Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нова придобивка - Land Rover Discovery 2 TD5. Обслужване и ремонти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    О - пръстените на дюзите са два - меден откъм горивната камера и гумен откъм главата. Ако е прегорял медния вкарва отработени газове в горивото - горивният филтър почернява. Ако е изпуснал гумения вкарва гориво в маслото. Нивото на маслото се покачва, започва да мирише на нафта и се разрежда. Опасно е за турбото.
    Някъде пишеше, че горивото в резервоара не трябва да пада под 15 литра именно заради помпата. Оригиналната помпа е скъпа - пазете си я.
    Не бързай ако искаш да стигнеш
    __________________________________
    Discovery II TD5 10P

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от mar7uH* Преглед на мнение
      По отношение на охладителя на нафтата намерих това в наръчника:
      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:fuelcooler1.jpg Прегледи:0 Размер:76.7 КБ ID:6724948Натиснете снимката за да я уголемите  Име:fuelcooler2.jpg Прегледи:0 Размер:61.2 КБ ID:6724949Натиснете снимката за да я уголемите  Име:fuelcooler3.jpg Прегледи:0 Размер:51.4 КБ ID:6724950
      Според тези писания Термостатът отваря при 82°C. Като топлината се предава от горивото през тедката, в която се намира термостата, към самия термостат. Пише, че това предотвратява работата на охладителя в студени климати. Като отвори термостатът охладеителна течност с максимална температурa от 25°C минава през охладителната риза в посока обратна на потока на гориво. Тази ниска температура се постига от долната секция на радиатора.

      Малко ми е странно как този термостат отваря на база температура на горивото, при положение че е облят от охладителна течност и как така топлината се предава по тая тедка... нещо не мога да си го преставя. Но дори и да не е така и се отваря при температура от 82 градуса на охладителната течност, в охладителя не постъпва течност, преди термостатът да отвори. Така че не ми звучи като да затопля горивото. Все пак се казва cooler а не heat exchanger.
      Аз съм с модела след 2002 и явно радиатора ми е различен. Разглобих охладителя..... и на входа, откъм радиатора, се оказа, че имам "тапа". Първоначално си мислех , че има отвор , който ограничава притока на охлаждаща течност от радиатора...., но си е чиста "тапа". Почудих се, почудих, след като е работил 7 години(откак е при мен) така... и я оставих . Води се "рестриктор", аз го разбирам , като ограничител....., ама няма отвор.
      Последно редактирано от krasimir.n; 26-03-21, 21:27.

      Коментар


      • td120
        td120 коментира
        Редактиране на коментар
        Интересно...съвсем ли нямаше разпробит отвор?Да не е бил запушен нещо от антифризни отложения?
        Пък може и да не е бил разпробит ,да са го проспали-прецеденти всякакви има под небето.
        Или да е бил предназначен за студен климат автомобилът...

    • #33
      Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
      О - пръстените на дюзите са два - меден откъм горивната камера и гумен откъм главата. Ако е прегорял медния вкарва отработени газове в горивото - горивният филтър почернява. Ако е изпуснал гумения вкарва гориво в маслото. Нивото на маслото се покачва, започва да мирише на нафта и се разрежда. Опасно е за турбото.
      Някъде пишеше, че горивото в резервоара не трябва да пада под 15 литра именно заради помпата. Оригиналната помпа е скъпа - пазете си я.
      горивния филтър на какъв интервал се сменя?
      това е добре, че може да се провери статуса на дюзите по филтър

      вмето да му треперим .. кога и от къде ще протече, трябва да ги сменим
      като се сменят пръстените на дюзите, е хубаво да се смени и кабелажа, да ги пита човек защо са ги заврели тези кабели в маслото
      на колко км е препоръчително да се сменят О пръстени и кабели ?

      горивната помпа е от някаква смешна пласмаса, и се охлажда от горивото, затова явно не трябва да спада нивото

      много колеги се оплакаха че подплавъка бил с тънка тел и се изкривил и не показва коректно нивото


      тази кола се оказва като тамагочи .. все нещо трябва да и се прави

      Коментар


      • Михаил
        Михаил коментира
        Редактиране на коментар
        Заради нафтата и мръсния въздух сменям всички филтри на една година или на 10 000 км. Както вече писах не си струва циганията да се пести от филтри и масло.
        О - пръстените се сменят като изпуснат. Има ТД5 на над 400 000 км. без сменени такива

    • #34
      в този форум срещнах една хитринка за промиване на радиатора, преди смяна на антифриза
      https://www.4x4community.co.za/forum...-coolant-flush


