Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг проект LR D2 с TD5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Може и да има усилен, но не съм чувал. Нормален маховик не слагай, че ще те смаже от вибрации, ако се продава като къстъм част.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #17
      Има P38 диференциали с 4 търкалца😁, примерно 110 puma defender, който е доста по-здрав от тези на диско 2, които пък са само с по 2 търкалца отпред и отзад. Ако избереш Ashcroft, това няма значение - здрави и на добра цена.
      Defender 110
      Wrangler YJ на трупчета

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от diduan Преглед на мнение
        Има P38 диференциали с 4 търкалца😁, примерно 110 puma defender, който е доста по-здрав от тези на диско 2, които пък са само с по 2 търкалца отпред и отзад. Ако избереш Ashcroft, това няма значение - здрави и на добра цена.
        П38 отпада, горе в линковете има видео, дето ги рагзлеждат всички 4 осни
        има и военни модели, общо взето цивилните версии са доста слабички

        аз моя диф го строших само с няколко дрифта на лед и сняг

        ще взема на Аш касетите за дифове

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
          Може и да има усилен, но не съм чувал. Нормален маховик не слагай, че ще те смаже от вибрации, ако се продава като къстъм част.
          сингъл мас махових .. отделя ОN/OFF без полусъединител .. и не е никак забавно за градско каране и теглене на ремарке
          имам опит от къстом БМВта, с много нютони

          тези съединител без пружини изглежда много добре - https://lofclutches.com/shop/clutche...for-dual-mass/
          има два модела - един за Stage2 map/ 450NM/ 200 BHP

          и за по леко засилване - https://lofclutches.com/shop/clutche...for-dual-mass/
          за Perfect for Vehicles with Stock/Stage1 Map/ 400NM /180BHP

          дилемата ми е .. какъв претискател да взема
          защото тези нямат китове за Dual Mass маховик (има само съединители)

          Коментар


          • rusev
            rusev коментира
            Редактиране на коментар
            450Нм! Щастливци. При Тойотите на 520Нм е стандартния , но е за никъде. Ние слагаме на 1300Нм.

        • #20
          За як пратискател огледай и какво се предлага за BMW. Там са от луд нагоре и може да има съвпадение някакво.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #21
            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            За як пратискател огледай и какво се предлага за BMW. Там са от луд нагоре и може да има съвпадение някакво.
            по форумите препоръчват двойно масов на LUK - https://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVE...-/290758208895

            като по добра опция от едномасов както и предположих


            за БМВ е лесно, има много варианти .. там не се жалят парички, докато ЛР ги карат предимно скрънджи, или за гората ... и не се инвестира особено )
            изключение като че ли са Австралия, и там съседните страни

            Коментар


            • #22
              https://discotd5.com/ecu-tech/td5-tuning

              Коментар


              • #23
                закачих му Нанокома и почнах да събирам данни .. изрязох го колко може, 3-4-5 до макс (1,11 бара турбото показа)
                и се разпищя за висока темп на антофриза (нанокома беше настроен за 91 градуса аларма)

                и се зачетох .. ето една добра тема - https://www.4x4community.co.za/forum...nt-Temperature

                "... Обратно към Q - Моята работеше нормално при 92 нормални работни температури с 1 електрически вентилатор, който задейства на 88 и втори на 94. Натискайки я силно, тя щеше да стигне до 98.
                Интересно наблюдение - наскоро трябваше да извърши ремонт на втулка на връщаща тръба от радиатора към бутилката (тънка черна тръба). Имаше само компресорна тръба, която е малко по-голяма. Сега нормата ми е 84 !!. Изглежда, че сега има много по-добра „циркулация“ от преди... "
                Последно редактирано от Ivo III; 15-12-20, 13:05.

