До: И аз да се похваля с моя звяр
Ооо, баровец! И overdrive си имаш
Лостовете са прости:
Червен: в предно положение е "бързи предавки", в средно е "неутрална" и в задна е за "бавни".
Жълт: в горно положение е за 4х2 (включен заден мост) , а в долно (натиснат) положение е 4х4.
Ако имаш хъбове (free whiling hubs) на предния мост, задължително трябва да са завъртяни в положение 4х4 преди да включиш на двойно предаване (бързи или бавни предавки)!
Overdrive май беше със зелен цвят, но аз я нямам тази хубавина. На Land Rover обикновено монтират overdrive Fayrei. Твоя такъв ли е?
http://www.landrover.net/overdrive/
Не знам дали имаш допълнително монтиран блокаж на задния диферинциал- Land Rover Series са part time 4x4.
За дълги и къси светлини ли питаш? Буташ лостчето напред и си на дълги, към теб си на къси. Я направи едно кадро на таблото, лостовете, главините на предния мост и поне на задния диф.
Ооо, баровец! И overdrive си имаш

Червен: в предно положение е "бързи предавки", в средно е "неутрална" и в задна е за "бавни".
Жълт: в горно положение е за 4х2 (включен заден мост) , а в долно (натиснат) положение е 4х4.
Ако имаш хъбове (free whiling hubs) на предния мост, задължително трябва да са завъртяни в положение 4х4 преди да включиш на двойно предаване (бързи или бавни предавки)!
Overdrive май беше със зелен цвят, но аз я нямам тази хубавина. На Land Rover обикновено монтират overdrive Fayrei. Твоя такъв ли е?
http://www.landrover.net/overdrive/
Не знам дали имаш допълнително монтиран блокаж на задния диферинциал- Land Rover Series са part time 4x4.
За дълги и къси светлини ли питаш? Буташ лостчето напред и си на дълги, към теб си на къси. Я направи едно кадро на таблото, лостовете, главините на предния мост и поне на задния диф.
Коментар