      гоогле превод:

      "Здравей, Андрю,
      отиди до Spar или Pick'n Pay и си купи 100 грама бутилка лимонена киселина, (биволско), ще получиш това, където са външните печени, същото място като бикарба и др.
      Добави цялата бутилка в резервоара и карай като че до уикенда. Това ще разтвори цялата скала и след това можете да я измиете. Лимонената киселина не атакува алуминия и т.н. и следователно е безопасна. Когато презареждате охлаждащата система, направете това с 40/60 смес антифриз / вода и добавете две бутилки от 100 мл "чиста вода", които получавате в Midas. Това предотвратява ръжда и окисляване на алуминиевите компоненти на охладителната система.

      Ние използваме този трик с лимонена киселина в Mercedes Club вече много години и работи всеки път.



      Коментар


      • Мартин Ташев
        Мартин Ташев коментира
        Редактиране на коментар
        Ахх защо го чета чак сега...

    • #35
      профилактика на АCE

      освен маслото - https://www.jgs4x4.co.uk/power-assis...fluid-1-litre/
      ​​​​​​​виждам че има и филтър - https://www.jgs4x4.co.uk/discovery-2...-block-filter/

      Коментар


      • #36
        Малко развитие по джипа от вчера и днес. Свален е капакът на резпределителния вал, заедно с вала с кобилиците (или може би палците... липсва ми българска терминология, така че ще се раздвам някой да ме светне кое как се казва), дюзите и кабелите. Има поражения по шапчиците на дюзите или по- скоро на една от тях, както и на 2 от регулировъчните болтове със съчмен край и маслен канал. Гаден факт е и, че буксата на кабелите отиващи към компа е с прецакани щипки (зелени стрелки).

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:шапка1.jpeg Прегледи:0 Размер:132.2 КБ ID:6725714Натиснете снимката за да я уголемите  Име:шапка3.jpeg Прегледи:0 Размер:147.4 КБ ID:6725715Натиснете снимката за да я уголемите  Име:шапка2.jpeg Прегледи:0 Размер:60.3 КБ ID:6725713Натиснете снимката за да я уголемите  Име:съчма-кобилица.jpeg Прегледи:0 Размер:95.1 КБ ID:6725712Натиснете снимката за да я уголемите  Име:кабели.jpg Прегледи:0 Размер:251.8 КБ ID:6725728

        Кофитито е, че не знаем от къде да ги търсим... малко ме хвана яд че вече съм направил поръчката и това ще ми е за урок... следващият път ще се отваря, оглежда и тогава ще се поръчва. Но май дори и да не бях поръчал няма много значение, понеже не ги намирам и в английските сайтове. Не, че съм търсил много, но на пръв поглед не намирам нищо.

        Имаме си термостат на огладителя. Там пак имаше силикони. Явно тези хора обичат да мажат със силикон навсякъде където има теч. Самото сваляне ми се стори бързо (така от разстояние ). Там също имаше изкривявания на корпуса, но баща ми сякаш е успял да ги изправи и мисля, че няма да имаме проблем.

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:охладител1.jpeg Прегледи:0 Размер:315.3 КБ ID:6725720Натиснете снимката за да я уголемите  Име:силикони-миликони.jpeg Прегледи:0 Размер:135.8 КБ ID:6725727Натиснете снимката за да я уголемите  Име:охладител2.jpeg Прегледи:0 Размер:273.7 КБ ID:6725721Натиснете снимката за да я уголемите  Име:охладител3.jpeg Прегледи:0 Размер:214.2 КБ ID:6725719Натиснете снимката за да я уголемите  Име:термостат1.jpeg Прегледи:0 Размер:165.3 КБ ID:6725718Натиснете снимката за да я уголемите  Име:термостат2.jpeg Прегледи:0 Размер:185.6 КБ ID:6725716Натиснете снимката за да я уголемите  Име:термостат3.jpeg Прегледи:0 Размер:158.0 КБ ID:6725717

        Мисля, че ще го тества с вряла вода, но дори и да изглежда че работи, сякаш предпочитам да се смени. Номерът, който бях дал в по-горен пост отговаря на размерите и температура на отваряне, така че ще търсим такъв. Другата причина за смяната би била тази гадост която изтече от предния край (входа на охладителната течност).

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:гадост.jpg Прегледи:0 Размер:79.0 КБ ID:6725729
        При условие, че останалата част от охладителната течност беше с червеникав цвят (чист), това означава че там не е ходила чиста течност, тоест термостатът е стоял затворен при всякакви режими на работа.

