Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Присаждане на двг 2.5D от РеноТрафик или от Fiat Croна Range Rover Classic-VM Disel

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Въпрос за двигател от Fiat Croma на Рейндж Ровър Класик-2,4 тд

    За съвместимостта няма какво да правиш, освен да намериш голям шублер, и да тръгнеш да обикаляш сервизите, докато намериш свалена кутия, и свален мотор.
    Но. Аз дълбоко не вярвам в такива каръщисвания. Асфалтовите бързоходни дизели не стават за нищо в джиповете. Основните им режими са други. Така че разправията по смяната на двигателя си струва единствено, ако има нормален джипов дизел. А нормални джипови дизели по света почти няма. Най-читави, което не значи че са читави наистина, са разни стари тойотовски и исузови, и общо взето май е това.
    И като че ли, малките дизели май хич ги няма. И не ми се вярва някой тепърва да направи нещо смислено, с днешното дередже на нефта.

    Коментар


    • #32
      До: Въпрос за двигател от Fiat Croma на Рейндж Ровър Класик-2,4 тд

      ВМ моторите са много добри и не случайно ги слагат на толкова много автомобили. Разбира се при първоначалното вграждане освен качеството, решаващо значение има и цената на съответния детайл. Просто той е трудноремонтируем ,особено но джип.

      Коментар


      • #33
        До: Въпрос за двигател от Fiat Croma на Рейндж Ровър Класик-2,4 тд

        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
        За съвместимостта няма какво да правиш, освен да намериш голям шублер, и да тръгнеш да обикаляш сервизите, докато намериш свалена кутия, и свален мотор.
        Но. Аз дълбоко не вярвам в такива каръщисвания. Асфалтовите бързоходни дизели не стават за нищо в джиповете. Основните им режими са други. Така че разправията по смяната на двигателя си струва единствено, ако има нормален джипов дизел. А нормални джипови дизели по света почти няма. Най-читави, което не значи че са читави наистина, са разни стари тойотовски и исузови, и общо взето май е това.
        И като че ли, малките дизели май хич ги няма. И не ми се вярва някой тепърва да направи нещо смислено, с днешното дередже на нефта.
        Не си прав, Стефане. Пък и конкретно ВМ мотори 2.4 и 2.5 са си точно "асфалтови" и си виреят отлично и в джипките, но определено са капризни и искат редовно обслужване (и по главите най-вече).
        Тоя фиатски дизел не е ВМ, здрав е и като цяло няма проблеми. Ако е над 200Нм - ще работи за Рейндж, ако е над 250Нм - ще се чувства дори отлично. Джипките отдавна не са онези умалени камиони от епохата на първия Уазик и по-бързоходни дизели им пасват екстра.

        Коментар


        • #34
          До: Въпрос за двигател от Fiat Croma на Рейндж Ровър Класик-2,4 тд

          )) Че какво тогава им е джиповото?) Много неща са способни да преместят някое голямо желязо донякъде. От което обаче не следва, че то е станало нормално транспортно средство.
          Оставяме късащите се от лош поглед шпилки, и цените на гарнитурите настрани. Непрекъснатото ровене на главите значи само едно - вечно прегряване. И тука биеш - не биеш конструкцията, проблемът е в това, че мотора не си е на мястото. За да може нещо като джип, му слагат бавна трансмисия. Никой обаче не ще да кара замислено като трактор, еле па в града, и за да не се мандахерца например в потока, волю - неволю, държи мотора постоянно в максималните му режими. Колкото и да е хубав сам по себе си, разговора нататък е за нищо. Такъв мотор с такава трансмисия вече не е кола или градски камион, не е и джип. Завеса, вяли ръкопляскания. Грубите грешки в общия замисъл, не са нищо ново в техниката.
          Борбите по смяната му с една идея по-добър, са толкова трудоемки, дълги, и скъпи, че не си струват, при положение че не довеждат до принципиално подобрение на ситуацията.

