Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз открих голямото "Disco"!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: И аз открих голямото "Disco"!

    Честито и от мен.Автомобила е чудесен и ,като едно добро дете винаги има нужда от помощ и лечение.Но повярвай скоро няма да можеш да живееш без него.Гадни са понякога и човек се привързва към тях,нещо като садо-мазо,ама те са садистите.
    Поздрави и успех.
    Ланд Ровър-Дискавъри,ТД5-1999 год.,готин е.
    "Мъжко е да обещаеш,човешко да не го изпълниш."
    "Правото на глас,не винаги означава да имаш право на избор."

    Коментар


    • #17
      До: И аз открих голямото "Disco"!

      Много безаварийни.

      Коментар


      • #18
        До: И аз открих голямото "Disco"!

        Първоначално публикуван от The Namesake Преглед на мнение
        Здравейте, колеги! Да се похваля (и оплача) и аз. От седмица съм собственик на Land Rover Discovery 1 200 tdi. ................
        2. Странно се държи и лампата за налягане на маслото. При студен двигател няма проблем. При топъл двигател обаче, примигва или направо светва на празен ход на двигателя. При подаване на газ угасва веднага. Маслото е Liqui Molly 15W40 и е на максимума! Мислех си, тъй като и двете лампи не се държат адекватно а датчиците им очевидно не са отказали, дали е възможно проблемът да е в таблото, да има някакъв стабилизатор на напрежението, или пък не добра маса?! И още нещо ме озадачи:
        ение, ако някой има някаква идея, моля да я сподели, ще съм много благодарен! За напред ще обменяме информация, ще се опитвам и аз да съм полезен!
        Спокойно Колега ! Смени си датчика за налягане на маслото и забрави за лампата ( 25-30 лв ). Дано съм прав , че иначе те чакат ... емоции ....
        Заради такава повреда , вместо на самоход си докарах Диското с Ферибота . Но ...... живота учи !
        Честито за машинката и много безавариини километри !
        Чудя се - дали ще ти потрябва блокаж в мостовете с Диско ..... но си зависи от хард разходките ?

        Коментар


        • #19
          До: И аз открих голямото "Disco"!

          Първоначално публикуван от Nightcrawler Преглед на мнение
          Честито за машината!
          За алтернатора погледни тази тема, възможно е това да е решението. И при мен лампата се държеше по същия начин. Измери напрежението при включени консуматори (дълги, климатик, чистачки) и виж дали държи 13,8V. Ако не, отваряй смело
          Темата изглежда изключително полезна! Ще измеря пак какво и колко зарежда с всички консуматори включени и ако се наложи ремонт, може ли да принтирам каквото преценя от нея?
          088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

          Коментар


          • #20
            До: И аз открих голямото "Disco"!

            Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
            Спокойно Колега ! Смени си датчика за налягане на маслото и забрави за лампата ( 25-30 лв ). Дано съм прав , че иначе те чакат ... емоции ....
            Заради такава повреда , вместо на самоход си докарах Диското с Ферибота . Но ...... живота учи !
            Честито за машинката и много безавариини километри !
            Чудя се - дали ще ти потрябва блокаж в мостовете с Диско ..... но си зависи от хард разходките ?
            Колега, очевидно си преминал през най-тежкото развитие на проблема?! Може ли да споделиш каква сума ти струваше решението, че се опитвам да се подготвя психически, пък дано после се окаже, че е било напразно (подготвянето).
            А за блокажите не се чуди - сигурен съм, че няма да ми трябват... Ама то човек може би почва да се пали в един момент... Разбирай - да се побърква!
            088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

            Коментар


            • #21
              До: И аз открих голямото "Disco"!