        Положението с АСЕ системата май е доста по-зле от колкото си го представях. Срязани тръби и запупени някак си. Уплътнявано с тефлонова лента или нещо от сорта... абе нямам думи. Май дори хидравличната тръба е откачена от самата помпа отпред. Там ще се разследва по-нататък. Но ето няколко снимки от първия отглед:

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:блок-АСЕ-назад.jpeg Прегледи:0 Размер:209.4 КБ ID:6725723Натиснете снимката за да я уголемите  Име:блок-АСЕ-напред.jpeg Прегледи:0 Размер:191.7 КБ ID:6725722Натиснете снимката за да я уголемите  Име:тръба.jpeg Прегледи:0 Размер:149.0 КБ ID:6725730

        След като е откачена така гнусно тръбата и помпата продължава да се движи от ремъка, то тя върти "на сухо". Ако разсъжденията ми са правилни - и тя е за кофата. В такъв случай се чудя дали не е по евтино да се премахне системата с един кит като този: ACE Removal Kit D2 Td5 Island 4x4 - Specialists in Land Rover and Range Rover Parts and accessories for all models. UK and worldwide mail order. (island-4x4.co.uk)

        Открихме защо не ни показва на таблото, че са включени бавните - скъсан кабел от самата букса (синьо). А тази букса другата (ако въобще е букса) къде трябва да стои (червено)?
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:букса.jpg Прегледи:0 Размер:209.8 КБ ID:6725726

        По карданите има луфт само в двойното каре на преден кардан - ще се прави. Като цяло маркучите на охладителната система са в окаяно състояние. Направо не знам от къде да ги поръчвам. Ще се натовари сметката бая.

        Ще завърша с нещо хубаво. Имаме блокаж на раздатката и компресорът от въздушното окачване не е махнат. Баща ми има мерак да си го направи и да си има въздух. Някой може ли да изрази мнение по въпроса?

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:блокаж.jpeg Прегледи:0 Размер:121.2 КБ ID:6725724Натиснете снимката за да я уголемите  Име:компресор.jpeg Прегледи:0 Размер:244.6 КБ ID:6725725
        Последно редактирано от Мартин Ташев; 28-03-21, 19:14.

        Коментар


        • #37
          А бе хора, при толкова коли на пазара, тая специално ли я търсихте, урочасаха ли ви или някой ви метна кълначката?
          С толкова пари за ремонти ще я платите като нова. Не е ли по-на сметка да докарате друга от Англия - за части?
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • Михаил
            Михаил коментира
            Редактиране на коментар
            Трапер, не всеки е с твоя късмет. Пък така камилата ти става някак си по - близка.

          • Мартин Ташев
            Мартин Ташев коментира
            Редактиране на коментар
            Отговорът е емоция. И аз съм се нашивал с едно изгнило БМВ тук по австрийско, щото много ме впечатли като чувство и по сладките думи на продавача беше точно това което търсех.

            Баща ми отиде на оглед, човекът беше от онези, с които не можеш да се пазариш щото "той знае какво продава". Преди това татко беше карал няколко "нов внос перфектни" и беше отчаян че ще намери нещо свястно. Отделно и нямаше много време за огледи. Покара я, лепна му и директно се запали и съответно я капарира. В онзи момент просто е решил да се довери на чувството си, че човекът я е поддържал, щото той обясняваше колко много пари наринал по ремонти на "помпи", с които визираше актуаторите на АСЕ-то. Като цяло се довери на думите му по отношение на поддръжка, все още нямаше око за проблемни места и със замазания си поглед от емоция не е обърнал внимание на проблемите, които тогава дори и да е забелязал са му се сторило дреболии.

        • #38
          Ако разбирам правилно, пакетът е вече готов за освобождаване, но защо пише, че е в София?
          Може би пътува към Търново (по-скоро към Горна Оряховица, щото в Търново няма митница), но може да бъде освободен вече... знам ли. Хич не разбирам как се работи с тези митници.
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:пратка.jpg Прегледи:0 Размер:13.4 КБ ID:6725972

          П.П. звъннах на Федекс и ми обясни жената. Срещу 36 лв. ще оправят всичко що се отнася до митници. Чакаме обаждане скоро.
          Последно редактирано от Мартин Ташев; 29-03-21, 12:53.