          Коментар


          • #35
            До: Въпрос за двигател от Fiat Croma на Рейндж Ровър Класик-2,4 тд

            А кое да попитам му е джиповото на един дизел ?
            Да има 200Нм при 90 коня и 400-500 кила на чугунения блок и ГЛАВА ли ?
            Да използва технологии отпреди 50-60 години ли ?
            Да има завишен разход и понижена мощност понеже му е трудно да си определи правилно фазите на впръскване ли (достатъчно е да се проследи еволюцията на 4M40 двигателя при Митсубиши например) ?

            Нищо му няма на един по-съвременен дизел че е вдигнал над 3000 оборота, изглежда хал хабер си нямаш къде му се намира максималния въртящ момент (максимални режими - как не), нито пък някой си купува вече джипки за оране - неспособни да развият над 80км/ч без да докарат мигрена на шофьорите си.

            Коментар


            • #36
              До: Въпрос за двигател от Fiat Croma на Рейндж Ровър Класик-2,4 тд

              Тогава остава да разберем, защо от тия двигатели плачат всики собственици на какво да е, по натоварено от малка градска Алфа.
              По-горе писах нещо за малките дизели. Но ти може да не вникваш, чети реклами на спокойствие, и храни сервизите. Демокрация е, участвай в празника. Победата на маркетинга над здравия разум е и твой празник, йе?

              Коментар


              • #37
                До: Въпрос за двигател от Fiat Croma на Рейндж Ровър Класик-2,4 тд

                Е,точно VM-а не му липсва сила,та да се държи в обороти.Като размерност е съпоставим с доста джипови мотори,а пък характеристиките му не са по-лоши.Че има нещо недомислено при вграждането му в JEEP- е..,има.

                Alfa 164 и 155 не са точно малки и градски но и те си имат проблеми макар и мноого по-рядко.Има модели и на Chrysler доста по-тежки и пак статистиката е друга.

                За въпросния двигател от Croma-ако наистина е IVECO,трябва да е добър.Може дори да е с директно впръскване,поне при IVECO Deily/TurboDeily след определена година(не помня коя) са такива.
                Има хора от Форума,близко свързани с IVECO(на отговорни позиции) и те,може би, могат да дадат конкретна информация за мотора.
                Причината да пасва,може да е тривиална.Например ако на тази кола,с тази скоростна кутия се слага(или се е слагал) VM и въпросния мотор да е пригоден за нея.
                При всички случаи,двигател предназначен за микробус,дори и вграждан в лек автомобил(вероятно с изменени характеристики)трябва да има потенциал за адекватно задвижване и на джип.В съвременните марки и производители това е практика от много време.Унифицирането не е измислено в Русия.
                Последно редактирано от cecoa1; 07-11-09, 19:28.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #38
                  До: Въпрос за двигател от Fiat Croma на Рейндж Ровър Класик-2,4 тд

                  Колеги свалям ви шапка за информацията която получих от вас. Така или иначе, аз нямам намерение да се състезавам с Класика по пътищата, просто искам като тръгна на дълъг път, да не гледам постоянно в стрелката за температурата на двигателя, а да се наслаждавам на гледката пред мен дори и да карам с 80 км. в час. Пред мен не стои въпроса да направя джипа да се движи със голама скорост, или да е годен за тежък оффроуд, трябва просто да ме докара до дома, и лятото до Созопол, без да се налага да нося инструменти за основен ремонт. Благодаря на всички за постовете. Просто исках да разбера дали някой е чувал за такава съвместимост.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Въпрос за двигател от Fiat Croma на Рейндж Ровър Класик-2,4 тд

                    Ясноооооо.... ще се хвърлям в дълбокото, ако успея ще пусна снимки за конверсията.

                    Все още може да ме спрете, ако някой знае за несъвместимост между скоростите на ЛР Класик и двигателя който искам да взема.
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 08-11-09, 20:57.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Въпрос за двигател от Fiat Croma на Рейндж Ровър Класик-2,4 тд

                      Първоначално публикуван от lubobunker Преглед на мнение
                      Ясноооооо.... ще се хвърлям в дълбокото, ако успея ще пусна снимки за конверсията.

                      Все още може да ме спрете, ако някой знае за несъвместимост между скоростите на ЛР Класик и двигателя който искам да взема.
                      Тоя съвет за големия шублер ми се видя добър ,все пак.
                      А и да пасне на скоростите ще трябват май и някои други доработки,така че огледай предварително.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X