              Първоначално публикуван от The Namesake Преглед на мнение
              Колега, очевидно си преминал през най-тежкото развитие на проблема?! Може ли да споделиш каква сума ти струваше решението, че се опитвам да се подготвя психически, пък дано после се окаже, че е било напразно (подготвянето).
              А за блокажите не се чуди - сигурен съм, че няма да ми трябват... Ама то човек може би почва да се пали в един момент... Разбирай - да се побърква!
              Мислех за най-тежкото положение , но за късмет се оказа най-лекото !
              Намирам се в Германия , купувам ЛР-Диско1 и започвам да си джиткам по задачи . По едно време - маслото присветва и ...... направо светна постоянно . Обадих се на продавача ( оказа се сериозен ) и той се притесни доста , но ме увери , че няма скрит проблем по колата и двигателя .
              Като загася колата и запаля отново - спира да свети и понякое време ( когато си поиска ) пак светваше . Аз спирам , гася , почивам .... и пак потеглям докато светне . Няма загряване или чукане на клапани .
              И така психиката ми издържа само до Пасау . За да не стане фал - там качих Диското на ферибота и се прибрахме с другата кола .
              След 2 седмици Диското дойде във Видин . Аз вече се бях подготвил - нов датчик за маслото . Ако не беше това проблема - влизах във Филма с ремонт на двигателя . Диско - бензин , 3.5, 8 цилиндъра .
              Познай за какъв ремонт се бях приготвил - около 2000 лв .
              Както и да е - сменям датчика ( 23 лева с ключ 24 или 27 забравих ).
              Тръгвам на риск от Видин ( с надежда лампичката да не светне отново ) . Естествено съм подготвен и с платформа - ако светне лампичката .
              И .... късмет . Лампата не светна повече . Оказа се , че старият датчик е със счупена пластмаса и от там изпуска налягане ( а едвам капваше масълце от там ).
              Та - имах късмет .
              Дано и при теб се окаже датчик само !
              Успех !

              Коментар


              • #22
                До: И аз открих голямото "Disco"!

                Първоначално публикуван от The Namesake Преглед на мнение
                Темата изглежда изключително полезна! Ще измеря пак какво и колко зарежда с всички консуматори включени и ако се наложи ремонт, може ли да принтирам каквото преценя от нея?
                Разбира се, че може
                A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                Коментар


                • #23
                  До: И аз открих голямото "Disco"!

                  Блокажът и бавните стигат, ако няма да правиш супер изпълнения. Другите може и да имат фабрично повече, но това е защото им трябва
                  Подкрепям казаното от колегата и го потвърждавам с личен опит. Разбира се, като се има в предвид гумите да са подходящи за терена и условията. И от мен много безаварийни километри.
                  Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                  Коментар


                  • #24
                    До: И аз открих голямото "Disco"!

                    Отново измерих зареждането - на празен ход, без консуматори дава 14 волта. Пак на празен ход, с включени дълги светлини, допълнителни фарове за мъгла и климатик с включен до край вентилатор - 12,5 волта. При подаване на газ прехвърля 13 в. В същото време лампата дава всичко от себе си! Не съм сигурен, че има нужда от ремонт на зареждането... Пак за хлабава маса на лампата си мисля?!
                    Налягането на маслото още не сме го измерили, чакам майстора да се върне от море, частично ме успокоява написаното в синия менюъл на Haynes (на снимките), но разбира се ще го търсиме проблема! А иначе двигателят не ми създава впечатление за проблеми - работи тихо, равномерно, звучи като етюд за три китари, мандолина и канарче (мандолината може би се включва чак когато загрее)! Не пуши, освен при стартиране, пали добре, през дъждовните дни температурата сутрин падаше до 14-15 градуса, нарочно го палех без да чакам да подгрява - стартираше още като пипна ключа! Разход на масло май също няма, въпреки че още е рано да преценя.
                    Прикачени файлове
                    088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                    Коментар


                    • #25
                      До: И аз открих голямото "Disco"!

                      Първоначално публикуван от The Namesake Преглед на мнение
                      Отново измерих зареждането - на празен ход, без консуматори дава 14 волта. Пак на празен ход, с включени дълги светлини, допълнителни фарове за мъгла и климатик с включен до край вентилатор - 12,5 волта. При подаване на газ прехвърля 13 в. В същото време лампата дава всичко от себе си! Не съм сигурен, че има нужда от ремонт на зареждането... Пак за хлабава маса на лампата си мисля?!
                      На място с тези консуматори, които си описал, трябва не да прехвърля 13V (аз това го разбирам, че е на 13,1 V), а да държи над 13,6V.

                      Първоначално публикуван от The Namesake
                      Но пък и лампата не е съвсем неадекватна - на място едва примигва, а с увеличаване на скоростта и включените консуматори започва да грее все по-бодро?!
                      Това по никакъв начин не се връзва с разхлабена маса, по-скоро с недозареждане.
                      A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                      Коментар


                      • #26
                        До: И аз открих голямото "Disco"!

                        Първоначално публикуван от Nightcrawler Преглед на мнение
                        На място с тези консуматори, които си описал, трябва не да прехвърля 13V (аз това го разбирам, че е на 13,1 V), а да държи над 13,6V.


                        Това по никакъв начин не се връзва с разхлабена маса, по-скоро с недозареждане.
                        Може би си прав... Преди време имах проблем със зареждането на друга кола. Там в диодо-изправителния блок бяха 3 двойки диоди, общо 6. Недозареждаше и при проверка се оказа, че едната двойка (2 бр. диоди) е изгоряла. Недозареждането обаче беше доста осезаемо - при 3-4 часа нощно каране, сутрин не можеше да запали изобщо. А Disco-то вече почти 1000 км. му навъртях, половината нощни, нарочно включвам колкото може повече неща, а акумулаторът държи и не пуска (засега). Ще го търсим и този проблем, пък ще видим какво ще излезе за досадната лампа!
                        088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                        Коментар


                        • #27
                          До: И аз открих голямото "Disco"!

                          Ето и малко снимки на рейса - качеството не е много добро, понеже са правени с телефон, ама засега имам само такива. Както се вижда, ще сменявам и гарнитура на капака на клапаните, а и ролбара вече успях да изкривя (в дупка, колата се подпря на него и добре, че така стана, `щото иначе май заминаваха кормилните щанги), та ще го поизправиме и освежиме и него.
                          Прикачени файлове
                          088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                          Коментар


                          • #28
                            До: И аз открих голямото "Disco"!

                            Честито и от мен, колега! Да ти кажа и аз за блокажа, от своя скромен опит - 3 месеца вече с Диско, напълно си е достатъчен блокажът на междинния диференциал. Реших да пробвам една Тойота 4Runner, дето струват двойно колкото мойта машина - първо вътре е тясно като в обикновена кола, и второ - тръгнах да качвам един баир, дето моят не се и замисля, а тая тойотка още на втория метър застана на кантар и дотам - и то с включен блокаж, на позиция 4L на лоста. А аз там го качвам само на бавни. Взеха да буксуват колелата и не помръдна, хем беше сухо. Та да не те притеснява, че няма блокаж на задния мост. Е, ако има, със сигурност ще е по-добре за някои ситуации, като тая дето ми е на снимката, ама тук аз съм си виновен, щото влязох без блокаж в локвата и чак като спрях се сетих да го включвам. (А, тогава още не знаех, че блокажът може да се включва в движение, не е нужно да се спира... )
                            Land Rover Discovery 200TDI

                            Коментар


                            • #29
                              До: И аз открих голямото "Disco"!

                              Първоначално публикуван от The Namesake Преглед на мнение
                              А Disco-то вече почти 1000 км. му навъртях, половината нощни, нарочно включвам колкото може повече неща, а акумулаторът държи и не пуска (засега). Ще го търсим и този проблем, пък ще видим какво ще излезе за досадната лампа!
                              И при мен беше така - карах го почти две години без проблеми, лампата си светеше. Като му сложих втори акумулатор обаче и системата почна да се включва сама, сваляше акумулатора за една вечер. Тогава се изнервих, разглобих всичко и сега си работи 6+
                              A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                              Коментар


                              • #30
                                До: И аз открих голямото "Disco"!

                                Минах тънко - за светещата лампа на маслото виновник се оказа датчикът! Сега умуваме как да приспособиме датчик от Volkswagen със сходни характеристики, че са масово намираеми... Ще правим адаптър на струг, както се очертава. Още не сме разбрали къде точно е проблема със зареждането. За някаква студена спойка се съмняваше майсторът, аз още не съм я видял, но ще откриеме и това! Ръчната спирачка си я оправих сам, оказа се, че е изпаднал шплента на онова, `дето закрепва жилото (нещо като нит) за лоста. Ще пребориме и кривия диск, въпреки че още не съм добил представа как горе-долу ще излезе инвестицията там...
                                088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X