Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Грешка в автоматичните скорости на Range Rover 25DSE 1996г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Грешка в автоматичните скорости на Range Rover 25DSE 1996г

    Колеги,
    мисля, че е дискутирана подобна тема, но при потегляне вече много често на панела на километража ми изписва GEARBOX FAULT, изключват скоростите, като форсирам до 2000 оборота колата потегля и мога да карам. Според мен скоростите превключват, но много плавно, не като в нормален режим. Не искам да стъпя повече нито в Дару кар, нито в Мото пфое.
    Четох някъде из форумите за някакъв КОКО от Малинова долина - бил Господ...ама му нямам никакви координати. Моля, ако някой може да ми даде контакт с този човек или да ми каже какво да правя без да ходя в Джемини или при другите ....Автоцентър автоматик ...супер.
    Маслото е малко над максимума, червено, бистро, ...дори като дам сериозно газ щеката изскача. frown:
    Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
    Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

  • #2
    До: грешка в автоматичните скорости на Range Rover 25DSE 1996г

    Една тема където е дискутирано за автоматик и има телефон на въпросния КОКО

    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=34031

    и още:

    http://debian.fmi.uni-sofia.bg/~tonc...7-unknown.html

    Това за София

    В Пловдив мога да те свържа с човек който се занимава само със скорости, но зависи къде ти е по близо.
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    RR Classic

    Коментар


    • #3
      До: грешка в автоматичните скорости на Range Rover 25DSE 1996г

      Първоначално публикуван от sempetrovi Преглед на мнение
      ....като форсирам до 2000 оборота колата потегля и мога да карам. Според мен скоростите превключват, .....

      Маслото е малко над максимума, червено, бистро, ...дори като дам сериозно газ щеката изскача. frown:
      Ако имаш нормална задна, а го прави само на предни - имаш дискове за смяна

      Може би знаеш, но понеже питаш ще отговора (за 100-тен път) масло в кутията се мери при загрята кутия, прекарваш селектора по всички положения няколко пъти и без да гасиш мотора проверяваш, тогава трябва да е м/у двете мерки....в покой е над МАХ-а.

      А виж това с щеката немога да си го обясня
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #4
        До: грешка в автоматичните скорости на Range Rover 25DSE 1996г

        Благодаря на колегата "ders4" за линковете!
        Колега "дядо владо" маслото го меря на запален двигател, минал съм метър напред и метър назад и след това вадя щеката. Маслото е над максимума. А на щеката пише, че се мери когато е "COLD", ама понеже не разбирам много, а и други са ми казвали, че трябва да го меря топло съм го мерил и веднага след София-Казанлък, преди да изгася колата и си е пак там-над максимума(така купих колата преди година). Като ми казваш за дисковете имаш предвид спирачните дискове или...??? Аз лично предполагам, че проблема е в някой датчик, който незнам обаче къде да търся. Скоро смених силиконовата перка на охлаждането с електрическа от Мерцедес, но едва ли това може да е причина ( да гълта много ток перката имам в предвид и компютъра да се чуди какво става?)
        Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
        Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

        Коментар


        • #5
          До: грешка в автоматичните скорости на Range Rover 25DSE 1996г

          Пробвай да източиш излишното масло. След това пробвай да покараш с чисто нов, пряснозареден аккомулатор.
          Изскачащата щека ме навежда на мисълта за излишно налягане. Още повече след замената на виско със ел.вентилатори. Дифузьора още ли е на мястото си? Или е кастриран заедно със виското?
          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

          Коментар


          • #6
            До: грешка в автоматичните скорости на Range Rover 25DSE 1996г

            Колега "Злой", дифузьора си отиде заедно със силикона. Ел.Перката си има собствен дифузьор, който след леко преработване (скъсяване) от Вальо и брат му заспа на радиатора. Какво имаш предвид?
            Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
            Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

            Коментар


            • #7
              До: грешка в автоматичните скорости на Range Rover 25DSE 1996г

