Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Land rover Discovery 2 2.5tdi 2004

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Land rover Discovery 2 2.5tdi 2004

    От скоро съм собственик на Диско 2 и започвам да се боря с проблемите му. Като начало го обслужих всички масла, охлаждаща течност и водна помпа.
    Имам следните проблеми:
    1. При тръгване на полусъединител се чува едно "фучене" като все едно звук от хидравлика , което като отпусна съединителя и изчезва. Дали този звук е от съединителя?
    2. Електрическата перка малката, на климатика работи постоянно, без да съм го включил, а не отчита никаква грешка. Проверих релето, не е от него, като му махна бушона спира.
    Помагайте, какви може да са причините?

  • #2
    Фучене или виене? Щото виенето е от втулката на опашката на водещия вал на СК с която лагерува в коляновия вал. Втулката е супер евтина, но за де стигне до нея трябва да се свалят скоростните кутии. Обикновено се сменя заедно със съединителя и всичките му чаркалъци около него.
    За перката вижте релето да не е залепнало или дали непрекъснато идва „+“ до него, би трябвало да се управлява от BCU - то ама не съм сигурен.
    Не бързай ако искаш да стигнеш
    __________________________________
    Discovery II TD5 10P

    Коментар


    • #3
      П-скоро е виене. Може ли така да се ката, щом е голям панаир?
      Релето го смених, не е от него. Идва непрекъснато "+' до буксата на перката. А какво е BCU, извинявам се за тъпият въпрос, но съм новобранец в джиповете. Как да се справя с проблема с перката?

      Коментар


      • #4
        Може да се кара, ама не трябва. Механик, който е сменял съединител на Д2 ми е разказвал, че втулката така била износена, че отворът в коляновия вал станал елипсовиден.
        BCU - то е борд компютъра. Може да се пробва с борд компютър от друга кола, на която перката не се върти непрекъснато, само че не знам дали не трябва „запознаване“ на устройството с колата. Самият борд компютър е модул свързан с куплунг за ел. инсталацията, намира се зад жабката.
        Диагностиката за грешки с какъв уред е правена? Обикновен OBDII чете само двигателя и АБС - а. За BCU трябва специализиран уред - Наноком или подобен.
        Не бързай ако искаш да стигнеш
        __________________________________
        Discovery II TD5 10P

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
          Фучене или виене? Щото виенето е от втулката на опашката на водещия вал на СК с която лагерува в коляновия вал. Втулката е супер евтина, но за де стигне до нея трябва да се свалят скоростните кутии. Обикновено се сменя заедно със съединителя и всичките му чаркалъци около него.
          Колегата е прав! в смисъл на казаното а не как седи зад компютъра ))

          Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

          Коментар


          • #6
            Реших си проблема с перката. Датчикът за температурата е бил сменян и не е била изчистена грешката. Майсторът е изчисти и перката спря да се върти.

            Коментар


            • #7
              Моля предложете ми качествена марка съединител комплект с лагер и вилка, да сменя и него.

              Коментар


              • #8
                То има само един - Валео. Не залитайте по комплекти с плътен маховик, не стават за извън калта.
                Като ще сваляте скоростните кутии сменете всичко - маховик, фрикционен диск, притескателен диск, втулката в коляновия вал, задния семеринг на коляновия вал (тук трябва и гарнитура на картера), лагер, вилка, щифта на долната помпа, опорите/тампоните на кутиите. Към 40 кг. и около 550 паунда (преди две години).
                Не бързай ако искаш да стигнеш
                __________________________________
                Discovery II TD5 10P

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
                  То има само един - Валео. Не залитайте по комплекти с плътен маховик, не стават за извън калта.
                  Като ще сваляте скоростните кутии сменете всичко - маховик, фрикционен диск, притескателен диск, втулката в коляновия вал, задния семеринг на коляновия вал (тук трябва и гарнитура на картера), лагер, вилка, щифта на долната помпа, опорите/тампоните на кутиите. Към 40 кг. и около 550 паунда (преди две години).
                  Колега МНОГО ЩЕ СЪМ ТИ БЛАГОДАРЕН, ако ми изпратиш линкове за всичките тези части, от където си ги купил, за да не пропусна нещо?

                  Коментар


                  • Михаил
                    Михаил коментира
                    Редактиране на коментар
                    Island 4x4 е сайта, сега с поръчките ситуацията е малко трудна заради брекзита, но в случая си струва.
                    На мен навремето ми пратихе железата със самолет и напълно безплатно, но тези времена отминаха.

                • #10
                  За да не отварям друга тема, някой слагал ли е подобен Чип като на снимките? Мой приятел ми го купи от Англия за вдигане на мощността . Има ли нещо по-специфично при монтажът му?

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от yanis7373 Преглед на мнение
                    За да не отварям друга тема, някзой слагал ли е подобен Чип като на снимките? Мой приятел ми го купи от Англия за вдигане на мощността . Има ли нещо по-специфично при монтажът му?
                    Няма нищо специфично просто трябва да не си на контакт. Карам с такъв на друга кола и мога да кажя нищо впечетляващо съвсем малка разлика

                    Коментар


                    • Михаил
                      Михаил коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не само да не е на контакт, ами и да откачи акумулатора. Предполагам че се включва м/у буксите на компа на двигателя, който е точно до акумулатора.

                  • #12
                    Колега Михаил, моля ако можеш да ми изброиш на английски наименованията на всички части или номерата им, за да не пропусна нещо за ремонта. Благодаря предварително.

                    Коментар


                    • #13
                      Diesel Td5 - Island 4x4 - Специалисти в Land Rover и Range Rover Части и аксесоари за всички модели. Великобритания и световен пощенски ред. (island-4x4.co.uk)
                      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                      Коментар


                      • trapper
                        trapper коментира
                        Редактиране на коментар
                        DA5550 G Valeo Clutch Kit for TD5 (plate, cover and release bearing)
                        комплект двата диска, Валео
                        DA5550 Britpart Clutch Kit for TD5 (plate, cover and release bearing)
                        комплект двата диска и лагер
                        LFB500050 Bush Втулка бронз
                        FTC5200G release bearing (NSK) Лагер
                        LUF100420 Crankshaft Oil Seal Семеринг изходящ вал
                        PSD103470 Dual Mass Flywheel Маховик 2-масов

                        понякога предлагат комплекти: маховик, двата диска и лагера, с отстъпка

                    • #14
                      Благодаря Колега за изчерпателният отговор. Ще си поръчам частите и на пролет ще сменям.
                      Сега някой ако ми препоръча и читав сервиз в Пловдив или Хасково, да ми смени тези части, ще съм много благодарен!?

                      Коментар


                      • Михаил
                        Михаил коментира
                        Редактиране на коментар
                        За Пловдив мога да посоча сервиз, правили са не един съединител на Дискавъри било 1 или 2, но на ЛС като си купите частите, да не се счете за реклама.
                        Имайте предвид че части в България трудно се намират и наистина всичко трябва да дойде от UK

                    • #15
                      Колега комплекта съединител на Валео е без лагер. Кой лагер ще ми препоръчаш? И има 2 модела вилки за съединителя, кой е моят?
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от yanis7373; 17-12-21, 11:37.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X