                Коментар


                • #24
                  няколко теми за настройки на турбо

                  The max Normal turbo pressure on a TD5 is 1.19BAR or abut 17.2PSI, this is controlled by the ECU, if the boost is low then the ECU closes the WGM to isolate the Waste gate valve from the turbo pressure which will INCREASE boost pressure, if the boost pressure is high the WGM will do nothing and let the turbo pressure go directly to the Waste gate valve open the wastegate and REDUCE pressure.

                  https://www.aulro.com/afvb/discovery...ressure-2.html
                  https://www.aulro.com/afvb/technical...operation.html
                  https://www.aulro.com/afvb/discovery...behaviour.html

                  Коментар


                  • #25
                    https://www.youtube.com/watch?v=0_cD39jyjBE

                    Коментар


                    • #26
                      Това за заводското турбо настройката. Ти сега него ли ще покръстиш или ще слагаш ВНТ?
                      Аз съм карал на предишната си кола хибрид с компресорна перка от турбо като твоето. Карах я на 1,6 бара холд и редовно правеше пикове до и над 2 бара като се застои градско. Карах я така 90к км преди да я продам, та 1,45 бара е доста умерена настройка на турбото.
                      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                      Ford Fiesta 1.4 Tdci

                      Коментар


                      • #27
                        Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
                        Това за заводското турбо настройката. Ти сега него ли ще покръстиш или ще слагаш ВНТ?
                        Аз съм карал на предишната си кола хибрид с компресорна перка от турбо като твоето. Карах я на 1,6 бара холд и редовно правеше пикове до и над 2 бара като се застои градско. Карах я така 90к км преди да я продам, та 1,45 бара е доста умерена настройка на турбото.
                        първо ще сваля данни на заводското, и после почвам .. наред
                        но нещо много трошливо това Диско ми се вижда та .. ще видим

                        за БМВ казват - който иска бързо БМВ - трябва да си го направи, за ЛР ще важи - който иска здрав ЛР - трябва да си го направи сам

                        сега почвам от окачване, трансмисия и после .. по двигателя
                        но много заграва това нещо .. без кулер ще гръмне лесно кошника

                        Коментар


                        • Juiced
                          Juiced коментира
                          Редактиране на коментар
                          Ние ,които сме с топ маунт кулери сме горе-долу на кантар. Като загре мотора все едно си без кулер градско, извън има някакви наченки на охлаждане след 100. Ти отпред имаш място да сложиш кулер навярно, а аз имам вариант или вентилатор за обдухване или воден кулер.

                      • #28
                        така и така всичко е трошливо .. и ако се прави ще трябва наред да се подобрява

                        https://www.ashcroft-transmissions.c...-pegging-.html
                        https://www.ashcroft-transmissions.c...ntre-c106.html
                        https://www.ashcroft-transmissions.c...f-housing.html
                        https://www.ashcroft-transmissions.c...y-3-5-r-p.html

                        и направо Ашкроф го сглобяват

                        иначе ето как се настройва - https://www.youtube.com/watch?v=DVd9Q0OLmkU

                        Коментар


                        • #29
                            • Juiced коментира
                              Вчера, 08:45
                              Ние ,които сме с топ маунт кулери сме горе-долу на кантар. Като загре мотора все едно си без кулер градско, извън има някакви наченки на охлаждане след 100. Ти отпред имаш място да сложиш кулер навярно, а аз имам вариант или вентилатор за обдухване или воден кулер.
                          водно метанолова също е опция .. когато няма място, но трябва да пълниш още един резервоар с вода и/или металнол/етанол

                          Коментар


                          • #30

                            и сега си представи с такова загряване да се кара с 5W30 масло, което става на вода на високи температури и никакво смазване
                            затова всичките си коли ги карам с 5W50 естерно на мотил, което се справя добре при натоварени турбо дизели - т.е. загряващи при много зор

                            Коментар


                            • Juiced
                              Juiced коментира
                              Редактиране на коментар
                              Естерната синтетика не е за всяка кола, на моя тунинг туч го харчеше. Минах на мотул ваг специфик 5/40 и заспа.

                            • Ivo III
                              Ivo III коментира
                              Редактиране на коментар
                              Td5 с 5W50 .. колата утихна, и доста по бързо се развърта при разко ускорение
                              за съжаление ми сложиха 1литър повече и не мога да преценя .. колко и дали гори

                              но следващата смяна ще видя

                            • Juiced
                              Juiced коментира
                              Редактиране на коментар
                              При мен един литър го изгори за 5к км, а иначе с 5в40 нормата ми е 400мл на 5к км. Пробвай АМС Ойл, тук има колеги дето продават аз съм много доволен.

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X