              Първоначално публикуван от sempetrovi Преглед на мнение
              ... Като ми казваш за дисковете имаш предвид спирачните дискове или...
              Не, имам предвид фрикционните дискове в автоматичната скоростна кутия. При "ръчките" имаш един съединител с един феродов диск, при "автоматите" поне три съединителя, които са като пакети от по няколко фрикционни и притискателни диска. "Ръчката" може да е подкараш и от ІІ-ра, и от ІІІ-та, "автомата" си тръгва от І-ва. Когато си достигне определена скорост, обороти и т.н. сменя на следващата и т.н. този линк съм го давал за ограмотяване и друг път(все тръгва от 4-та страница и трябва да се върнеш на 1-ва), някои картинки са анимация,(при тях курсора на "мишката" от стрелка става на "ръчичка" и може да превключваш кутията) и онагледяват случващото се вътре. Текста е на руски, но на финала има препратка и към оргинала на английски, дано се справиш.
              Напълно са безболезнени и съветите на "Злой", пробвай ги, пък може и нещо да се получи....не каза на "R" как се държи колата, а така също и ако тръгваш от по-долните предавки "1" или "L"
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #8
                До: грешка в автоматичните скорости на Range Rover 25DSE 1996г

                Имам предвид, че оригиналния диффузьор най-оригинално, чети най-добре спомага за насочване на въздушната струя и съответно охлаждането на големия радиатор и цялата система...... А в големия/воден за моторя, вграден и маслен - за скоростната кутия..... Няма охлаждане, при същия дебит - по-високо налягане....... Като следствие некорректна работа на автомата.....
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #9
                  До: грешка в автоматичните скорости на Range Rover 25DSE 1996г

                  Колега "дядо владо", на 1, L, a `e i na "sport", когато реши, че ще прави магарии нищо не може да го спре, изключва.
                  Колега "Злой", под налягане имаш предвид, че има проблем в кутията или, че просто когато маслото е много създава допълнително налягане и затова може да изскача щеката?
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 02-07-09, 14:29.
                  Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
                  Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

                  Коментар


                  • #10
                    До: грешка в автоматичните скорости на Range Rover 25DSE 1996г

                    Сигурно си прав.....и аз разсъждавах в такава посока, но новия вентилатор е даже по-голям и по-мощен от силикона, а и сега работи почти без спиране, а и в момента охлаждането е по-добро, отколкото със силикона.
                    А във водния радиатор нямам мален вграден. Масления за скоростите е под предния ляв фар (а може да е и под десния, не съм сигурен), но радиатора за водата си е само за вода. Имах преди това омега Б автоматик, за разлика от радиатора на Рейнджа, който има само една входяща и една изходяща тръба(гумено съединение) на омегата имаше и още 2 - отиваха да охлаждат скоростите. Тук охлаждането на скородтите не съм го заглеждал как става.
                    Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
                    Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

                    Коментар


                    • #11
                      До: грешка в автоматичните скорости на Range Rover 25DSE 1996г

                      Излишъка на маслото за "автомата" е по-опасно даже отколкото недостига му...... Поне така казват бабите...... А взЕми поогледай повече
                      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                      Коментар


                      • #12
                        До: грешка в автоматичните скорости на Range Rover 25DSE 1996г

                        Колеги, Благодаря ви за времето, което отделихте за мен и моя проблем. Ще опитам да източа част от маслото(в сервиз разбира се), но се съмнявам, че ще реша само с това проблема. При всички случаи ще се ходи при специалист, само се надявам да уцеля верния, а не някой......"специалист".

