Здравейте, отдавна имам една идея да поставя допълнителен датчик за температурата на двигателя и след последната случка вече го вижда наложително. Оня ден по време на дълъг път се е спукало казанчето на антифриза. Разбрах го чак когато пристигнах и съвсем случайно щото отворих капака със съвсем друга цел. Горната част на казанчето има една вдлъбнатина . Дълбока и широка колкото да си вкараш пръста . На дъното на тая вдлъбнатина е където се е спукало казанчето. Причината..., подлежи на доизяснение. Съмненията са в капачката на казанчето и термостата. Само преди няколко дни ми смениха ангренажен ремък и водна помпа. Може и да не така ,но е възможно тая вдлъбнатина да е предвидена точно там да се спука казанчето преди да се спука маркуч или друго. Казанчето беше останало сухо. Изглежда няма повече поражения. Поръчал съм ново казанче, капачка и термостат. Ще промия цялата система на охлаждане и требва да се монтират допълнителни датчици за ниво на антифриз и температура. Бях чувал ,че стрелката на таблото реагира прекалено късно и когато покаже висока температура реално отдавна вече си в червеното. Вариантите са да се преработи оригиналния измервателен уред,че да стане по-чувствителен или да се монтира допълнителен.
Знаете ли, намерен ли е ли начин оригиналния да бъде преработен, че да показва реална температура ?
Знаете ли, намерен ли е ли начин оригиналния да бъде преработен, че да показва реална температура ?
Коментар