Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rovеr Discovery1 200Tdi прегрява.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Аз пак ще си бая за радиатора. Моя също го промиваха, аз го чистих (отвътре нищо не излезе - само чиста течност), после го демонтирах и го занесох на радиаторен майстор. Той го тества и каза, че нищо му няма. И накрая си викам - абе, я дай да сменя радиатора - само той не е сменен. Купих си нов (арабите ми продаваха 2ръка за 50 лева по-евтино от новия...)
    Аааа сещам се как пробвах радиатора дали е читав
    Като ти загрее довре двигателя, опипай добре радиатора( как ще бръкнеш не знам) и виж равномерно ли е загрят. Ако горната част (премерно) е по-топла от долната или обратно, значи има запушване някъде по тръбичките. И радитора ти работи с капацитет 1/4, 1/2 или там каквато част отнего е запушена.
    Другото, което можеш да провериш - пак на загрят двигател е дали входящия маркуч от водната помпа е топъл(доста топъл). Това пък ще ти покаже термостата дали се отваря.
    Успех
    Да се ядосваш, значи да наказваш себе си за грешките на другите.

    Коментар


    • #47
      Първоначално публикуван от moiseev
      Първоначално публикуван от Ato
      И аз имах подобен проблем, но с Тракер. Около година се опитвах да разбера откъде прегрявя. На мен ми прегряваше на магистрала над 70-75, но и в трафик. Смених му виското, термостата, антифриза и каквото ми дойде на акъла. Като не помогна, почнах да ходя по майстори. Те пък нищо не помогнаха (само дето ми изпосмениха ненужно сума ти неща, пък и основен ремонт на двиг искаха да правят ).
      Проблема се оказа в радиатора. Понеже му сменях антифриза на 6-8 месеца и доливах вода - от чешмата. А там, дето живеех , беше доста варовита. И въпреки, че на 3 пъти му слагах разни прахчета в антифриза нищо не помогна.
      Та пробвай радиатора преди да се впускаш в по-сериозни ремонти
      Ами едно от нещата които твърдят че са направили Дару Кар е промивка на радиатора. С пароструйка отвън и отвътре с някакви химикали. Нека да систематизирам
      1. Пароструйка отвън и проверка на виското (то е на една година)
      2. Шлайф на главата и смяна на гарнитура
      3. Смяна на водна помпа, и заваряне на някаква ос там за да не преплъзва.
      4. Промивка на радиатора отвътре и смяна на термостатите

      Те туй знам че са му правили. И хал хабер си нямам какво да му правя още. Разказват ми приказка за някаква пукнатина дето се отваряла при високо налягане и температура
      Ако са направили всичко това, и пак загрява, май ще е най добре да го продаваш. Но отдруга страна ето и още една идея.
      Дали наистина са направили това което казват или само са те таксували за тях, без да ги направят?
      CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
      http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
      http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

      Коментар


      • #48
        Абе хора, ... що не четете ....

        Дизела грее от голямо предварение ..... и от бедност !!!
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #49
          Първоначално публикуван от CarTest™
          Абе хора, ... що не четете ....

          Дизела грее от голямо предварение ..... и от бедност !!!
          За изпреварването съм съгласен. Но за бедна смес при дизелов двигател...той е с качествено регулиране (бензиновия е с количествено) и на всички режими работи с бедна смес, доколкото понятието смес може да има смисъл при такъв тип горивен процес. Най-бедна е сместа на празен ход и до 100% товар нараства по някакъв закон и на практика при най-бедната смес двигателя е термично най-разтоварен и обратно. С други думи “бедност” при дизелов ДВГ означава малко натоварване и не може да причини прегряване.

          Коментар


          • #50
            Първоначално публикуван от Двигателист
            дизелов двигател...той е с качествено регулиране (бензиновия е с количествено)
            Не беше ли обратното?!?

            Коментар


            • #51
              Първоначално публикуван от Паджеровод
              Първоначално публикуван от Двигателист
              дизелов двигател...той е с качествено регулиране (бензиновия е с количествено)
              Не беше ли обратното?!?
              Не. При дизеловият натоварването е функция именно на качеството, което се определя от цикловата порция за дадения режим. При бензиновият променяме количеството прясно работно в-во псредством дроселна клапа или подобни нови авангардни методи (ход на клапан).

              Коментар


              • #52
                На мен днес също на Витиня започна да ми грее (става въпрос за Диско 300TDI).И аз също първо спрях климатика,и отпуснах докато температурата се нормализира.По-късно на един дълъг баир пак започна да грее и останових че гадния климатик духа студено без да съм го включвал.Веднага спрях и отворих капака и видях че компресора върти- ту зацепва ту спира.Изключих му буксата и повече не ми загря на нито един баир.Предполагам че там на ролката има някакво виско което се е прецакало и товари мотора.Във всички случаи е странно.

                П.С. Изпуках от жега
                M.P.

                Коментар


                • #53
                  А пък мойто Чероки, като е топло загрява като седи на място ( а уж е с водно охлаждане )! Като му пуснеш климатика и се оправя! Имате ли идея, защо тъй загрява
                  RB Patrol Team

                  Коментар


                  • #54
                    Чико не знам за Диското ама на ГрандЧерокито парното като духа през предното стъкло прави същото. Дори да е настроено на топло компресора на климатика се включва и изключва постоянно. Това е така за да изсушава въздуха и да не се изпотява стъклото.

                    Коментар


                    • #55
                      Абе не беше сложен на стъкла мръсника и пак си правеше каквото си иска и отделно от това от духалките излизаше нещо бело като пушек ама не смърдеше
                      M.P.

                      Коментар


                      • #56
                        Първоначално публикуван от Асен Василев
                        А пък мойто Чероки, като е топло загрява като седи на място ( а уж е с водно охлаждане )! Като му пуснеш климатика и се оправя! Имате ли идея, защо тъй загрява
                        Ако си с виско значи е за смяна. А като пуснеш климата се включва ел. перка и тя охлажда и водния радиатор.
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар


                        • #57
                          Първоначално публикуван от Chico
                          На мен днес също на Витиня започна да ми грее (става въпрос за Диско 300TDI).И аз също първо спрях климатика,и отпуснах докато температурата се нормализира.По-късно на един дълъг баир пак започна да грее и останових че гадния климатик духа студено без да съм го включвал.Веднага спрях и отворих капака и видях че компресора върти- ту зацепва ту спира.Изключих му буксата и повече не ми загря на нито един баир.Предполагам че там на ролката има някакво виско което се е прецакало и товари мотора.Във всички случаи е странно.

                          П.С. Изпуках от жега
                          Залепнало ти е релето което включва компресора и се командва от бутона в купето.
                          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                          Коментар


                          • #58
                            Това бялото, дето излизало ... са водни кристали .....
                            Което ще рече .... имаш много малко фреон в системата ..... от там климата е влязла в нискотемпературен режим ......

                            А другото Yordan Kolev го е обяснил ...
                            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                            Коментар


                            • #59
                              Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                              Ако си с виско значи е за смяна. А като пуснеш климата се включва ел. перка и тя охлажда и водния радиатор.
                              Виското работи! Със Савата бутахме разни ми ти глупости, а перката даже не се замисли ! Други предположения имате ли
                              RB Patrol Team

                              Коментар


                              • #60
                                Нещо не схващам какво точно искаш да кажеш. Би ли обяснил малко по технически.
                                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X