На мен ми се е случвало, но на 200тди. Около литър повече. Дупница -Русе, без проблем. След това по румънските магистрали около 400км и изхвърли голямо количество от излишното масло през семеринга на вала при куплирането на двигателя със скоростната кутия.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
С литър масло .. в повече
Свий
X
-
По-голяма драма е при автомобил с катализатор и ДПФ.
Също е кофти, ако нивото на маслото стига до коляновия вал. При някои дизели нивото се качва след влизане на гориво в маслото."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Първоначално публикуван от Ivo III Преглед на мнение... колко литра масло се налива на TD5?- Двигателно масло: 5W-30 = 8.2 литра пълнене от сухо състояние; 7.2 литра сервизно пълнене; Смяна: 20000 км / 12 м.
- диф преден = 1,6 л, SX 75W-90;
- диф заден = 1,7 л, SX 75W-90;
- РК = 2.1 л, SX 75W-90
ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
Коментар
-
trapper - задължително сменям всички филтри, и вихровия, даже се скъсаха резбите, че се наложи да се го кирилизират с по дълги болтове, и хвана на последните витки, но няма да издържи още смени
ако някои има по добра практика как се кирилизира .. скъсани болтове на вихровия филтър, може да сподели
Коментар
-
Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение- Двигателно масло: 5W-30 = 8.2 литра пълнене от сухо състояние; 7.2 литра сервизно пълнене; Смяна: 20000 км / 12 м.
- диф преден = 1,6 л, SX 75W-90;
- диф заден = 1,7 л, SX 75W-90;
- РК = 2.1 л, SX 75W-90
направих си собствен уред, защото явно ще ми се случва пак тая двама
с 50 кубикова спринцовка и градински маркуч от ХомеМакс направо е за патент на ТНТМ
изсмуках точно 800мл и стана на Макс чертичката
или излиза че се налива точно 7,2 литра .. НО няма да покаже на щеката, ако не се запали за развърти и изчака
сега ще следя дали влиза нафта за всеки случай
какви са индикаторите, че влиза нафта в маслото?
тия гумички на дюзите, на колко км се сменят?
и от къде може да си купя качествени
Коментар
-
-повишаване на нивото на маслото(ако двигателят си похарчва масло ,а и пуща горивце туй явление може да липсва или е слабо изразено).
-понижение на пламната температура (при анализ) в срaвнение с неупотребяваното масло,което ползваме. Евтин метод,обикновено дава там "понижение Х на пламната температура спрямо тази на неупотребяваното масло -->съответства грубо на Y% гориво в маслото". Не баш точно,но навожда на заключения,че нещо не е тамън.
-понижение на вискозитета @дадена температура спрямо този на неупотребяваното масло,което си налял(при анализ; при по-голямо омешване може се усети и от человека).Пак неособено точен метод.
Примерно като подобни съответствия:
http://www.visgage.com/sus_fuel_dilution.pdf
-и мирис се усеща(в зависимост колко е сериозно)
и т.н.
-
Оригинални, О-пръстени с дифтунги, от Мото-пфое. По принцип ги имат и са около 100-тина лева.
Следи си нивото на маслото, ако започне да качва....гумички и дифтунги(като за начало). После(не ти го пожелавам)....глава.
-
Колеги
реално на колко КМ сменяте масло в двигателя?
някъде пише на 20 000км или 12 месеца, другаде пише че при натоварено каране вкл и градско се сменя на 1/2 интервал т.е. на 10 000км
тук горе долу са написали кратко и събрано за повечето течности на колко се проверяват/сменят
https://www.kroon-oil.com/en/product...ponent:309814/Последно редактирано от Ivo III; 02-07-21, 18:02.
Коментар
-
при третата ми смяна на маслото мога да се похваля, че имам значителен напредък само 300 грама в повече ми сипаха
казах на майстора да ми сипе точно 7,2 литра, като занесох 10 литра масло (Motul Sport 5W50) и 4 филтъра (за масло и въздух MAN и горивен)
но не ми повярваха, спорихме, че събирала 8,2 литра, аз настоявах да е 7,2 литра
и сложили 7,5 литра защото така била на минимума .. да ама не .. пак смуках със спринцовката .. но този път по малко само 300 грама
незнам от къде избива .. докато намеря време да смъча .. минах 300км .. и в купето замириса на масло
погледнах набързо - видя ми се омаслена гарнитурата на капака
дано това да е от полза на колегите .. като се сипе масло не показва веднага, а трябва да поработи двигателе и тогава показва на щекатаПоследно редактирано от Ivo III; 11-07-21, 13:05.
Коментар
-
А тия дето са с много чертички, сигурно са за : много студен, студен, почти загрял, загрял и много загрял двигател!?
-
Абе, аз, да си кажа честно бях виждал само с 2 чертични - Макс и Мин, ама от Хинтернет разбрах, че на американските коли имало по 4 - маркиращи диапазона за горещо и студено "олио".
За повече чертички не съм видял...
Ама предполагам на америкените им е по-активна комисията за защита на потребителите и адвокатите по-щателно преглеждат техн. документация, преди да влезе в заводите за производство...
-
за четвърти път ми наляха повече масло .. омръзна ми да смуча със спринцовка и си купих помпа за смучене на малско от Лидъл
вече ще им нося точно 7,2 литра .. или трябва да им вися на главите и гледам в ръцете
ПП: разтича се яко от капака на двигателя, когато е в повече маслото
пиша всичко това, за да внимавате колко масло ви наливат
Последно редактирано от Ivo III; 05-08-22, 11:49.
Коментар
-
Аналогичен случай. Обаче аз винаги проверявам и го източих веднага. Ефекти по колата няма.
Както е казал един приказен герой: "Егати хората, всички мислят за себе си, само аз мисля за мене си!"Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар