Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обезвъздушаване на съединител на LD D2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Обезвъздушаване на съединител на LD D2

    Това което прочетох, и също разговарях с колеги
    има доста специфична процедура по обезвъздушаване на съединителя

    Диското е проектирано за кола с ляв волан, и когато направи за десен, едни маркучи минават нависоко, както и покрай аспуха и създава драми
    както и че трябва спирачната течност да се сменя на две години, което предвид какви хора ги карат колите, едва ли се прави

    та въпроса ми е, някой колега с повече опит, били си споделил как се справя с обезвъздушаването на съединителя



  • #2
    Вземаш си нова долна помпа за съединител, махаш старата, завиваш новата на тръбата но не я стягаш и не я завиваш на колата (оставяш я да виси), ако е сложена на колата седи под наклон и винаги остава въздух, оставяш пробката за обезвъздушаване отвита докато не протече чиста плътна течност, завиваш пробката, монтираш помпата, стягаш тръбите и трябва да имаш перфектен съединител. Поздрави.
    Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

    Коментар


    • Божо72
      Божо72 коментира
      Редактиране на коментар
      Никога нямаше да се сетя да го направя така.
      Благодаря.

  • #3
    реших да сменя всички флуиди, че като карах продължително на високи обороти изчезваше съединителя и не може да включва на скорост
    избрах спортна течност за спирачките с висока точка на кипене, смених, но отново педала отделя ниско
    купих 2,5 литра, но майстора ми върна около литър, т.е. долял е само 1,5 и малко литра - което незнам дали е източена всичката

    преди да сменя и двете помпи .. бих искал да опитам да го обезвъздуша добре, за да елиминирам това съмнение че има въздух в системата

    можете ли да ми препоръчате добър сервиз с опит, който знае как се прави добре обезвъздушаването на съединителя?

    Коментар


  • #4

    https://www.facebook.com/offroad.4x4.garage

    Коментар


    • #5
      след смяната на течноста - два дена градско и педала стана като на нормална кола


      имах следния проблем
      педала на съединителя отделяше много ниско, и скоростите много трудно включваха
      понякога се оправяше после пак пропадаше
      винаги когато карах продължително по магистрала - педала пропадаше долу и буквално изчезваше съединителя - не можеше да се превключи на скорост
      спирам за малко .. гася, изчаквам паля и се пооправяше .. на градско работеше, но ту пропадаше долу, ти нормално отделяше

      бях тръгнал да сменям помпите наред
      но колега, който е имал същия проблем ме посъветва да сменя първо течноста
      защото маркучите минавали покрай аспуха и .. течноста кипвала, особено като е стара и засмукала влага

      сложих спортна течност на Мотул с висока точка на кипене - https://www.motul.com/bg/bg/products...0-factory-line
      вече минах 500км градско .. и съединителя работи прилично, не съм излизал по магистрала да видя, дали ще пропадне пак педал

      вероятно - никога не е сменяна течноста, защото изтече някаква кал буквално от системата

      или тече или работи - така казаха че са помпите на съединителя

      дано да е от полза, споделения опит за други колеги

      Коментар


      • #6
        за съжаление, минах подбълканската София - Анево и обратно, с пълна газ (100-120км/ч на изкачване) .. и проблема си остава - не могат да се превключват скоростите
        все едно изчезва синхронизацията - като се опитам да включа почва да хъркат зъбни колела

        педала на съединителя, пак се променя, но не пропада толкова колко преди


        спирам, гася и раздвижвам скоростната кутия, паля и се оправя .. обаче ако го напъна - пак се случва същото
        когато карам спокойно средно с 90км/ч - няма проблеми

        колега сподели, че е имал проблем с маслото на скоростната кутия - като загрее и изчезва синхронизацията, ще го сменя и ще пробвам


        ПП: когато се пробвам да вкл на скорост без натиснат съединител - не се чуват зъбните колела, а просто не влизат, което ме навежда на мисълта, че не е от съединител


        Коментар


        • #7
          - Опитай да сменяш скоростите бавно, като двойно амбриране. Ако става, значи имаш проблем със синхронизацията.
          - За обезвъздушаване на съединителя пробвай това: качи предно ляво колело на около 30 см и помпи педала по 4-5 пъти през 30-40 сек. Въздухът ще излезе като по-лек. Доливай казанчето. Прави това, докато спрат да излизат мехурчета. Става за около 30 мин. Така оправихме Диското на stargazer, след като безуспешно помпихме 2 часа на равно.
          - За нагряването на маслото - провери дали имаш радиатор на ск.кутия, ако ДА - трябва ти повече масло.
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • #8
            Ето и малко опит от ддне. Преди месец лагера на съединителя се счупи. Педал пропадна долу и там си остана. Последва смяна на съединител и вилка, но педала отново беше долу. Опит за обезвъздушаване но неуспешен . Констатацията на колегата беше, че помпата не дава достатъчно налягане и е за смяна. След две седмици от острова пристигнаха долна и горна помпа. Първия по топъл почивен ден се заех със смяната им. Първо горе после долу, наливане на течност. Педал няма, натискаш ,остава си долу. След няколко напразни опита реших да импровизирам.
            Един помпа с ръка, а аз надувам с въздух през капачката и така докато от тръбичката кого влиза в долната помпа не протече новата течност. Завих тръбичката на място, традиционна процедура по обезвъздушаване и съединител има.
            Според мен преди включването в помпата тръбичката прави едно "кръгче", просто ей така. Което най-вероятно създава проблема по обезвъздушаване. Защото течността въобще не потече сама, при отворена система. Може би остава някакво количество и прави тапа, която помпата не може да преодолее. Всъщност тя прави много малко налягане. Което малко ми е странно.
            Имам комплект помпи, който са работещи според мен, ако някой закъса ще му ги дам.
            ​Между другото, втората помпа в комплекта си нямаше буталото.
            Последно редактирано от Божо72; 06-02-22, 17:28.

            Коментар


            • petkov_bb
              petkov_bb коментира
              Редактиране на коментар
              Има много случаи при които стандартните техники за обезвъздушаване се провалят и дори с налягане през казанчето. Причините са няколко но няма смисъл да ги разискваме. По важно е да се знае ,че с шприц през обезвъздушаващата пробка, ако се подаде спирачна течност към казанчето, обезвъздушаването е гарантирано.

          • #9
            реших проблема, като смених двете помпи на съединителя

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X