Това което прочетох, и също разговарях с колеги 
има доста специфична процедура по обезвъздушаване на съединителя
Диското е проектирано за кола с ляв волан, и когато направи за десен, едни маркучи минават нависоко, както и покрай аспуха и създава драми
както и че трябва спирачната течност да се сменя на две години, което предвид какви хора ги карат колите, едва ли се прави 
 
та въпроса ми е, някой колега с повече опит, били си споделил как се справя с обезвъздушаването на съединителя
							
						
					има доста специфична процедура по обезвъздушаване на съединителя
Диското е проектирано за кола с ляв волан, и когато направи за десен, едни маркучи минават нависоко, както и покрай аспуха и създава драми
както и че трябва спирачната течност да се сменя на две години, което предвид какви хора ги карат колите, едва ли се прави
 
 та въпроса ми е, някой колега с повече опит, били си споделил как се справя с обезвъздушаването на съединителя






 
							
						
Коментар