека да сподели, защото са 5 модела.
                        1. Air To Coil Kit 2" Lift + Front / Rear Medium Load Springs & + 3" 4-Stage Adjustable Shocks (Terrafirma) Discovery 2 - TF259 - тези най-скъпи и дали са най-добри!?
                        2. Terrafirma +2" Medium Load (Terrafirma) TF227 *All Terrain Shocks*

                        3. AIR TO COIL CONVERSION KIT DISCOVERY 2 +2 inch Heavy Load Spring Kit incl All Terrain Shocks (standard length shocks)-TF228
                        4. Terrafirma +2" Medium Load (Terrafirma) TF229 *Pro-Sport Shocks*
                        5. Terrafirma +2" Heavy Load (Terrafirma) TF230 *Pro-Sport Shocks**


                        Lift KIts - Island 4x4 - Specialists in Land Rover and Range Rover Parts and accessories for all models. UK and worldwide mail order. (island-4x4.co.uk)

                        Става въпрос за лек офроуд в гората като ловни изпълнения, но желанието ми да намеря среден вариант, така че да се вдигне малко, но да си запази и меката возия!
                        Благодаря предварително.







                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X