До: Въпрос за двигател от Fiat Croma на Рейндж Ровър Класик-2,4 тд
За съвместимостта няма какво да правиш, освен да намериш голям шублер, и да тръгнеш да обикаляш сервизите, докато намериш свалена кутия, и свален мотор.
Но. Аз дълбоко не вярвам в такива каръщисвания. Асфалтовите бързоходни дизели не стават за нищо в джиповете. Основните им режими са други. Така че разправията по смяната на двигателя си струва единствено, ако има нормален джипов дизел. А нормални джипови дизели по света почти няма. Най-читави, което не значи че са читави наистина, са разни стари тойотовски и исузови, и общо взето май е това.
И като че ли, малките дизели май хич ги няма. И не ми се вярва някой тепърва да направи нещо смислено, с днешното дередже на нефта.
За съвместимостта няма какво да правиш, освен да намериш голям шублер, и да тръгнеш да обикаляш сервизите, докато намериш свалена кутия, и свален мотор.
Но. Аз дълбоко не вярвам в такива каръщисвания. Асфалтовите бързоходни дизели не стават за нищо в джиповете. Основните им режими са други. Така че разправията по смяната на двигателя си струва единствено, ако има нормален джипов дизел. А нормални джипови дизели по света почти няма. Най-читави, което не значи че са читави наистина, са разни стари тойотовски и исузови, и общо взето май е това.
И като че ли, малките дизели май хич ги няма. И не ми се вярва някой тепърва да направи нещо смислено, с днешното дередже на нефта.
Коментар