          Коментар


          • MoridinBG
            MoridinBG коментира
            Редактиране на коментар
            Понеже последните седмици вкарвах разни работи от Англия на няколко пъти, приготви се, че тепърва започваш да чакаш 🙃

          • Мартин Ташев
            Мартин Ташев коментира
            Редактиране на коментар
            Два дена минаха от както пратих имейлът - ни вест ни кост. Ще вземеш да излезеш прав. Явно системата по освобождаване е мудна... Най-много ме дразни това:

            понеделник, 29 март 2021 г.
            15:56 SOFIA BG
            Забавяне в митническото оформяне – внос

            И то при все, че бях доста бърз с обаждането и документите.

          • MoridinBG
            MoridinBG коментира
            Редактиране на коментар
            Ти колко си бърз няма значение. Системата е претрупана, много повече стоки и работа, същият персонал. Освобождаване през пощите ми отне 18 дни след влизането в България и пращането на документите преди месец. Не че и при теб ще е точно толкова, може и три да са, няма фиксиран срок, като звъниш се сърдят и карат, когато стане.
            Последната пратка преди 2 седмици я освободих с "имам човек" по високите етажи, за да мине по-бързо, платих си всичко и пак отидоха 3 дни (:

        • #39
          Вчера пратих необходимите документи за освобождаване на пратката, да видим колко време ще отнеме. Дойде сравнително бързо до България. Интересно ми е колко време ще отнеме да се транспортира от София до Велико Търново.

          А иначе сме в процедура на търсене на нов термостат за горивния охладител. Дюзите са изпратени за проверка. Ако някой има нужда от връзка със сервиза, който разполага с такъв стенд да ми пише. Не знам дали мога и дали е редно да публикувам тук контактите, затова на лично. Цената е 60 лв./бр. Според майстора, Lucas/Delphi не предлагат ремонтни части вече и затова в случай, че някоя от дюзите е зле, ще се търси втора употреба.

          Някой има ли идея къде да търся палчетата на дюзите и регулировъчните болтове? Става въпрос са номер 8 и номер 1
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-03-30 09_38_24-LR_Disco_2_workshoп.jpg
Прегледи:485
Размер:31.4 КБ
ID:6726380

          Коментар


          • td120
            td120 коментира
            Редактиране на коментар
            Не се занимавайте да търсите термостат. Вижте тоз дали мърда във вряща вода- и обратно.
            "If it ain't broke-don't fix it".

        • #40
          Само втора употреба от някой който продава разпарчетосан двигател.
          Какви документи изпратихте за осовобождаване на пратката?
          Не бързай ако искаш да стигнеш
          __________________________________
          Discovery II TD5 10P

          Коментар


          • #41
            Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
            Само втора употреба от някой който продава разпарчетосан двигател.
            Какви документи изпратихте за осовобождаване на пратката?
            Стана така. Видях че пише на сайта за проследяване, че пратката е готова за освобождаване и звъннах на българския Fedex, който май не е Fedex, а фирма която работи с тях, но номерът е на официалния сайт. Дадох си имейла и след един час получих съобщение с няколко прикачени файла, инструкции и три възможни варианта.

            начало на цитат
            "...
            Вариант 1: „****име на куриера****” да извърши митническото освобождаване на пратката на митническо бюро Летище София.
            За целта на освобождаването моля да ни предоставите, като физическо лице:
            - Пълномощно по имейла, попълнено и подписано от вас, без нотариална заверка /ще го намерите в прикачен файл.
            - EORI (ЕОРИ) номер
            /Ако нямате ЕОРИ номер и желаете ние да ви го извадим, е необходимо да върнете попълнената бланка за EORI регистрация, която ще намерите като прикачен файл./
            Имайте предвид, че след разглеждане на документите от митница,срокът за издаване на ЕОРИ номер е до 3 работни дни.
            - Описание на стоката която получавате на български език
            - Копие от поръчката, която сте направили в сайт, като е необходимо да се вижда цялата поръчка с крайната сума, където са упоменати условията на доставка и начина на плащане
            - копие на плащането, което е направено към изпраща – PayPal, банково извлечение или друг документ удостоверяващ плащането

            Митническото освобождаване може да започне, когато имаме пълният набор от документи

            Вариант 2: Пратката да бъде освободена от Ваш представител

            Моля потвърдете как ще си вземете пратката след освобождаването й (от наш склад или да бъде доставена с куриер). Ако я взимате от наш склад, моля напишете името на лицето, което ще я получи. При освободена пратка, моля препращайте приключената митническа декларация на следните имейли: *****@fedex.com , ****@fedex.com , ****@fedex.com

            Вариант 3: Пратката да бъде транзитирана до посочена от Вас митница.
            Дължимите МИТО и ДДС се заплащат от физическото лице по сметките на Митническото учреждение по освобождаване
            За целта моля да ни предоставите:
            - описание на стоката на български език
            - получаваща митница
            - име, адрес и телефон на митническият агент, който ще освобождава пратката.
            Транзитните документи се изпращат по куриер.
            Имайте предвид, че ще бъде задействана транзитна операция до посочената от вас митница и там пратката ще трябва да се освободи, преди да бъде получена!!!


