Може и да има усилен, но не съм чувал. Нормален маховик не слагай, че ще те смаже от вибрации, ако се продава като къстъм част.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Тунинг проект LR D2 с TD5
Свий
X
-
Има P38 диференциали с 4 търкалца😁, примерно 110 puma defender, който е доста по-здрав от тези на диско 2, които пък са само с по 2 търкалца отпред и отзад. Ако избереш Ashcroft, това няма значение - здрави и на добра цена.Defender 110
Wrangler YJ на трупчета
Коментар
-
Първоначално публикуван от diduan Преглед на мнениеИма P38 диференциали с 4 търкалца😁, примерно 110 puma defender, който е доста по-здрав от тези на диско 2, които пък са само с по 2 търкалца отпред и отзад. Ако избереш Ashcroft, това няма значение - здрави и на добра цена.
има и военни модели, общо взето цивилните версии са доста слабички
аз моя диф го строших само с няколко дрифта на лед и сняг
ще взема на Аш касетите за дифове
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от targa Преглед на мнениеМоже и да има усилен, но не съм чувал. Нормален маховик не слагай, че ще те смаже от вибрации, ако се продава като къстъм част.
имам опит от къстом БМВта, с много нютони
тези съединител без пружини изглежда много добре - https://lofclutches.com/shop/clutche...for-dual-mass/
има два модела - един за Stage2 map/ 450NM/ 200 BHP
и за по леко засилване - https://lofclutches.com/shop/clutche...for-dual-mass/
за Perfect for Vehicles with Stock/Stage1 Map/ 400NM /180BHP
дилемата ми е .. какъв претискател да взема
защото тези нямат китове за Dual Mass маховик (има само съединители)
Коментар
-
За як пратискател огледай и какво се предлага за BMW. Там са от луд нагоре и може да има съвпадение някакво.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
Първоначално публикуван от targa Преглед на мнениеЗа як пратискател огледай и какво се предлага за BMW. Там са от луд нагоре и може да има съвпадение някакво.
като по добра опция от едномасовкакто и предположих
за БМВ е лесно, има много варианти .. там не се жалят парички, докато ЛР ги карат предимно скрънджи, или за гората ... и не се инвестира особено)
изключение като че ли са Австралия, и там съседните страни
Коментар
-
-
закачих му Нанокома и почнах да събирам данни .. изрязох го колко може, 3-4-5 до макс (1,11 бара турбото показа)
и се разпищя за висока темп на антофриза (нанокома беше настроен за 91 градуса аларма)
и се зачетох .. ето една добра тема - https://www.4x4community.co.za/forum...nt-Temperature
"... Обратно към Q - Моята работеше нормално при 92 нормални работни температури с 1 електрически вентилатор, който задейства на 88 и втори на 94. Натискайки я силно, тя щеше да стигне до 98.Интересно наблюдение - наскоро трябваше да извърши ремонт на втулка на връщаща тръба от радиатора към бутилката (тънка черна тръба). Имаше само компресорна тръба, която е малко по-голяма. Сега нормата ми е 84 !!. Изглежда, че сега има много по-добра „циркулация“ от преди... "Последно редактирано от Ivo III; 15-12-20, 13:05.
Коментар
-
няколко теми за настройки на турбо
The max Normal turbo pressure on a TD5 is 1.19BAR or abut 17.2PSI, this is controlled by the ECU, if the boost is low then the ECU closes the WGM to isolate the Waste gate valve from the turbo pressure which will INCREASE boost pressure, if the boost pressure is high the WGM will do nothing and let the turbo pressure go directly to the Waste gate valve open the wastegate and REDUCE pressure.
https://www.aulro.com/afvb/discovery...ressure-2.html
https://www.aulro.com/afvb/technical...operation.html
https://www.aulro.com/afvb/discovery...behaviour.html
Коментар
-
-
Това за заводското турбо настройката. Ти сега него ли ще покръстиш или ще слагаш ВНТ?
Аз съм карал на предишната си кола хибрид с компресорна перка от турбо като твоето. Карах я на 1,6 бара холд и редовно правеше пикове до и над 2 бара като се застои градско. Карах я така 90к км преди да я продам, та 1,45 бара е доста умерена настройка на турбото.Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнениеТова за заводското турбо настройката. Ти сега него ли ще покръстиш или ще слагаш ВНТ?
Аз съм карал на предишната си кола хибрид с компресорна перка от турбо като твоето. Карах я на 1,6 бара холд и редовно правеше пикове до и над 2 бара като се застои градско. Карах я така 90к км преди да я продам, та 1,45 бара е доста умерена настройка на турбото.
но нещо много трошливо това Диско ми се виждата .. ще видим
за БМВ казват - който иска бързо БМВ - трябва да си го направи, за ЛР ще важи - който иска здрав ЛР - трябва да си го направи сам
сега почвам от окачване, трансмисия и после .. по двигателя
но много заграва това нещо .. без кулер ще гръмне лесно кошника
Коментар
-
така и така всичко е трошливо .. и ако се прави ще трябва наред да се подобрява
https://www.ashcroft-transmissions.c...-pegging-.html
https://www.ashcroft-transmissions.c...ntre-c106.html
https://www.ashcroft-transmissions.c...f-housing.html
https://www.ashcroft-transmissions.c...y-3-5-r-p.html
и направо Ашкроф го сглобяват
иначе ето как се настройва - https://www.youtube.com/watch?v=DVd9Q0OLmkU
Коментар
-
- Juiced коментира
Вчера, 08:45
Ние ,които сме с топ маунт кулери сме горе-долу на кантар. Като загре мотора все едно си без кулер градско, извън има някакви наченки на охлаждане след 100. Ти отпред имаш място да сложиш кулер навярно, а аз имам вариант или вентилатор за обдухване или воден кулер.
- Juiced коментира
Коментар
-
и сега си представи с такова загряване да се кара с 5W30 масло, което става на вода на високи температури и никакво смазване
затова всичките си коли ги карам с 5W50 естерно на мотил, което се справя добре при натоварени турбо дизели - т.е. загряващи при много зор
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар