След като известно време при движение се чуваше потракване отзад, днес вече се изясни - както си карах на бавни изтрака по-силно и останах като на неутрална. Потеглих едва след заключване на междинния диф.
Наложи се да карам така, за да се прибера от гората, като по пътя изтрака по-силно още един-два пъти.
С изключен междинен диф и при включена скорост се върти задния кардан и се чува потракване в задния мост без да се предава задвижване към колелата.
Предполагам проблемът е в задния диф и ще има повече яснота като се отвори. Намират ли се усилени касети (АРБ) в БГ, има ли някой за продаване касета или заден мост?
Към въпросния проблем се добави и щракане (кликане) от предно дясно колело. Чува се най-вече при завой, дори и при съвсем бавна скорост (маневриране). Предполагам, че е каре (CV joint), но не изключвам и други възможни причини.
Въпросът ми е трудно ли се сменя карето, трябват ли някакви спец. инструменти и с какво да се сменя - оригинал или афтърмаркет (какъв?). Като сравнявам цените са 10:1.
Ще се радвам, ако някой сподели опит и съвети.
Наложи се да карам така, за да се прибера от гората, като по пътя изтрака по-силно още един-два пъти.
С изключен междинен диф и при включена скорост се върти задния кардан и се чува потракване в задния мост без да се предава задвижване към колелата.
Предполагам проблемът е в задния диф и ще има повече яснота като се отвори. Намират ли се усилени касети (АРБ) в БГ, има ли някой за продаване касета или заден мост?
Към въпросния проблем се добави и щракане (кликане) от предно дясно колело. Чува се най-вече при завой, дори и при съвсем бавна скорост (маневриране). Предполагам, че е каре (CV joint), но не изключвам и други възможни причини.
Въпросът ми е трудно ли се сменя карето, трябват ли някакви спец. инструменти и с какво да се сменя - оригинал или афтърмаркет (какъв?). Като сравнявам цените са 10:1.
Ще се радвам, ако някой сподели опит и съвети.
Коментар