            Запазваме си правото, ако до 5 работни дни не върнете исканата информация, да върнем пратката на изпращача

            ..."
            край на цитат

            Коментар


            • Михаил
              Михаил коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря!

          • #42
            Резултати от стенда
            • дюза номер 4 има проблем с електромагнитния клапан - търсим такава с работещ такъв
            • дюзи номер 3 и 5 имат проблем с количеството гориво (впръскват повече от колкото трябва) на ниски обороти - това се регулира и влиза в цената упомената по-горе.
            Ако баща ми правилно е разбрал по телефона, проблемите на дюзи 3 и 5 идват от проблем с регулатора на налягането. Някой ако знае как се проверява, нека сподели. Аз започвам да търся информация. Като оправим дюзите, това ще е следващото, което ще се провери и евентуално подмени.

            По отношение на частите. Ако някой разполага с резервен и разглобен двигател за "мини части" като регулировъчните болчета на дюзите, ще се радвам да предложи оферта. Към момента сме намерили един цял вал за 150 лв. и вероятно ще го вземем. С взимането на дюза заместител на номер 4, всъщност се решава и проблема с прецакания push rod. Като дойдат и останалите части сме готови за сглобяване.

            Всъщност това което ни дели от скорошно каране е въртящата се на сухо АСЕ помпа. Четох за нея и тя е радиална бутална помпа, предполагам подлежи на ремонт - данни за това не открих, чисто предположение. В момента идеята е да се свали и на нейно място да се сложи паразитна ролка с правилния ремък. Лека полека да се ревизира цялата система и да се постави. Като в това ревизиране влиза и набавянето на липсващи части от донор. Хидравличните тръби вероятно ще бъдат произведени по поръчка, щото тези от острова струват повече от колкото ни се плаща.
            В този вариант джипът ако се кара ще е с драстично ограничена скорост, ако въобще е разумно да се кара.

            В момента голяма част от маркучите и тръбите от охлаждането са на земята за почистване и оценка. Там не знам още какво ще се прави.

            Да споделя за настроението малко. Да купим джип с добра база за надграждане (движим се в диапазона любителски разходки извън пътя) ни беше цел от дълго време и това, че трябва да се вложат едни пари (не говоря за стандартно обслужване) след една не особено ниска покупна цена ни дойде за момент в повече. Но сега сме в режим "лека полека ще си го направим както ни харесва". Имам едно неприятно чувство, че дори и след вложения труд и усилия, които предстоят, това си е един стар автомобил и ще продължава да се чупи. Това ясно, но силно се надявам да е в умерени количества. Малко ме събаря тая мисъл, щото като се вкараш във филма и правиш ли правиш, придобиваш едно чувство, че караш поддържан и здрав автомобил. Пълна илюзия... то времето му за поддръжка е минало отдавна. Май на тези години служба вече отиваме към активна и постоянна реставрация на системи. Позитивът е, че като изключим финансовия аспект, процесът е приятен.

            П.П. Ако някой от администраторите чете, бих искал да помоля за смяна на келешкото ми потребителско име с: Мартин Ташев

            Коментар


            • bullet_pk
              bullet_pk коментира
              Редактиране на коментар
              За промяна на потребителското име си има отделна тема

              https://offroad-bulgaria.com/forum/%...44#post2795730

            • Мартин Ташев
              Мартин Ташев коментира
              Редактиране на коментар
              Да, благодаря! Още преди да помоля тук се пробвах там, но нямам отговор и до сега. Не че ми е спешно, но малко ме дразни.

