Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг проект LR D2 с TD5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    https://official.bankspower.com/tech...-is-important/

    добро инфо за EGT

    Коментар


    • #32
      Само като прочетох, че ми хвалиш съединителите на бмв-тата и загубих интерес към темата
      Реално при натоварване 91С не са проблем никакъв. Относно хвалбите за маслата на мотул... тествай и други марки и ще видиш разликата.

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от til Преглед на мнение
        Само като прочетох, че ми хвалиш съединителите на бмв-тата и загубих интерес към темата
        Реално при натоварване 91С не са проблем никакъв. Относно хвалбите за маслата на мотул... тествай и други марки и ще видиш разликата.
        колега, правиш генерални заключения, без детайли

        карам къстом съединител на БМВ, за американски пазар (няма пружини и др, промени) и понася 400 коня и 800 НМ .. и се натиска с лекота, като малолитражка
        има други опции .. но там си он/офф и доста неприятно за градско каране особено на мощен дизел (за бензин .. е малко по поносимо)

        91 пищи Нанокома - иначе завира чайника на ТД5 на градско до 98градуса при външна 5 градуса, и то с няколко само изрязвания
        въобще се разпада Диското .. с моето каране ) ама ще го търмип (не е БМВ все пак)

        Мотул .. карам 5W50 sport естерно .. доста различно е спрямо останалите продукти на Мотул ..

        и т.н. .. но както казват дявола се крие в детайлите

        Коментар


        • #34
          Това дето му викаш "къстъм за американски пазар, тра-ла-ла" си е диск за бегачка, който е шибан за ежедневна употреба, и ако го караш с твърд маховик за такава, няма кой/какво да ти обира и компенсира пиковете във въртящият момент, което освен неприятното усещане, може да ти направи коляновият вал на няколко части.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #35
            колега, не е така
            БМВ правят само за американския пазар М550 с V8 4.4 РЪЧКА ... такъв съединител съм сложил на 330xD направена на 800НМ

            и е отличен за градско каране

            карал съм и с керамичен, кован и др спортни т.н. които НЕ са за градски каране

            ни темата е за морално остарял камион, да се съживи малко, и са не се троши като уазка

            ако имаш опит сподели .. за БМВ не са ти ясни нещата, а и има други форуми

            Весели празници .. и Наздраве

            Коментар


            • #36
              Бмв наистина да го оставим на страна, че ми се драйфа като чуя само...
              Щом искаш си мисли, че мотула е супер качество

              Да дойдем на това, че диското се разпадало. Доста километри карах диско 2 тд5. Та щом след няколко ръчкания на 5С вдига 100С си посрал яко нещата с тоя бмв тунинг. Или чипа ти е леш или охладителната система.

              Коментар


              • #37
                не прочете ли темата?
                всичко е сток, нито чип, нито каквото и да е .. и всичко е в отлично състояние на 140 000км (вече на 150к) фейсов модел 2004та, с махнат ЕГР само
                просто си завира при сръчкване (по магистрала с 120км/ч се охлажда)
                .. може би, защото Диско 2 е правено под БМВ ръководството .. а те БМВ не знаят как се правят добри коли


                чета австралийски форуми, там верно карат в пустиня .. но си завира като чайник
                и затова слагат мониторинг преди да почнат тунинги, че .. нещата не са добре


                ако не вярвате - закачете един наноком и гледайте
                Последно редактирано от Ivo III; 01-01-21, 15:04.

                Коментар


                • #38
                  Моя явно е бил развален нещо. И колко градуса ти вдига?