                        Съобщение от модератор:
                        Моля, напишете си в профила от къде сте.
                        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 02-07-09, 12:02.
                        Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
                        Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

                        Коментар


                        • #13
                          До: Грешка в автоматичните скорости на Range Rover 25DSE 1996г

                          Приятелю, проблемът не е в кутията, а в нафтовата помпа, на мен това ми излиза много рядко, не карай по този начин по който казваш това е авариен режим(авариен режим е когато на таблото не ти показва скоростите) .
                          Компютъра на скоростната кутия и на двигателя са свързани и ако нещо не е наред в мотора пак така ще ти изписва.Трябва ти сервиз, да ти закачат РР и да ти се отстрани проблема, но трябва да отидеш като е сгрешил, защото като изгасиш мотора и запалиш автоматично се изтриват грешките.
                          Не пипай маслото то е нормално а дисковете на тази кутия се износват много трудно. Ако ти изтърва кутията примерно:като подадеш рязко газ и почне да набира и изведнъж започва да се форсира мотора а не набира, тогава е проблем с кутията.

                          Съобщение от модератор:
                          Моля, напишете си в профила от къде сте.
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 03-07-09, 15:00. Причина: п.г.

                          Коментар


                          • #14
                            И до днес никой не може да ми каже какъв им е проблема. Едни казват , че буксуват съединители на 2-ра и 3-та, други, че някакви касетите вътре имали заводски дефект, на всичкото отгоре пръсна и маркуча от скоростите към радиатора й и понеже мо дойде до гуша...а и в сервиз "РАМ ПАРТС 4х4" и в "АВТОЦЕНТЪР АВТОМАТИК" и КОКО ми обясняват как ремонта ще е минимум 1500лв или "отваряне - 300лв, гарнитури 400лв, труд 500лв, части....неизветна сума, качване и настройка -още 300лв, масл - 150лв", LAZAR, който е супер свестен, без да го познавам, и който веднага реагира и ще ми съдейства, за което ще съм му супер задължен, също излиза поне 1500лв + демонтаж на старата и монтаж на новата, на всичкото отгоре всеки момент чакам второ бебе, а и до момента дължа вече в един сервиз за смяна на накрайници, ремонта на маркуча, масла и гарнитури на скоростите 1100лв..е много ми дойде - пред фалит съм - затова реших - други скорости, при това от БМВ били супер много на пазара от 7-ца, е ...затова...ама пак не съм много сигурен, че това е вярното решение! Обаче колега Явор Георгиев , Обиколих София, повярвай ми приятелю, нямам вече нерви, къде ли не ходих и кой ли не я гледа тая кола, всеки вика - няма грешка в скоростите, няма грешка в двигателя, скороститре имат много малко електроника и не може да се хване грешка, този тестер не четял, онзи тестер не знам какво си...е аз да не съм безработен, тада обикалям по цял ден по сервизите, а и не копая парите в гората, че на всяко закачане на тестер ми вземат от 30 до 80 лв - няма да ти казвам само от закачания на тестери сигурно вече над 250лв съм дал без АБСОЛЮТНО НИКАКЪВ резултат! ПИСНА МИ от "майстори"! Ако можеш дай акъл кой и къде може да ми каже категорично какъв е проблема!!! Ще черпя, ама много!

                            Един даже ми обясни как имало разминаване в инфото от датчиците на ABS-a и оборотите на кутията и затова изписвало GEARBOX FAULT. В АВТОЦЕНТЪР АВТОМАТИК сваляха датчиците и от четирите колела, спрей 4WD, още грес в главините, тестери, чудеса.....и на излизане от сервиза - познай ....GEARBOX FAULT, ама им платих за манипулациите! Иде ми да го закарам някъде на поляна, да го залея с бензин и да му драсна клечката, ама колицата не е виновна, че всички са идиоти и не могат да разберат какво й е!
                            Последно редактирано от Ясен; 22-07-09, 21:26.
                            Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
                            Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

                            Коментар


                            • #15
                              До: Грешка в автоматичните скорости на Range Rover 25DSE 1996г

                              Тука има един колега mumbler, който не познавам лично, ама знам че има някакви тестери и поразбирва електрониките. Напиши му едно лично съобщение. Може и да ти помогне.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X