          • #43
            Ей все едно си гледам моята тема и дередже от преди 2 години
            Джип уж читав, база за надграждане, пък като почнахм с баща ми - блъскаме, учим се, тука всичко, дето се прави по тия джипове масово е яко сделано, почти никой не ти дава смислен и адекватен акъл. Четеш някакви работи в интернет, хората са потрошили яко пари, коси и нерви да ги научат, отиваш при някой "майстор" и му ги казваш, той "Абе бегай от тука с тия глупости бе" и е готов да си сдела
            Поръчки, после се оказва, че неща са пропуснати, айде пак, чакане, сглобяване и пак разглобяване като дойдат следващите. Копон.
            На мен ми беше доста интересно и ми стана хоби за тия две години. На края нещата ескалираха и тази седмица сглобявам купето и шасито, след като оголих шасито от всичко по него, поцинковах го и смених всички съществуващи тампони по колата. Моторът долу, пълна ревизия и на него. Живот и здраве другата седмица най-после ще карам, след 8 месеца и още един джип пари.

            Внимавай с "това и това са проблем на тая кола, дали да не ги направя за всеки случай" - наклонена плоскост е, по която ако тръгнеш може да смениш на части цялата кола до почти нова без много смисъл.

            Нещата ще станат по-бавно, по-сложно и по-скъпо, отколкото си го мислил, но горе главата. Вече точно от този модел няма да можеш да си купиш друг толкова ремонтиран и с толкова разрешени проблеми. Вече дали не си е струвало повече да е някоя по-нова и/или по-безпроблемна кола е дълга и безсмислена тема, ако тази те кефи (:

            Коментар


            • Мартин Ташев
              Мартин Ташев коментира
              Редактиране на коментар
              Много интересна тема. Вече съм на средата и определено долавям сходство. Струва ми се, че разполагаш с повече ресурси от нас, но това просто ще разтегли проекта във времето в нашия случай.

          • #44
            Ако ти се чете може да влезеш в Ленд Ровър Форума да видиш що нещо съм изписал и изпсувал, но колата най - сетне влезе в пътя и ....стана скучна. Не се отчайвай, колата ще стане, иска постоянство, не много пари, сръчни ръце и да не те е срам да питаш и споделяш
            За части втора употреба се обади на 0888145 025 - Матей от Пловдив (има обяви в мобилето и посочен същия телефон, така че да не се възприема като реклама), аз и други хора сме пазарували от него, доволни сме и като цени и като качество, праща и по куриер. Преди имаше и нови части, сега не знам какво поддържа като наличност
            Не бързай ако искаш да стигнеш
            __________________________________
            Discovery II TD5 10P

            Коментар


            • Мартин Ташев
              Мартин Ташев коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря за номера. Утре ще звъннем най-вероятно. Можеш ли да пуснеш един линк към тая тема, че нещо не я намирам.

            • Михаил
              Михаил коментира
              Редактиране на коментар
              това е друг форум, само за ЛР

          • #45
            Първоначално публикуван от mar7uH* Преглед на мнение
            Имам едно неприятно чувство, че дори и след вложения труд и усилия, които предстоят, това си е един стар автомобил и ще продължава да се чупи. Това ясно, но силно се надявам да е в умерени количества. Малко ме събаря тая мисъл, щото като се вкараш във филма и правиш ли правиш, придобиваш едно чувство, че караш поддържан и здрав автомобил. Пълна илюзия... то времето му за поддръжка е минало отдавна. Май на тези години служба вече отиваме към активна и постоянна реставрация на системи. Позитивът е, че като изключим финансовия аспект, процесът е приятен.
            Това трябва да го сложат залепено някъде, изключително вярно. Особено за възхваляващите 30-40 годишни Тойоти и други подобни.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • MoridinBG
              MoridinBG коментира
              Редактиране на коментар
              Не ни мисли с тойотите, едно освежаване и следват още 30-40 години (:

            • Asen Kushlev
              Asen Kushlev коментира
              Редактиране на коментар
              То тъй четях и за 124-ката навремето, ма не би. Вечни неща на този свят няма.

            • I.Stoyanov
              I.Stoyanov коментира
              Редактиране на коментар
              Аа вечни няма, ама има такива които спокойно могат да живеят с 2-3 поколения. Моята тойота е по-стара от мен с 2 години и на всичкото отгоре е в перфектно здраве, завидно за много 5- годишни нови кочинки.
              Тъй де малко пристрастен коментра

              Иначе не е въпрос на години, а на предишния начин на стопанисване и километрите които е изминало даденото МПС. Щото в първото се крие тайната на дълготрайното безпроблемно функциониране на възлите, а във второто техния "програмен" период на експлоатация. И ако първото е на лице, хеле пък за 25+ годишна тойота, то за второто са помислили някъде из заводите в Япония и напрактика на теб не ти се налага да реставрираш нищо

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X