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от til Преглед на мнение
                    Моя явно е бил развален нещо. И колко градуса ти вдига?
                    сега не го карам, чакам си поредните амортисьори )
                    ще запиша логове от нанокома и ще ги покажа, може да помоля и друг колега да запишем данни и от друга кола

                    Коментар


                    • #40
                      не може да е скучно с LR D2 )
                      установих, че и маслото на скоростната кутия се загрява сериозно, иска по качесвено масло и монтаж на радиатор - в тази тема писахме - https://offroad-bulgaria.com/forum/%...%D0%BA%D0%BE-2

                      да не отварям много теми, да разгледаме опциите от монтиране на допълнителен радиатор на маслото за скоростна кутия R380

                      ето няколко опции
                      https://www.ashcroft-transmissions.c...ooler-kit.html

                      https://bearmach.com/oil-cooler-kit-...arbox-ba-11554

                      доста колеги се оплакват че се разрушават лагери на скоростна кутия при шофиране на дълги разстояния и монтират различни радиатори
                      има опции и само с дълга траба
                      https://forums.lr4x4.com/topic/20388...-r380-gearbox/

                      универсален охладител, даже със хубави маркучи
                      https://www.ebay.fr/itm/UK-Universal....c100008.m2219



                      температурна лента - https://www.ashcroft-transmissions.c...ure-strip.html
                      Последно редактирано от Ivo III; 26-01-21, 09:42.

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от Ivo III Преглед на мнение
                        не може да е скучно с LR D2 )
                        установих, че и маслото на скоростната кутия се загрява сериозно, иска по качесвено масло и монтаж на радиатор - в тази тема писахме - https://offroad-bulgaria.com/forum/%...%D0%BA%D0%BE-2

                        да не отварям много теми, да разгледаме опциите от монтиране на допълнителен радиатор на маслото за скоростна кутия R380

                        ето няколко опции
                        https://www.ashcroft-transmissions.c...ooler-kit.html

                        https://bearmach.com/oil-cooler-kit-...arbox-ba-11554

                        доста колеги се оплакват че се разрушават лагери на скоростна кутия при шофиране на дълги разстояния и монтират различни радиатори
                        има опции и само с дълга траба
                        https://forums.lr4x4.com/topic/20388...-r380-gearbox/

                        универсален охладител, даже със хубави маркучи
                        https://www.ebay.fr/itm/UK-Universal....c100008.m2219



                        температурна лента - https://www.ashcroft-transmissions.c...ure-strip.html
                        Добре де, при шофиране на дълги разстояния не пада ли температурата? Аз тогава съм на овърдрайв с локъп и кутията не вижда грам жега. Не че моя радиатор не е огромен, но все пак при локъпа няма загряване на маслото, както при градско каране.
                        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                        Ford Fiesta 1.4 Tdci

                        Коментар


                        • #42
                          зависи с колко караш, камиончето
                          мини подбалканската с 120км/ч на изкачване .. даже и скоростния лост почва да пари

                          когато се тегли също грее много


                          за съжаление, камиончето няма нищо презапасено, от там и лошата слава
                          и всичко трябва да се прави, за по сериозни натоварания

                          самия факт, че масло на скоростна кутия се сменя на 20 000км .. показва че не му е добре никак на оригиналното масло

                          Коментар


                          • #43
                            Незнам от къде си ги "измъкнал" тези 20000км интервал за смяна на маслото в скоростите - но в оригиналния лист за поддръжка, интервала е упоменат като 24месеца или 40000км (service B)
                            Прикачени файлове
                            LR Disco II, Td5

                            Коментар


                            • #44
                              И пак е малко,другите производители масово дават 60000 км пробег за смяна, за месеците не съм сигурен.
                              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                              Ford Fiesta 1.4 Tdci

                              Коментар


                              • #45
                                Първоначално публикуван от damyan_rm Преглед на мнение
                                Незнам от къде си ги "измъкнал" тези 20000км интервал за смяна на маслото в скоростите - но в оригиналния лист за поддръжка, интервала е упоменат като 24месеца или 40000км (service B)
                                при тежка експлоатация - делиш на две
                                за тежка - се брои и градско

                                попаднах на тест, и са ги сравнявали качествата .. повечето изкарват 20 000км и заминават

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X