Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг проект LR D2 с TD5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тунинг проект LR D2 с TD5

    Натрупах доста опит с едно E91, 330xD ... получи се много забавна количка с 400 коня и 800NM

    и няма как на LR D2 да му се размине

    плана ми е следния
    0. купуване на Наноком (направено) и сваляне на данни
    1. премахване на EGR (направено с кит от http://www.egr-delete.co.uk/product/...r-removal-kit/, качеството е много добро!)
    2. монтиране на монитори на по важните параметри, вкл и сонда на EGT
    - разглеждам тези модели - https://www.scintex.com.au/products/...itoring-system или подобни
    3. смяна на интеркулера с подобрен
    - разглеждам тези - https://www.airtecmotorsport.com/pro...r-discovery-2/ и на https://www.allisport.com/shop/perfo...i-intercooler/
    4. къстом ремап 1
    разглеждам - https://www.allisport.com/ и https://www.alivetuning.com/
    5. ново турбо с променлива геометрия или подобно
    6. нов ремап 2

    подобряване на ходова част, окачване и и т.н. докато ми омръзне

    потърсих подобна тема не можах, да открия ..
    ако има колеги с опит които биха споделили или такива които се интересуват от подобни проекти .. бих се радвал да се включат в темата


    Последно редактирано от Ivo III; 30-10-20, 21:05.

  • #2
    Мостовете няма да издържат. Трябват задължително 2 блокажа и нови полуоски с карета. Успех с проекта.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      Мостовете няма да издържат. Трябват задължително 2 блокажа и нови полуоски с карета. Успех с проекта.
      това е класика на всеки сериозен тунинг
      ще го карам със стандартни гуми, най много да тегли 1 тон ремарке и няма да ходи на тежък оффроад

      вече проучвам за HD карета

      TD5 ми допада, защото има тяга на ниски обороти ... е ще видим какво ще се получи

      Коментар


      • #4
        Проучено отдавнa..https://www.ashcroft-transmissions.co.uk/
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #5
          Какво турбо ще ползваш, какви дюзи? Къде му е тягата в ниските, че аз с друго впечатление съм останал за тд5...
          Генерацията трябва да барнеш, че с тая по-голяма турбина... Също какво ще правиш с изпускателния колектор, често къса шпилките.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от til Преглед на мнение
            Какво турбо ще ползваш, какви дюзи? Къде му е тягата в ниските, че аз с друго впечатление съм останал за тд5...
            Генерацията трябва да барнеш, че с тая по-голяма турбина... Също какво ще правиш с изпускателния колектор, често къса шпилките.
            не съм избрал още, но това ще е втори етап

            четох една тема, австралийци слагат двигатели от БМВ 3 литра и коментираха, че БМВ е добре, ако ще се ходи на състезания, като Париж Дакар и други дето е в обороти, иначе от TD5 повече тяга изкарвали
            разбира се .. ако е сток и по старите модели, не е много осезаемо
            моя е 15P и дори само като махнах AGR доста се подобри, точно в ниските - турбото се развърта по рано, турбо лага намаля и се увеличи тягата в ниските

            изпускателния колетор, задължително се криви - като смело се ремапне, без да се подобри охлаждане (кулер или метанол)
            има опция да се изрежи и освободи сток кулера или да се смени с къстом - например Али спорт правят добри изпускатели

            затова съм решил, преди да почна да го засилвам
            ще сложа сонда и ще следя EGT (температура на изходящите газове)


            EGT's was taken on the same level road at 100Km/h on the GPS.
            Revs did change with chipping and remapping.

            Standard - 342 'C
            New ECU & Maps - 368 'C
            Chipped - 486 'C
            All above & intercooler - 322 'C

            I'm very happy.



            не бързам, едно по-едно, ще чопля, хем да имам занимание по дълго

            Коментар


            • #7
              За двигател с тази кубатура добър вариант е гарет гт 1756. Има го при волво хц90 и при ауди 2,7 тди. Тръгва доста рано и бута до 250 кс, освен това се намира лесно и има ремонтни комплекти на добри пари.
              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
              Ford Fiesta 1.4 Tdci

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
                За двигател с тази кубатура добър вариант е гарет гт 1756. Има го при волво хц90 и при ауди 2,7 тди. Тръгва доста рано и бута до 250 кс, освен това се намира лесно и има ремонтни комплекти на добри пари.
                Благодаря Колега
                ще го разгледам и този вариант, гледам че има много варианти, иска ми се да е с променличва геометрия, за да може да се настрои да работи плавно

                но турбото ми е последната част от проекта, сега имам да направя много други неща
                чакам си окачването, надвам се да се подобри и спирането .. ако не ще мисля нещо и за нови спирачни апарати

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                  Мостовете няма да издържат. Трябват задължително 2 блокажа и нови полуоски с карета. Успех с проекта.
                  вече строших предния диферинциал
                  и то само махнах ЕГР и яко ръчка като на БВМ (ама не е ) .. и така

                  сега се чудя .. кое е по добре .. дали да сложа диферинциали от П38


                  или това Ashcroft Transmissions (ashcroft-transmissions.co.uk)





                  някой колега слагал ли е от П38 диферинциали (заден) на Диско 2?

                  Последно редактирано от Ivo III; 04-12-20, 19:40.

                  Коментар


                  • cecoa1
                    cecoa1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тоя на Ашкрофт не е ли централен диф за раздатката, което си дал в линка?!

                • #10
                  не
                  това е за дифовете
                  ето малко видео, което обеснява защо се трошат на Диското дифовете

                  Land Rovers 2 Pin vs 4 Pin Differentials explained
                  https://www.youtube.com/watch?v=4bZSnIXVIzI

                  All about Land Rover 4 Pin differentials
                  https://www.youtube.com/watch?v=dn_8zdCXgAY

                  Fitting a p38 rover diff in a Land Rover Discovery 1
                  https://www.youtube.com/watch?v=pwVlRg5VlIY

                  Коментар


                  • #11
                    ето едно простичко подобрение на смазването на дифовете

                    Xcess4x4.com - Land Rover Pinion Bearing Oil lubrication - Differential upgrade
                    https://www.youtube.com/watch?v=YPx2K5knmyg

                    Коментар


                    • #12
                      още един сайт с добри здрави неща

                      https://megasquirt-v8.co.uk/
                      Xcess4x4.com

                      Коментар


                      • #13
                        Сложи блокаж на Ашкрофт. Диф от Р 38 е по-лошия избор, защото пиньона е по-къс и съответно разтоянието между лагерите е по-малко, което пък увеличава натоварването.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #14
                          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                          Сложи блокаж на Ашкрофт. Диф от Р 38 е по-лошия избор, защото пиньона е по-къс и съответно разтоянието между лагерите е по-малко, което пък увеличава натоварването.
                          и аз така си мисхех, поръчва си два нови от Аш
                          тези скрапни части у нас са на цената на нови къстом в Англия


                          Коментар


                          • #15
                            дойде ред и на съединителя

                            https://lofclutches.com/shop/clutche...hing-required/

                            искам да е двойно масов маховик, защото солид мас е .. мазохизъм при мощен дизел (поне за БМВ е така, незнам за ЛР)

                            насочих се към тези съединители, но не намирам подсилено решение за двойно масов маховик ..
                            някой колега има ли опит, наблюдения .. дали солида е .. кофти за градска кола

                            Коментар


                            • trapper
                              trapper коментира
                              Редактиране на коментар
                              виж този DA5550G

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X